Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Dårlige, og ligegyldige tråde.

Hej alle Chelsea Supportere... Jeg synes at på det sidste har der været rigtig mange forumtråde (næsten uoverskueligt) som har været meget ligegyldige, ting som vi har diskuteret, eller bare dårlige. Jeg kan selvfølgelig godt forstå at folk har massere af spørgsmål med hensyn til biletter og ture til London osv. Kan man så ikke eventuelt lave Én stor tråd til alle spørgsmål?

Bare et forslag.

Med hensyn til Kampoptakter, synes jeg at nogle skriver en meget kort text, og uden noget detalje overhovedet. Jeg indrømmer at jeg også har lavet nogle dårlige forumtråde, men hvis man skal lave en ordenlig optakt, skal man skrive en masse om kampen, og måske lidt historie..

Synes vi skal stramme os lidt op... No hard feelings! :)

14 år siden
2124 visninger

Kommentarer

WilliamB14 år siden

(*klap! klap! klap*) Jamen jeg er så fandens enig!Lige præcis det du skriver, har flere af os også allerede kommenteret på :)

Stram op!

SebastianLunnDK14 år siden

Kan sku ikke helt finde ud af om du mener det sarkastisk? Hvis du gør, er der da ingen grund til at skrive sådan der... jeg siger det jo bare (men der sker jo aldrig noget??) Så hvorfor så ikke starte en tråd om det (det jo ikke noget ligegyldigt?)

Michael8214 år siden

Tror ikke WilliamB er sarkastisk :). Det er rart med aktivitet på forummet, men det kan være belastende at læse ligegyldige tråde. Det er bare \"white noise\" for at sige det ligeud.

Jeg har selv bemærket nogle kamptråde der har været helt vildt fede og så er der dem hvor trådstarter siger \"hvad tror i den bliver\"... amen cmon altså. Stram lidt op :). Vi er Chelseafans... ikke Unitedfans for pokker. Vi har lidt mellem ørerne ik ;)

SebastianLunnDK14 år siden

Jamen undskyld til WilliamB så :)

Er helt enig med dig Michael... bliver lidt irriteret når jeg ser de der tråde der bare siger \"resultat? Opstilling\" osv. Der skal lidt \"kød\" på dem! :)

Obi14 år siden

Enig ;)

WilliamB14 år siden

Nej nej for pokker Sebastian, jeg er dybt seriøs og helt enig med dig :b

Og undskyldningen er accepteret ;)

padefar14 år siden

Jeg er helt enig, synes tit at jeg skriver det, og begynder at føle mig lidt som en nar hvergang :b

Steen14 år siden

Bliver sku nød til at pege lidt fingre... Der er virkelig nogle imellem som ikke burde have mulighedne for at oprette tråde.. Vi andre kan bruge flere timer på at undersøge noget historik omkring en kamp og læse nogle statistiker igennem for at være sikker også, er der andre der bare ønsker at starte en debat med: \"Hvad syntes i?\" Det bør der virkelig gøres noget ved.

Jeg er begyndt at nægte at kommentere på det.. Også selvom det er en vigtig kamp. Så skriver jeg bare min startopstilling.. Orker ikke bruge tid på noget andre ikke gider. Det ender bare med det ikke er noget sagligt i det, og bare rent \"Jeg tror vi vinder... jep jep!\"

Forrige kamp

Sunday 15:30
Premier League Premier League
ChelseaChelsea0 : 3Manchester CityManchester City
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Manchester United3255
4. Aston Villa3255
5. Liverpool3252
6. Chelsea3248