Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Designet.. Thumbs up!

Det nye design der er kommet i forumet, det er sgu da overskueligt og lækkert..

14 år siden
1877 visninger

Kommentarer

Ejerskov14 år siden

Hehe, godt at høre!

Har længe tænkt over at et rang-system og thumbs up/down måske ville bidrage til kvaliteten af indlæggende i forummet og generelt gøre det sjovere at færdes på chelseafc.dk!

Håber i kan lide det! :)

Awekat14 år siden

Det er intet mindre end glimrende

Snitteman14 år siden
Må tilslutte mig de andre. Det er glimrende. Kunne være godt hvis der kom flere med på de forskellige indlæg. Så der kom mere gang i chatten. Men det er jo os alle der skal gøre noget for dette.
Michael8214 år siden

Godt arbejde Ejerskov. Er glad for at du lytter til os \"almene\" mennesker i ny og næ og giver pøblen hvad den vil ha\' :D

HIL KEJSEREN! :D

padefar14 år siden

Giver Michael ret, det er sku lækkert at du lytter til de \'\'almene\'\'.... Ikke at jeg er en af dem... ;)

torres9luiz414 år siden

Jeg er enig med alle de andre. Det er sku for nice, der her.

Respekt til dig Ejerskov! :)

Awekat14 år siden

Lækkert med \"Gennemlæs\" knappen! 

Ejerskov14 år siden

Awekat skrev:

Lækkert med \"Gennemlæs\" knappen! 

Ja, tænkte at det måske kunne nedbringe stavefejl og slåfejl lidt, selvom man reelt lige så godt kan læse kommentaren igennem i skrivefeltet.. :)

Awekat14 år siden

Ja, men man kan også se opsætningen :) - Nogle gange snyder den f.eks. i mit komentarfelt, så afsnit bliver sakset sammen i en sammenhængende tekst.

Michael8214 år siden

Dumt spørgsmål - hvad gør \"Gennemlæs\"?

Jeg forsøgte bevidst at lave stavefejl, men den viser det bare. Er det så jeg kan se opsætningen? Så man slipper for det der trykke på enter X antal gange og tror det ser godt ud, men i virkeligheden ligner det noget som en Unitedfan har lavet... lort (OH SNAP!) ;)

Mikkel8CFC2614 år siden

Update: Victor Moses og Cesar Azpilicueta skulle efter sigende have fået henholdsvis numrene; 33 og 28. (kunne dog ikke finde noget officielt på Chelseas megastore)

Source: http://www.reddit.com/r/chelseafc/comments/ywi8y/moses_will_wear_number_33_azpilicueta_assigned_28/

Forrige kamp

Sunday 15:30
Premier League Premier League
ChelseaChelsea0 : 3Manchester CityManchester City
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Manchester United3255
4. Aston Villa3255
5. Liverpool3252
6. Chelsea3248