Designet.. Thumbs up!
Det nye design der er kommet i forumet, det er sgu da overskueligt og lækkert..
Kommentarer
Det er intet mindre end glimrende
Godt arbejde Ejerskov. Er glad for at du lytter til os \"almene\" mennesker i ny og næ og giver pøblen hvad den vil ha\' :D
HIL KEJSEREN! :D
Giver Michael ret, det er sku lækkert at du lytter til de \'\'almene\'\'.... Ikke at jeg er en af dem... ;)
Jeg er enig med alle de andre. Det er sku for nice, der her.
Respekt til dig Ejerskov! :)
Lækkert med \"Gennemlæs\" knappen!
Awekat skrev:
Lækkert med \"Gennemlæs\" knappen!
Ja, tænkte at det måske kunne nedbringe stavefejl og slåfejl lidt, selvom man reelt lige så godt kan læse kommentaren igennem i skrivefeltet.. :)
Ja, men man kan også se opsætningen :) - Nogle gange snyder den f.eks. i mit komentarfelt, så afsnit bliver sakset sammen i en sammenhængende tekst.
Dumt spørgsmål - hvad gør \"Gennemlæs\"?
Jeg forsøgte bevidst at lave stavefejl, men den viser det bare. Er det så jeg kan se opsætningen? Så man slipper for det der trykke på enter X antal gange og tror det ser godt ud, men i virkeligheden ligner det noget som en Unitedfan har lavet... lort (OH SNAP!) ;)
Update: Victor Moses og Cesar Azpilicueta skulle efter sigende have fået henholdsvis numrene; 33 og 28. (kunne dog ikke finde noget officielt på Chelseas megastore)
Source: http://www.reddit.com/r/chelseafc/comments/ywi8y/moses_will_wear_number_33_azpilicueta_assigned_28/
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 32 | 55 |
| 4. | Aston Villa | 32 | 55 |
| 5. | Liverpool | 32 | 52 |
| 6. | Chelsea | 32 | 48 |
| 7. | Brentford | 32 | 47 |
| 8. | Everton | 32 | 47 |
| 9. | Brighton | 32 | 46 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 25 | 6 |
| Pedro Neto | 16 | 7 |
| C. Palmer | 16 | 7 |
| E. Fernández | 14 | 12 |
| Estêvão | 8 | 3 |
| A. Garnacho | 8 | 4 |

TV3 Puls
Viaplay.dk

Hehe, godt at høre!
Har længe tænkt over at et rang-system og thumbs up/down måske ville bidrage til kvaliteten af indlæggende i forummet og generelt gøre det sjovere at færdes på chelseafc.dk!
Håber i kan lide det! :)