Forummet
Ejerskov: Er det muligt at få lavet \'Seneste forumtråde\' ude i siden om, således at den opdaterede med de emner som blev diskuteret lagde sig øverst derude istedet for det er seneste forumtråde.
F.eks hvis et emne fra 3/5 nu bliver besvaret så vil det ligge øverst så man kan se hvilke emner der vil være mest aktive.
Jeg tror det vil hjælpe med at vi får flere debat\'er ind omkring hver emne da folk vil kunne se hvilke emner der tales om, istedet for hvis man f.eks ikke er på i 2 dage også måske ikke kan se et emne som måske bliver diskuteret på livet løs fordi der er kommet 5 emner mere efter.
evt. ha begge dele?
Blot et forslag :o)
Comments
Det kan du da nederst på forsiden :) ?? Eller det er måske ikke hvad du mener?
Du har da helt ret - det havde jeg ikke lige set ;o)
Bare luk og slet tråden.
Jeg giver kvajebajer ;o)
Seriøst Duxii :) Det vidste du ikke? hehe ...
Men vil stadigvæk godt give dig ret, man kunne godt have det nederst ude til højre med f.eks. seneste 10.
Havde ikke lige set det var forum aktivitet - troede det var news som alle de andre xD!
Lol... epic thread is epic :D
Kæft! :D
Hehe, kan se de andre har hjulpet lidt med en forklaring :)
Men jeg har tænkt over om netop forumaktiviteten på forsiden skal højere op og måske indeholde flere poster end 6 - hva siger i til det?
Ejerskov:
Ja det er en god idé.
Eneste jeg kan blive urolig for er i fremtiden, hvis der kommer mere aktivitet, så vil trådene hurtigere kunne forsvinde.
Kunne du evt. lave det du taler om samt en anden boks hvor man kan se de seneste tråde som man SELV har skrevet i? Så kan man få en update på en evt. tråd man har skrevet i... lige pt. så klikker jeg igennem de forskellige tråde for at kontrollere om hvorvidt der er skrevet noget nyt eller ej.
Ja, det er netop derfor at antallet af \"seneste forumaktiviteter\" kunne udvides med 10 istedet for de nuværende 6.
Det med ens seneste aktivitet er selvfølgelig en mulighed, men er du sikker på at funktionen med at modtage en email når der er aktivitet ikke er nok? :)
Det med mail-updates er jeg meget imod... Kender i til spamometeret fra Facebook og LinkedIn? mhm .. :)
Jeg tænker sådan som Michael siger det.. Det kunne være fedt med en \"alert\"-box som viser hvis man har skrevet en kommentar, og det ikke er den \"seneste skreven\". Altså der er en der har skrevet en efter mig. :) Det kunne være fedt.
Plus det med at udvide seneste aktiviteter fra 6 til 12 måske? Det ville være konge, og ryk det højere op :)
Duxii jeg er på hold med dig her! :b Jeg havde sku heller ikke set, at man kunne se det på forsiden :b Men fedt, tak for info drengern.
Ejerskov, jeg tror ikke jeg får mails... og som Steen så fjerner jeg altid mailopdateringer. Synes det er irriterende :/. Især hvis man nu er aktiv i flere tråde.
Så en alertbox eller at der er et billede foran den pågældende tråd som ændre sig (du ved, samme som mange andre forummer har)
MAX 10 tråde
Forslagene er noteret!
Jeg regner med at lave nogle opdateringer i løbet af sommeren, så siden er frisk til en ny sæson i selskab med Chelsea FC! :)
Hvis du skal bruge hjælp til at opdate hen over sommeren eller bare siden generelt skriver du bare!
| # | Team | G. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 1. | Arsenal | 11 | 26 |
| 2. | Manchester City | 11 | 22 |
| 3. | Chelsea | 11 | 20 |
| 4. | Sunderland | 11 | 19 |
| 5. | Tottenham | 11 | 18 |
| 6. | Aston Villa | 11 | 18 |
| 7. | Manchester United | 11 | 18 |
| Player | Goals | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 10 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 9 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

Viaplay.dk
Prime Video

Håber jeg giver mening - ellers må du lige skrive ;o)