Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Idé #2

Att: Ejerskov

Jeg synes personligt det kunne være fedt med en chatbox ude på forsiden, sådan så man f.eks under Chelseas kampe kan snakke sammen om fustrationer, glæder eller andet.

Noget andre måske kunne tænke sig? :)

14 år siden
2192 visninger

Kommentarer

padefar14 år siden

Har tænkt meget på præcist det samme :) Lukket selvfølgelig så der ikke kommer evt. trash fra udefrakommende

Slettet bruger14 år siden

Der er da en god idé. Jeg er enig med dig padefar. Den skal være lukket, så der ikke kommer chelsea-haters og skriver noget crap.

Obi14 år siden

Jeg har luftet ideen før ....(klapper sig selv på skulderen)

Ehlert114 år siden

god ide

Fruerlund14 år siden

God ide!! så kan det måske kun være dem som har lavet en bruger herinde som kan skrive i chatten!

Obi14 år siden

Det skal kun være brugere der kan skrive der, ellers vil der komme en masse spam og andet skidt..

Ralfe14 år siden

Det kunne være rart med en chat sådan så man kunne komme ud med nogle følelser i stedet for at sidde og skrige ind i skærmen :D heh

Michael8214 år siden

Ja - synes selv det er en god idé. Især når jeg ikke kan komme ned på Guldhornene til hver kamp :). Nogle gange er det sgu også bare rart at ligge i sin sofa og chille bold og alligevel kunne tale med nogen :)

Ejerskov14 år siden

Hey!

Jep, idéen er vidst blevet nævnt før og det er noget jeg arbejder på... det bliver bare en simpel chat på en underside for sig. Kun folk der er logget ind kan skrive og det er muligt at skrive 24/7 :)

padefar14 år siden

Lyder godt Ejerskov! ;) 

Ralfe14 år siden

Nice nice! :)

Ejerskov14 år siden

Så er Chatten oppe at køre!

http://www.chelseafc.dk/chat/

Ralfe14 år siden

Godt arbejde Ejerskov! Endnu engang :)

Næste kamp

Wednesday 19:30
Premier League Premier League