Idé #2
Att: Ejerskov
Jeg synes personligt det kunne være fedt med en chatbox ude på forsiden, sådan så man f.eks under Chelseas kampe kan snakke sammen om fustrationer, glæder eller andet.
Noget andre måske kunne tænke sig? :)
Kommentarer
Der er da en god idé. Jeg er enig med dig padefar. Den skal være lukket, så der ikke kommer chelsea-haters og skriver noget crap.
Jeg har luftet ideen før ....(klapper sig selv på skulderen)
god ide
God ide!! så kan det måske kun være dem som har lavet en bruger herinde som kan skrive i chatten!
Det skal kun være brugere der kan skrive der, ellers vil der komme en masse spam og andet skidt..
Det kunne være rart med en chat sådan så man kunne komme ud med nogle følelser i stedet for at sidde og skrige ind i skærmen :D heh
Ja - synes selv det er en god idé. Især når jeg ikke kan komme ned på Guldhornene til hver kamp :). Nogle gange er det sgu også bare rart at ligge i sin sofa og chille bold og alligevel kunne tale med nogen :)
Hey!
Jep, idéen er vidst blevet nævnt før og det er noget jeg arbejder på... det bliver bare en simpel chat på en underside for sig. Kun folk der er logget ind kan skrive og det er muligt at skrive 24/7 :)
Lyder godt Ejerskov! ;)
Nice nice! :)
Så er Chatten oppe at køre!
http://www.chelseafc.dk/chat/
Godt arbejde Ejerskov! Endnu engang :)
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 28 | 51 |
| 4. | Aston Villa | 28 | 51 |
| 5. | Liverpool | 28 | 48 |
| 6. | Chelsea | 28 | 45 |
| 7. | Brentford | 28 | 43 |
| 8. | Everton | 28 | 40 |
| 9. | Fulham | 28 | 40 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 20 | 5 |
| Pedro Neto | 16 | 5 |
| C. Palmer | 15 | 7 |
| E. Fernández | 13 | 10 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| Estêvão | 7 | 2 |

TV3 Puls
Viaplay.dk

Har tænkt meget på præcist det samme :) Lukket selvfølgelig så der ikke kommer evt. trash fra udefrakommende