Ny omgang CFC TIP!
Her derude!
Så har jeg fået gjort CFC Tip klar til endnu en omgang!
Lige nu kører den bare uden nogen umiddelbar slutning - andet end sæsonens slutning. Jeg vil dog gerne udlode endnu en Mourinho-biografi ligesom sidste, men så skal der nok sættes en anden tidsperiode på.
Så spørgsmålet er:
- Skal der laves en kortere tidsperiode hvori konkurrencen skal løbe istedet for hele sæsonen?
- I så fald, hvor lang tid? 1/2/3 måneder?
- I så fald, skal alle pointene så slettes og startes helt forfra eller skal de beholdes, så man ved sæsonens slutning kan se hvor meget man har gættet rigtigt?
(Nogen har måske bemærket at kampene ikke har været vist de sidste par dage, men det er også fixet nu!)
PS: Hvis nogen har forslag til ny afstemning er de velkommen! :)
Comments
Det er så fedt lavet, Ejerskov!
Men er enig med Steen. Det med at dele den op i 3, men stadig have en samlet score, givet pludselig 4 konkurrencer, i stedet for kun 1.
Det kunne være monster!
EDIT: Hvornår startede CFC Tips? Kan se folk er godt i gang med pointene.. Yikz.
Det er noteret drenge!
Awekat: Det startede ved Community Shield :)
Darn! Kan godt mærke at min Sommerferie har heddet sommerferie og ikke sommerferie... Work work work
Der er vidst sket en lille fejl inde i CFC Tip.
Jeg ville ønske det ikke var en fejl, men så vidt jeg husker fik vi en ordentlig røvfuld på 4-1 og ikke en sejr mod Atletico :P
Elholm89 skrev:
Der er vidst sket en lille fejl inde i CFC Tip.
Jeg ville ønske det ikke var en fejl, men så vidt jeg husker fik vi en ordentlig røvfuld på 4-1 og ikke en sejr mod Atletico :P
Godt observeret Elholm! Havde slet ikke set det, men det viste sig at være et problem i koden når kampen er på neutral grund :)
Takker mange gange for beskeden - det er fixet nu! :)
Ejerskov fed hjemmeside. Men hvornår for vi de nye trøjer til startholdopstillingerne
Hej Ejerskov, jeg har ikke modtaget point for mit rigtige gæt i kampen mod Monterrey, er der sket en fejl ?Steffen
Det er fixet nu!
Kampen står der slet ikke hos mig? jeg har heller ikke fået point for den
Jeg mente godt nok jeg gættede på 3-1 til Chelsea, men kan da godt være jeg tager fejl :) Og kampen er heller ikke synlig ved mig :)
Duxii, det har jeg også prøvet et par gange, og det sker når man ikke får godkendt tipningen....
Giver bare ingen mening - for jeg havde 1-2 til Chelsea, den burde stadig give point
| # | Team | G. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 1. | Arsenal | 11 | 26 |
| 2. | Manchester City | 11 | 22 |
| 3. | Chelsea | 11 | 20 |
| 4. | Sunderland | 11 | 19 |
| 5. | Tottenham | 11 | 18 |
| 6. | Aston Villa | 11 | 18 |
| 7. | Manchester United | 11 | 18 |
| Player | Goals | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 10 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 9 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

Viaplay.dk
Prime Video

Hej Ejerskov!
Glimrende arbejde. Hvis man delte tipset op i 3 dele, ligesom man så oftes gør i Premier League. Starten, mellem og afslutningen. Så skulle man efter min mening konkurrer efter afsnint/delene. MEN MEN - man skal selv kunne se hvad man total har fået af point.
Man kunne også gøre det sådan, at man kunne se hvem der førede på total point og så konkurrer omkring del afsnittene. Det er min mening.
Om man skal have en præmie for ens held, er vel ligegyldigt? Det er bare sjovt at konkurrer og tipse på det :)!