Nyt rating system til siden.
Jeg har tænkt på det kunne være interessant med et rating system her på siden og vil i den forbindelse høre om det er muligt at indføre og om det overhovedet har en interesse :)
Det kunne fungere på sådan en måde at efter hver Chelseakamp, gav brugerne en karakter til spillerne (f.eks. fra 1-5 eller 1-10).
På den måde kunne hver bruger hurtig beskrive sin vurdering af spillerne, når vi diskuterede kampenes resultaterne og om hvad der gik godt og dårligt. Karaktererne blev så gemt for hver enkelt kamp, så brugerne løbende kunne se hvem af spillerne som har det højeste karaktergennemsnit.
Der skulle selvfølgelig være et form for \"regelsæt\", som siger noget hvordan f.eks. udskiftere skal vurderes og om hvor lang tid de skal være på banen før de kan få en rating osv.
Men i første omgang vil jeg egentlig bare høre om det kunne have interesse? :)
Comments
Fed idé! Kunne også give et godt overblik senere hen på sæsonen hvem der i følge os brugere har spillet med det bedste gennemsnit, gennem hele sæsonen!
Endnu engang, fed idé! Hvis det da kan lade sig gøre.
Det lyder rigtig godt. Så kan man også hvem vi synes til sammen der årets spiller
Bum bum - det er helt sikkert en go ide, men hvordan det lige skal udføres i praksis, skal jeg lige tænke over.
Lige nu kører resultaterne af kampene automatisk og det er ikke muligt at få startopstillingerne med.
Jeg tænker over det og vender tilbage hvis jeg finder en mulig løsning :)
Ejerskov du kunne måske hente noget inspiration fra \"The Shed\"
http://shed.chelseafc.com/shed_polls.shtml hvor at fansne kan give deres karakter fra 1-10 til hver spiller som har været på banen.
Alternativet er ligesom vi har her i forummet muligheden (den grønne fodbold bane) med opstillingen, også klikke på hver spiller og så kan folk rate.
Muligheden er at én kan opdatere efter hver kamp?
| # | Team | G. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 1. | Arsenal | 11 | 26 |
| 2. | Manchester City | 11 | 22 |
| 3. | Chelsea | 11 | 20 |
| 4. | Sunderland | 11 | 19 |
| 5. | Tottenham | 11 | 18 |
| 6. | Aston Villa | 11 | 18 |
| 7. | Manchester United | 11 | 18 |
| Player | Goals | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 10 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 9 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

Viaplay.dk
Prime Video

Det lyder som en super fed ide. Lidt alla hvad Skysports har kørende?
Jeg tænker det er en god ide. Så kunne listen for spillerne der stillede op være beskrevet på forum-indlægget i en boks til højre. Men så kræver det bare at den der har oprettet indlæget updatere og følger med i tråden! :)
Ejerskov har sikkert en god ide til hvordan sådan noget kan se ud.
Men vi skal lige huske på - Ejerskov har også andet at lave end at optimere siden her :)