Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Problemer med uploading af avatar

Først of fremmest, er det fedt at du kører den her hjemmeside så godt som du gør. Jeg har bare et lille problem med at redigere min profil. Jeg kunne godt tænke mig at uploade et nyt avatar, men hver gang jeg uploader en nyt billede, tager den bare det gamle billede jeg havde før. Det er selvfølgelig ikke noget meget vigtigt, ville bare lige spørge om der kunne gøres noget ved det :)

14 år siden
2168 visninger

Kommentarer

padefar14 år siden

Jeg havde præcist samme problem da jeg skulle have mit ind. Jeg prøvede flere gange og der skete ikke en skid. Så flyttede jeg lidt rundt på billedet på computeren, og pludselig ville den gerne :s

Ejerskov14 år siden

Jeg har ingen problemer med at uploade avateren. Det kan dog skyldes at det gamle billede bliver gemt i jeres \"cache\" og i derfor skal trykke ctrl+f5 / ctrl+r / cmd+r for at den lige rydder de gamle billeder og bruger de nye :)

Blue4Life14 år siden

Tusind tak for hjælpen Ejerskov :) Har fået uploadet det nye billede nu.

louise14 år siden

Jeg har samme problem, den blev med at sige det skulle være et jpg....... mine billeder er kun jpg billeder.

Ejerskov14 år siden

louise skrev:

Jeg har samme problem, den blev med at sige det skulle være et jpg....... mine billeder er kun jpg billeder.

Kan du se hvordan filtypen er skrevet? .jpg, .JPG, .jpeg, .JPEG?

Forrige kamp

Sunday 15:30
Premier League Premier League
ChelseaChelsea0 : 3Manchester CityManchester City
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Manchester United3255
4. Aston Villa3255
5. Liverpool3252
6. Chelsea3248