Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Problemer med at kommentere tråde

Jeg har for tiden problemer med at kommentere tråde.

Efter jeg trykker enter, så siger den at det er gjort, men jeg kan ikke se svaret og det kommer ikke frem på noget tidspunkt. Er det kun mig som har problemer?

mvh Michael

15 år siden
1790 visninger

Kommentarer

Steen15 år siden

Nopes - det sker tit for mig også... så jeg er begyndt at kopiere mit indlæg INDEN jeg trykker skriv ;) så jeg ikke skal skrive det igen, igen...

Obi15 år siden

Det har jeg også oplevet enkle gange..

Ejerskov15 år siden

Hmm... det lyder mystisk, jeg har aldrig selv oplevet det..

Og beskeden kommer frem med at indlægget er blevet sendt?

padefar15 år siden

har tit oplevet det også :) Oftest når jeg bruger appostrof af en eller anden grund.

Slettet bruger15 år siden

Nu har jeg problemer med at oprette tråde.

Steen15 år siden

Ejerskov > ved mig, når den gør det. så er det når som nu, jeg skriver en kommentar, så når jeg trykker "Skriv kommentar" så hopper den tilbage til det tidligere forum emne jeg var i.. som om den fungere som en "tilbage"-knap.

Det er lidt funny :-)

Michael8215 år siden

Ejerskov:

ja, der står at den er blevet sendt succesfuldt, men den vises ikke... ej heller hvis jeg går frem eller tilbage. Det kan godt være at det er pga. apostrof som padefar siger... da jeg forsøgte at oprette denne tråd, og ville kopiere det jeg havde i den anden tråd, havde jeg et apostrof med (Shift+2 knappen). Der ville den først ikke oprette den tråd fordi den sagde at der var et eller andet bøvl med SQL.

Steen: Ja, har også selv oplevet at den fungere som en tilbageknap :)

Michael8215 år siden

Testindlæg "Apostrof"

Ejerskov15 år siden

Det skulle gerne være i orden nu, men hvis i fortsat oplever fejl må i meget gerne skrive det! :)

padefar15 år siden

Vil lige give lidt positiv feedback her ;) Synes satme det er fedt at du er så hurtig til at tage problemerne, og alle sammen. Det er fedt at der bliver gjort noget ved det, specielt fordi jeg mener det er en god side med en god debat :)

Steen15 år siden

Kan godt give padeknægten ret.. :) fantastisk med noget hurtig respons, og fantastisk med nogle faste hoveder at debatere med... :)

Ehlert115 år siden

det er hurtiger end hjælp netto

Obi15 år siden

Det er super service, keep op the good work Ejerskov..Ehlert1@ det er så sandt, hvorfor stille du ikke op til folketinget, du siger jo det meste fornuftige af dem alle. Du vil bare ha værkst i den meter lange kø i Netto, det er da til at løse..

Steen15 år siden

HAHAHAHAHAH!!! Obi, god dammit... det der er humor... noget helt andet er, jeg forstår slet ikke hvorfor man gider at bruge sin tid på at lytte til deres mundlort, hvis man er i tvivl om hvad man skal stemme, så læs dog diverse partiers grundprincipper og forventninger hvis de kommer til magten = there you go... istedet for at hører på en irriterende kvinde, med hendes taske svingede rundt i luften imens hun galder op omkring en betalignsring... idioti er der meget af

Obi15 år siden

Har hørt net radio, Pop FM (iøvrigt en go kanal), men der er bare fyldt i tiden med radio spots med diverse politikere der hver i sær har the plan til hvordan det kan blive så meget bedre at få dem til magten..

TrueBlue15 år siden

"Ejerskov > ved mig, når den gør det. så er det når som nu, jeg skriver en kommentar, så når jeg trykker "Skriv kommentar" så hopper den tilbage til det tidligere forum emne jeg var i.. som om den fungere som en "tilbage"-knap.“

Same shit for mig 

Forrige kamp

Sunday 15:30
Premier League Premier League
ChelseaChelsea0 : 3Manchester CityManchester City
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Manchester United3255
4. Aston Villa3255
5. Liverpool3252