Fanpage for Chelsea FC
Fanpage for Chelsea FC

Redesign af forside!

Hey blues!

Er i kommet ned efter sejren? Jeg er ikke. Har hentet kampen i HD og ser lige højdepunkterne et par gange om dagen og får min daglige hjertebanken og mærker tårerne presser sig på.

Nuvel, vi skal kigge fremad både i Chelsea FC og her på chelseafc.dk! :D

Jeg har længe tænkt over at lave et mindre redesign af forsiden, hvor bl.a. seneste forumaktivtet kommer lidt højere op med lidt flere posts. Derudover planlægger jeg også at smelte \"Seneste forumtråde\" og \"Seneste forumaktivitet\" sammen, så både nyeste tråde og kommentarer kommer i listen.

Derudover har jeg på opfordring fra et par stykker herinde, tænkt at lave et notifikationssystem som fortæller når folk har svaret på tråde man er aktiv i.

Hvis i har kommentarer eller andre gode forslag er i velkomne - så vil jeg overveje dem ud fra tid/udbytte! :)

13 years ago
4794 views

Comments

Ejerskov13 years ago

Derudover arbejder jeg på en Rygtebørs hvor brugere kan smide links, kommentarer osv. så det ikke fylder forummet helt ud.

En søg-funktion er også på listen, samt redigering og \"Like\"-ning af tråde!

Og som sagt efterspørger jeg meninger om den nuværende forside. Hvilke \"blokke\" bruger i, og hvilke bruger i ikke? Jeg eksempelvis overvejet at fjerne \"Twitter\"-blokken da jeg ikke selv finder den særlig brugbar og læser den sjældent.

Evt. også kommentarer til ranking-systemet!

Awekat13 years ago

FEDT - vil jeg glæde mig til Ejerskov.

Flickr-delen er til gengæld mega nice, da det altid er en fornøjelse at kigge billeder igennem efter kampene.

Man skal bare huske, at en rygtebørs skriver rygter, og ikke fakta. Er lidt bange for der kan sprede sig for mange og/eller irrelevante tråde om ligegyldige rygter, hvis nyhedsoversigten bliver spækket med rygtesider.

Michael8213 years ago

Uh! Hvor har du hentet kampen?! Den er jo nærmest musthave!

Og glæder mig til at se sitet når det er :D

Obi13 years ago

Evt en qoute funktion? Det kunne gøre det mere overskueligt? Evt at man kan sende PM til hinanden og til Chefen på siden, hvis man har en forspørgelse eller lign.. Men det lyder alt sammen meget godt Ejerskov, ser frem til hvad det munder ud i!

Awekat13 years ago

Shiiit, det ender jo med at det ikke er et forum, men en ny form for facebookside.

Obi13 years ago

Håber jeg sgu ikke det ender med!!1!

\"Jeg har lige bagt en kage\"

\"Jeg går i seng nu, sov godt\"

\"Kan ikke sove\"

\"Kan ikke overskue at skal på arbejde imorgen, hente børn, bage kage og så op til sviger familien\"

\"Endelig weekend!\"

\"Andre der spiller Simfarm?\"

\"Mit barn har spist et skod, hvad skal jeg gøre?\"

Ejerskov13 years ago

Quote-funktion er tilføjet listen - har også tænkt på muligheden for at \"besvare\" så modtageren får en notifikation herom.

Rolig rolig drenge, der bliver ikke mulighed for selvproklamerende statusopdateringer - det klarer facebook fint selv :)

Michael82 (og evt. andre der gerne vil se kampen igen):

http://www.downz.net/ucl-final-2012-bayern-munich-vs-chelsea-720p-skysports-hd.html

Michael8213 years ago

Tak Ejerskov! Ren kærlighed til dig herfra :)

Og skulle du ha\' lyst til en emotionel film, så har Thomas Lundberg lavet en her :)

https://www.youtube.com/watch?v=cL4AWJrThZk

Torres913 years ago

Hvor kan man hente/købe champions leauge finalen, den skal jo gemmes..??? ;-).. Håber i kan hjælpe.!

torres9luiz413 years ago

Det har godt nok ikke noget med dette tråd-emne at gøre,men jeg faldt sgu lige over et link, hvor man gratis kan se Chelsea TV. Så hvis der nu er en Chelsea kamp, som ikke bliver vist i tv\'et, så er det da meget smart at man bare lige kan se det der

http://www.firstrowsports.eu/watch/81471/1/watch-chelsea-tv.html

Og et tv-program for Chelsea TV: http://www.chelseafc.com/page/TVSchedule/0,,10268,00.html

Duxii13 years ago

Man kunne også bare melde sig ind i True blue international og få Chelsea TV og en masse andre fordele med ;o) endda helt lovligt!

torres9luiz413 years ago

Ja det ku\' man. Så nu er der to muligheder :)

Ejerskov13 years ago

Så kom der Like-funktion på trådene!

Edit: Og nu kan man også redigere trådene!

Edit 2: Så kom der også en hurtig søg-funktion på - har bare valgt Googles så folk må lige leve med reklamer i toppen af resultaterne :)

Awekat13 years ago

Angående tidspunkter på hvornår nyhederne er publiceret, så staves er \"IGÅR\" i 2 ord, altså \"i går\" ligesom \"i dag\" (flueknepperi, i know)

Og så er der noget fjol med avatarene nu? 

Awekat13 years ago

Elsker p.s. Didier oppe i hjørnet!!!

Michael8213 years ago

Awekat: Det er måske flueknepperi, men småfejl hist og pist springer i øjet :). Jeg får fx fnat når jeg ser at folk glemmer nutids-r når de skriver eller bruger ordene \"får\" og \"for\" forkert :).

Ejerskov: Super fedt! Elsker i sær det nye billede du har lagt på forsiden med \"CL vindere 2011/2012\". Bosingwa ligner seriøst en eller anden mini \"He-Man\" på det billede synes jeg. Han ville bare være i centrum som Mikel ville være det efter FA-cuppen :D.

Heh, fuck jeg elsker den her klub :D... luuuv! <3

Tuxen13 years ago

Ejerskov; Super godt arbejde på forsiden, lækkert med tiden på forum :)

Next fixture

Saturday 12:30
Premier League Premier League
BurnleyBurnley vs. ChelseaChelsea

Previous fixture

Saturday 20:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea3 : 0WolvesWolves
Premier League
# Team
G.
Pts.