Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Tip 5-gode

Hey Blues & Ejerskov.

Den her går ud til Jer, og til Ejerskov. Fordi jeg syntes vi er ved at komme ned i den rigtig sjove ende af sæsonen, hvor alting kan ske og hver enkel kamp gælder om liv eller død!

Jeg hører om det ikke er muligt at åbne op for evt. de næste 5 kampe? Vi har både FA cup, 2x Barcelona kampe, Arsenal og QPR. Det kunne virkelig være sjovt. Med eller uden gevinst.

Hvis de andre er enige, så er jeg villig til at smide 100-200 kr ind i puljen efter en bog eller noget Merch.

Kom kom ? :)

14 år siden
2694 visninger

Kommentarer

Obi14 år siden

Jeg er frisk, uden gevinst. Jeg har ikke brug for jeres premier eller penge..

Awekat14 år siden

JEg er også frisk, og behøver heller ingen gevinst.. det er sjov bare at gætte

Ejerskov14 år siden

Jeg planlægger også at køre en runde mere.. spørgsmålet er bare lige om jeg når det inden Tottenham-kampen :)

Folk skal også lige have en chance for at deltage, så der skal helst være et par dage til den første kamp på tiperen!

Steen14 år siden

Cool Ejerskov :)! Det er bare iorden ... Det var også bare mere hvis der blev spjesest om en Chelsea trøje eller lignende :)!

Obi14 år siden

Eller signeret ting fra Obi...

Michael8214 år siden

Jeg er enig med Obi... :D.

Under alle omstændigheder, så kunne det være meget sjovt :).

ejerskov, der kunne evt. høres med unibet eller anden virksomhed om de ville sponsorere. Ved ikke om der er nogen bestemte butikker i DK som er mere Chelsea-venlige end andre, men det kunne jo være et godt sted at gøre reklame for det her :). Og en fodboldtrøje ville ikke være den store udgift for dem

TrueBlue14 år siden

Jeg er også klar på den ide, er ligeglad om man kan vinde noget det er bare sjovt at gætte på hvad kampene vil blive.

Forrige kamp

Sunday 15:30
Premier League Premier League
ChelseaChelsea0 : 3Manchester CityManchester City
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Manchester United3255
4. Aston Villa3255
5. Liverpool3252
6. Chelsea3248