3-4 biltter til Chelsea vs Wigan 9.februar købes
Hej alle
Godt nytår.
vi er 4 gutter der planlægger at tage til The Bridge og se the blues mod Wigan - er der nogle der kan hjælpe med 3-4-billetter. Jeg er selv medlem
PFT
Lars
Kommentarer
Hej Blue Viking - det lyder fantastisk. Jeg har ligeledes forespurgt under forum \"talkchelsea\". Min mail er [email protected].
Har du nogen erfaring med Viagogo - som der linkes til på chelseas hjemmeside? På nettet er forskellige synspunkter om selskabet - de
fleste negative!!
På forhånd tak.
Lars Hahn
+4528129964
Hej Lars
Jeg har ikke selv brugt Viagogo, men hvis jeg ikke koebte igennem Chelseas hjemmeside ville jeg bruge den side. Der er mange fake sites, men Viagogo virker til at vaere reel nok. Dog skal man huske at det koster et ekstra fee.
Viagogo er en officiel billetpartner med Chelsea FC, de linker selv til dem inde fra deres Tickets-sektion. Så det burde bestemt være sikkert nok at købe derfra, omend det er noget dyrere end som medlem.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 7. | Sunderland | 38 | 54 |
| 8. | Brighton | 38 | 53 |
| 9. | Brentford | 38 | 53 |
| 10. | Chelsea | 38 | 52 |
| 11. | Fulham | 38 | 52 |
| 12. | Newcastle | 38 | 49 |
| 13. | Everton | 38 | 49 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 26 | 6 |
| C. Palmer | 17 | 7 |
| E. Fernández | 17 | 13 |
| Pedro Neto | 16 | 10 |
| N. Jackson | 11 | 4 |
| A. Garnacho | 8 | 4 |

Jeg har to medlemskaber som du gerne maa laane. Hvis du sender din mail adresse kan jeg sende dig info og du kan linke dem med dit.
Hvis du har brug for flere er jeg sikker paa at der er en der vil hjaelpe inde paa dette forum http://www.talkchelsea.net/