Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Arsenal-Chelsea

Så går det løs med Premier League igen! Arsenal venter på Emirates Stadium til en uhyggelig svær og altafgørende kamp. Hvis Chelsea skal nå en top 4 plads, så skal de vinde de sidste par kampe da det er nu at kampene er afgørende for at kvalificere sig til Europæsk bold... og det kunne være perfekt start med en sejr på udebane over Arsenal.

Arsenal som vi ved, har lige tabt til 2-1 til Wigan i en super optræden af overraskelsernes klub. Det er meget vigtige point som \"The Gunners\" smider, og det er en perfekt muglighed for at hente nogle point ind på dem. Det bliver dog ikke så let... Arsenal er frygtindgydende på hjemmebane, og med en mand som Robin Van Persie oppe foran, bliver det en meget svær opgave.

Chelsea er dog også i en god stime fortiden og har massere af selvtillid. Med den 5-1 sejr over Tottenham, og forhåbenligt en sejr over Barcelona i aften kan de også godt vinde London Braget! Med et godt fungerende hold, og nogle angribere som ser ud til at være godt på vej tilbage, kan alt ske.

Premier League

Emirates Stadium

Kick Off: 13:45 d. 21/4/2012

Kampen vises på 6\'eren.

Startopstilling? Drogba vs Torres?

Hvem scorer vores mål?

kan vi slå formstærke Arsenal?

KTBFFH!!!!!

14 år siden
1501 visninger

Kommentarer

chelseafan1714 år siden

Drogba er arsenals bødel, men er det ikk for risikabelt at bruge ham 4 gange på 10 dage for han SKAL os spille mod Barca næste uge.

Steen14 år siden

Hej SebastianLunnDK, det er et rigtig spændende indlæg du har skrevet! Thumps up. Det er fantastisk at se, at du går ind og kigger i historien :)

Min startopstilling ses ovenfor. Jeg er overbevist om at, Torres starter inde, da Drogba er lidt klemt efter de seneste to semi finaler. Han har småskader i låret og er også lidt generelt tør for energi. Hvis valget falder på Torres, så er jeg også sikker på at Drogba skal starte inde i næste uges retur opgør mod Barcelona.

Jeg tror vi skal spare lidt på super løberen Ramires, og generelt også i bagerste kæde. Vores chance er FA cup og CL i år. Jeg tror ikke på Premier League og tror også Di Matteo satser sådan. Det kan ikke lade sig gøre at vinde alt, så bred er vores manskab slet ikke. Jeg tror desværre lidt vi stiller taktisk klogt.

Grunden til jeg har Essein og Meireles, er for de begge kan gå defensivt ned og støtte op om Luiz og Cahill, for at spare JT til Barcelona kampen. Essein er også stærk nede på kant i støtte med Cole, og syntes Bertrand gjorde det rigtig godt sidst, vi så ham i kamp :) Syntes faktisk Meireles gjorde et fantastisk godt stykke defensivt arbejde igår, imod Barcelona.

Bænk: Lukaku, Mikel,  Ferreira, Lampard, Turnbull

Jeg tror vi kan gå hen og spille uafgjort. 2-2. Målscore Malouda og Torres.

Jeg tror desværre ikke vi kan slå Arsenal med det hold, på Emirates Stadium.

Jeg tror van Pussy score begge deres mål. Den satan.

Awekat14 år siden

@Steen: Luiz er skadet, ellers gode overvejelser.

Håber på at RDM roterer det hele lidt så folk er friske til Barca-returen

Jeg så dog gerne snart at Sturridge returnerede i en startopstilling. Savner sgu knægten. Håber den oplevelse af at blive bænket har fået ham til at tænke over at spille bolden. 

Og for en god ordens skyld kommer her mit bud på en opstilling

Ellers glimrende oplæg SebastianLunnDK. og

JMR14 år siden

Resultat tip   1-1

Chirsten14 år siden

Jeg forestiller mig at vi stiller i ovenstående opstilling. Muligvis med Romeu i stedet for Lampard, men RDM har ikke brugt ham, så jeg tvivler. Jeg er til gengæld positiv og ser os vinde 2-0 med mål af Malouda samt Torres. Denne stime med vigtige sejre tror jeg har givet holdet et vigtigt boost mod sæsonens afslutning. 

Drogba14 år siden

Ham Di Matteo bruger godt nok ikke Sturridge, Romeu eller Essien særlig ofte hvilket bekymrer mig. Kan ikke forstå hvordan Kalou og Malouda er foran Sturridge og hvordan Meireles er foran Romeu og Essien. 

Men nu håber jeg de får chancen igen i en forholdsvis stor kamp.

SebastianLunnDK14 år siden

Tror/håber at Di Matteo stiller sådan her op. Håber at gense Romeu og Sturridge tilbage i startopstillingen, og måske Bertrand... Ville også stille med Torres oppe foran, for at give Drogba en pause, efter de hårde kampe mod Barca. Håber så inderligt på en sejr!!

Håber på en 2-1 sejr, med mål af Kalou, Sturridge, og så et mål af Van Persie.

Og tak for støtten! :)

Chelsea4evertrueblue14 år siden

Dette er mit bud på endnu en sindsyg vigtig kamp.

Jeg håber virkelig vi kan bevare momentum.

Dog er jeg meget i tvivl om midtbanen og om de RDM vil holde fast i dem der gjorde det mod SPurs.

Men den fysiske og mentale tilstand i dette crazy program er jo alt afgørendende og det kender kun spillerne og RDM

Come on Chels

skib9714 år siden

Bænk:Hilario, Terry, Betrand/Ferriera, Lampard, Torres, Lukaku og Drogba

En 2-1 Sejr Bosingwa og Essien. Gibbs score for Arsenal, og Szczesny rammer overliggeren i de døende minutter efter et frispark fra kanten af feltet sparket af Van Persie

Drogba14 år siden

@Skib97

Ivano har stadig karantæne. 

__

Desuden har jeg lige læst en artikel på indkast.dk at Drogba er tvivlsom til kampene mod Arsenal og Barca pågrund af en knæskade... 

Obi14 år siden

Igen, dette er en nøgle kamp, og kan de vise noget af de viste mod Barca, hvor de kæmpet det bedste de havde lært, så er jeg fortrøstningsfuld op til kampen. Det omvendte møde var for mig en af de allerværste Chelsea kampe. Har tippet 2-1..

Chelsea4evertrueblue14 år siden

0-0. Var vel et Ok resultat, Chelsea var heldige med at få point med fra Nord London. Vildt at de stillede med et reserve hold mod deres rivaler. Det siger meget om det nuværende program.

Vi har Nyborg hjemme og de skal også spille mod Man City. Puha den bliver tight.

Næste kamp

Ingen planlagte kampe

Forrige kamp

Sunday 15:00
Premier League Premier League
SunderlandSunderland2 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.
7. Sunderland3854
8. Brighton3853