Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Aston Villa vs Chelsea

Så er det tid til Aston Villa... Vi skal have en sejr i dag hvis vi skal holde liv i håbet 4. pladsen. Kom med opstillinger og resultat.. Dag 31/3 Tid 16:00 Tror ikke den bliver vidst nogen steder.
14 år siden
4808 visninger

Kommentarer

WilliamB14 år siden

\"Vi skal have en sejr idag\"? og så skriver du senere at det er den 31/3 kampen spilles. Bare lige kig teksten igennem, om syntaksen er rigtig osv. og der ingen stavefejl er, inden du poster den :)

Michael8214 år siden

jeg forventer at RDM roterer igen. Lader til at vi fx heller ikke får rykket vores brag mod Spurs i FA cuppen.

Det er en hård tid for os når de andre ikke spiller internationalt

GoldForce14 år siden

Tror vi banket dem 3-0.

Bænk:Sturridge-Ramires-Romeru-Luiz-Torres-Hillario.

chelsea210114 år siden
Ja sry havde ikke kigget det ordenligt igennem
chelsealampard14 år siden

Håber bliver på en 4-0 Essien 1-0 lampard 2-0 Terry 3-0 Kalou4-0 

bænk:Hilario,Torres,sturridge,Ramies,Drogba,Lukaku

Steen14 år siden

Jeg ved ikke helt om jeg tør at sætte en opstilling på kampen, da rotationen højst sandsynlig vil være ret så stor! :) glæder mig helt vildt til at se hvad der sker :)!

Awekat14 år siden

Jeg tager til Barcelona i dag, så kan ikke se den. Skal lige ind forbi Camp Nou og flashe Chelseatrøjen

Michael8214 år siden

God tur Awekat :)

Hvad angår kampen, så håber jeg inderligt at vi får flere af de unge af se snart.

Jeg synes vi har noget af en monster lineup i de unge

- Lukaku

- De Bryne (kommer)

- Piazon

- McEachran (udlejet)

- Bertrand

- Van Anholt

- Bruma (udlejet)

- Courtois (udlejet)

Bare for at nævne nogen. Giv dog en el. 2 spillere chancen i kampene. Så lærer de jo at spille med de store drenge. McEachran har bevist sit værd synes jeg selv :S.

Oh well, RDM kører et godt rotationsprincip (bliver han også nød til). Sgu rart at se smil på Torres, Kalou, Mikel mv. Fordi de får spilletid :)

JMR14 år siden

Mit tip på resutatet er  CHELSEA   3          ASTON VILLA    0

Målscore     Sturride 1   Torres  1    Luiz    1                       

WilliamB14 år siden

Michael82 - Hvorfor mener du, at McEachran har bevist sit værd, for at få lov til at spille på førsteholdet regelmæssigt? Jeg har set ham i kamp én gang måske, hvor han blev skiftet ind med 15 min. igen, og generelt har han jo stort set ikke spillet efter hvad jeg ved. Men hvorfor mener du at han har bevist sit værd? :) Jeg synse dog ligeledes at det kunne være spændende, at se ham som en fast del af truppen fra næste sæson, for at se \'what the fuzz is all about\' 

WilliamB14 år siden

Jeg tror Mata og Ramires bliver sparet til kampen, og flyttes ud på bænken. Mata har virket meget træt på det sidste og har ikke haft den samme effekt på spillet som han havde i den første halvdel af sæsonen. Ramires er for nylig kommet tilbage fra skade, og fik desuden et slag imod Benfica, så Sturridge tror jeg får lov til at komme ind fra start.Håber vi vinder, og tror den ender 2-1 til os. 

Michael8214 år siden

#10 Williamb

Jeg synes at de indhop han har haft, har vist en stjerne i svøb. Jeg synes han er god med føderne, vender hurtigt og kan iscenesætte angrebe ala det Lampard har været kendt for og Xavi er kendt for (præcisionsafleveringer).

Bevist sit værd er måske store ord, men synes faktisk at han har vist at han fortjener flere chancer på 1 holdet.

Men igen, så er jeg i tvivl om hvorfor han ikke er mere inde over Swansea? Han har kun haft 2 kampe hos dem siden skiftet i januar

SebastianLunnDK14 år siden

Prøv med Torres og Drogba på toppen sammen, kan jo være det bliver til mål.. De kunne også overveje en diamant formation, Med Lampard som offensiv, og Romeu/Essien/Mikel på den defensive. Tror Bosingwa starter, men Fereira gjorde det jo fint mod Benfica, så ville heller ikke være noget i vejen med at bruge ham.

WilliamB14 år siden

Torres og Drogba fungerer aldrig nogensinde når de spiller sammen, det har de bevist utallige gange (læs: http://www.goal.com/en-us/news/1956/europe/2011/12/27/2819816/why-torres-and-drogba-should-never-play-together-for-chelsea).Michael82 - Okay, tak for svaret. Jeg synes også det er lidt ærgeligt/foruroligende at han ikke har været inde omkring mere spilletid i Swansea end hvad han har. Men jeg vil rigtig gerne se ham noget mere også ja. 

Michael8214 år siden

WilliamB

Det du linker til er dog fra d.27 december.

Jeg har set Drogba og Torres spille sammen siden da, hvor det faktisk har fungeret ok. Men for at det skal fungere, skal Torres spille wing og Drogba decideret frontangriber. Torres er langt hurtigere på fødderne og har gode indlæg (evt. venstre wing som kan trække ind og fyre af, ala Anelka i sin tid).

Drogba har en stor styrke som han kan gøre brug af på midten.

Men igen... hvis de bare kunne klare sig sammen deroppe i en 4-4-2 opstilling, så ville det være pivfrækt (evt. Lukaku og Drogba = powerhouse eller Sturridge, Torres = speed og dribling)

skib9714 år siden

Bænk:Turnbull,Cahill,Betrand, Merieles, Malouda, Kalou, Lukaku

Dejligt at RDM er begyndt at rotere hvilket vi virkeligt manglede under AVB.

Aston Villa har haft en elendig sæson og kæmper med om overlevelse i ligaen. For et par år siden kæmpede de med om europa-biletter, hvilket de stadig har kvaliteten til, men ligesom formen falder den hurigere og hurtigere, hvis de skal drømme europa igen så skal de gøre det godt inden for de næste 2 sæsoner ellers bliver det et decideret etableret midterhold. Trods alt dette skal vi stadig tage dem seriøst og vinde.

Resultat: 1-0 Didier Drogba

chelseafan1714 år siden

Der bliver nok nogle mindre rotationer, som drogba for torres, cahill for terry eller luiz osv.

chelsea210114 år siden
Nogen der har et link til livestream ???
WilliamB14 år siden

Men Michael82, de scorer jo stadig ingen må når de spiller samtidig, det er egentlig mest det, der er min pointe. Så kan man ellers stille sig selv det spørgsmål om man vil have det skal gå \"ok\" eller om det skal gå \"godt\"? ;)

Snitteman14 år siden
Hvorfor er dobbelt d ikke med i dag. Hvad sker der for at vi ikke har en angriber på bænken. Hvis DD er skadet må man da tage Lukaku med
WilliamB14 år siden

Lukaka må jo så nok heller ikke være klar, når han ikke er med.

Snitteman14 år siden
Nej nej nej. 2 mål på 3 min. Må ikke ske. Kom nu med de 3 point.
chelsea210114 år siden
Hvad sker der Det skal ikke ske det der 2 mål på 3 min
Snitteman14 år siden
Sådan Ivan. Så skal den bare holdes. Williamb tror ikke han er skadet. Tror han er sat af igen igen.
chelsea210114 år siden
Sådan Ivan kom så Chelsea hold den hvis i vil spille cl næste år
Snitteman14 år siden
Det er så vigtigt Torres. Konge. Nu kan vi igen snart lægge pres på Arsenal og spurs.
JMR14 år siden

Det havde ikke været til at bære , at vi endnu en gang kun skulle have 1 point, vi kunne have lukket kampen allerede i starten , men heldigvis sluttede det godt, vi må være tilfredse  med  4-2.

Næste kamp

Ingen planlagte kampe

Forrige kamp

Sunday 15:00
Premier League Premier League
SunderlandSunderland2 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.
7. Sunderland3854
8. Brighton3853