Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Benfica vs Chelsea

Første opgør: Tirsdag 27 Marts 2012

Andet opgør: Onsdag  4 April 2012

Starter den her tråd en uges tid før første oprgør velvidende om at vi selvfølgelig har kampe mod City og Spurs inden da.

Kom med jeres opstillinger, forudsigelser og holdninger.

Min video trailer til kampen: http://www.youtube.com/watch?v=3s_mJnG3QpA&context=C410a747ADvjVQa1PpcFPsv9xXrGIeZjxXV2M7hEth4yKZyAGGjd0=

KTBFFH!

14 år siden
1614 visninger

Kommentarer

Grissebasse14 år siden

seje videoer blueforlife

Blue4Life14 år siden

@Grissebasse Tak :)

Steen14 år siden

Fed video Blue4Life!

Jeg tør ikke komme med en startopstilling før weekenden er overstået :)

Michael8214 år siden

Fed video på visse punkter og et par mangler på andre :).

Flotte ting:

Den måde du portrere billederne på. Jeg tænker at du evt. kunne fremhæve Chelsea spillere mere, men ellers synes jeg det er flot mixet (har du selv gjort det? Flot arbejde!)

Ting jeg synes kunne være bedre:

Musikken! Ja, den er god lige til at starte med. Den opbygger stemning, men det er som om at den mangler noget.Den er god til at starte med, men synes at den burde give noget mere mod midten/slutningen synes jeg.

Evt. indsættelse af kommentatorspor hist og pist, hvor man hører kommentatorerne gå amok eller publikum der går bananas. Du ved, hvor det lige fader ind ved fx mål eller noget (som eksempelvis i den Anelka-tribute video som jeg har linket til før :))

Men godt arbejde - synes det er cool at du laver noget og har det sjovt med det :). (og nej, ville ikke selv kunne lave det bedre, i tilfælde af at nogen mener at jeg kritiserer for meget :D)

Det er bare min mening :). Er det ikke det samme nummer du bruger til din AVB video? 

Blue4Life14 år siden

@Steen Mange tak :)

@Michael82 Tusind tak for responsen. Jeg er enig i dine synspunkter og elsker også at smide kommentatorlyd over klippene. Det gjorde jeg fx i en af mine tidligere videoer, jeg har desværre bare ikke haft så meget tid til at redigere på det seneste. I første omgang gælder det bare om at se om nogen kan lide hvad jeg laver.

Om noget tid har jeg tænkt mig at lave videoerne meget mere detaljerede, hvor nogle af de mangler du nævner ikke vil være der :-)

Til det sidste spørgsmål så er det ikke det samme nummer som jeg bruger i AVB videoen :-D

chelsea210114 år siden
Jeg tror det bliver svært det så man bare mod United hvor godt Benfica spillede. Men jeg tror alligevel at vi går videre. Sikkert!
Chelsea4evertrueblue14 år siden

Puha endnu en kanon kamp med Chelsea i vente.

Ivan trænede med i går aftes, så jeg håber han starter. Sturidge har set træt ud og jeg kunne godt tænke mig Torres spille på højre kant.

Meirelles må være frisk og spille mod sine gamle fjender, Essien har ikke været særlig god, så han får en pause. Luiz Spiller i stedet for Cahill da det er mod hans gamle klub, så han må være ekstra motiveret. Så spiller Cahill i weekenden mod hans gamle hold. Drogba skal spille på top i de store kampe.

Her er mit bud på en opstilling

Resultat tør jeg ikke.

Steen14 år siden

Jeg tror vi så Luiz på kanten i weekenden, for at se om det kunne fungere til Benfica-kampen.

Bænk: Essein, Torres, Kalou, Bosingwa, ....

Awekat14 år siden

Fuck det, jeg har lige prøvet at lave en opstilling, og måtte give op. Godt jeg ikke er Chelsea-manager.

Er ikke den store fan af Mikel, men han har sgu haft det højeste bundniveau i kampene. Meireles spillede latterligt ringe da vi tabte til City, og Torres har gjort det godt, men med sturridge på fløjen, får han ingen chancer, så der ville jeg se Kalou. Men synes Mata er bedst bag vores angriber, og så mangler der sgu en venstre fløj. Her mener jeg ikke Malouda har været god nok det sidste stykke tid. Fuck det, håber det RDM stiller op med, er nok til at give et udebanemål.

Michael8214 år siden

Awekat - værsgo.

- Mata til at lave det farlige spil i dybden

- Sturridge har kun øje for mål derinde

- Torres er farlig derude, kan trække ind og fyre af med højrebenet

- Kalou = speed

- Lamp/Ramires kan tage træk med frem, men være tilbage (Ramires er god boks til boks)

Blue4Life14 år siden
  • Luiz ligner mere og mere den fremadrettede og gode defensive højre back vi har haft brug for længe. Ivanovic er dygtig defensiv men mangler noget hurtighed mod et hold som Benfica.
  • Cahill har været solid og endda målfarlig på det seneste.
  • Ramires har virket mere træt på det seneste, og jeg er sikker på at han ville være god at smide ind i 2.halvleg.
  • Meireles lagde op til begge Torres-kasser mod Leicester.
  • Mikel kan passe defensiven i denne kamp. Han har ikke spillet voldsomt meget i denne sæson, så han burde være frisk.
  • Mata har haft det svært på midten den sidste måneds tid, så prøv at smid ham ud på kanten. Hverken Ramires eller Sturridge fungerer 100% ude på venstrekanten, så lad Mata prøve den af igen.
  • Tror på en sejr i aften!
JMR14 år siden

Chelsea har en dårlig præstation mod Tottenham , som skal viskes væk ,det  tror jeg, at de gør ved at vinde 1-0 i Portugal , målscore MATA.

Henssel14 år siden

tror på 3-0 terry, Mata og Sturridge laver et mål hver

chelsea210114 år siden
Kunne ikke lave en anden opstilling så det bliver 4-4-2 Jeg syntes at Torres skal starte på toppen istedet for Drogba syndets ikke at Drogba ofrer sig nok Torres prøver at få fat i bolden lige efter han har mistet den. Bertrand skal være ude på backen istedet for Cole Jeg syndets at Cole er begyndt at se lidt trædt mens Bertrand er ung og fuld af energi.
JMR14 år siden

Chelsea2101,  jeg er enig med dig i ,at Torres burde starte på banen i stedet for Drogba, han arbejder meget mere, Drogba virker nærmest lidt spilletræt.

Snitteman14 år siden
Haves som en 4-2-3-1. Drogba er så god i disse kampe der viser han hvor han hører hjemme. Han fylder så meget og får så mange frispark og er god til at trække tempo ud af kampen. Mata lige bagved. Selvom jeg synes ham er faldet lidt sf på den. Måske han snart skal have en pause. Ramires og sturridge på kanterne. Specielt Ramires gør det godt. Selvom han har små udfald med synes det tegner godt. Forsvaret er der flere konstalationer på. Luiz kunne også spille bak og så Cahill i midterforsvaret hvis ikke Ivan bliver klar. Tror vi spiller 1-1. Drogba scorer. Bænk: bosingwa. Turnbull. Mikel. Meireles. Torres. Kalou. Romeu. Synes ikke Malouda er god nok længere han virker ikke til og ville kæmpe for de blå farver.
SebastianLunnDK14 år siden

Godkendt præstation, men ikke overbevisende. Synes vores forsvar (især Luiz) gjorde det super! De headede næsten alle frispark/hjørne osv. Offensivt smider vi bolden for læt væk.

Men godt med en sejr! :)

Awekat14 år siden

Kæmpe credit til RDM for at have givet os alle et håb om, at sæsonen ikke bliver total fiasko. Når det så er sagt, kan jeg ikke vente til at få en ny træner og en ny start, for vi mangler i DEN grad et spilkoncept, rent offensivt. Offensivt er vi ikke en enhed, eller den flydende maskine vi var engang. 

Chelsea4evertrueblue14 år siden

Meget enig med både Awekat og Sebastian.

Hold da op hvor de heldige med den fantastiske sejr.

Forsvaret og Cchc var outstanding. Hvem havde set Paulo komme ind og gøre det så godt. Virkelig kanon. Men jeg syntes virkelig midtbanen sejlede rundt

og fik ikke nok fat om bolden de stod meget dybt og Mikkel virkede meget forvirret.

Modigt at RDM at spare spillere i denne kamp. Og han fik jo det resultat han håbede.

Fedt at heldet kiggede CFC\'s vej.

Steen14 år siden

Kæft et godt udgangspunkt :) Tillykke med sejren knægte!

Michael8214 år siden

Super at vi vandt. Heldigt at Benfica ikke fik straffe ved Terry situationen, men ellers fornuftigt :).

Godt at se at RDM roterer og ikke bare holder spillere ude. Det er næsten som når jeg spiller fifa12 og har mange kampe i min karriere :D. Go go rotations princip! Godt at RDM spiller fifa12 som mig :D

JMR14 år siden

Flot kamp af Chelsea, godt at se at, var vilje og kampånd over hele holdet, flot målgivende aflevering af Torres,men forbavsende god plads til Kalou ved scoringen.

Michael8214 år siden

Hahahaha, kæft jeg morede mig over at læse det her :D

http://indkast.dk/index.php?nyhed=90333

\"Brasilianske Ramires blev noget forundret, da han fik af vide, at Chelsea havde vundet kampen mod Benfica. Han havde nemlig troet, at den var blevet uafgjort, og hyldede derfor sit holds præstation overfor portugisisk tv, skriver Goal.com

Eftersigende lå han på sidelinien, og modtog behandling, for en tackling begået af Oscar Cardozo, da Kalou scorede sejrsmålet, og det gik ikke op for ham, at Chelsea havde vundet kampen.

Han fortalte derefter reportere i tunnellen, at han var super glad for uafgjort, og at de havde et godt udgangspunkt for returopgøret.\"

Steen14 år siden

HAHAHAHAH!!! Flot man

chelsea210114 år siden
Vi skal videre med det udgangspunkt vi har
chelseafan1714 år siden

Luiz og drogba er skadet så de ikk med, Ramires på højre for så kan han hjælpe ivanovic med at holde på Gaitan og generelt så hjælper han bare mere end Sturridge. Meireles istedet for Mikel måske, men han har spillet fint på det seneste mikel.

Næste kamp

Ingen planlagte kampe

Forrige kamp

Sunday 15:00
Premier League Premier League
SunderlandSunderland2 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.
7. Sunderland3854
8. Brighton3853