Benfica vs Chelsea
Første opgør: Tirsdag 27 Marts 2012
Andet opgør: Onsdag 4 April 2012
Starter den her tråd en uges tid før første oprgør velvidende om at vi selvfølgelig har kampe mod City og Spurs inden da.
Kom med jeres opstillinger, forudsigelser og holdninger.
Min video trailer til kampen: http://www.youtube.com/watch?v=3s_mJnG3QpA&context=C410a747ADvjVQa1PpcFPsv9xXrGIeZjxXV2M7hEth4yKZyAGGjd0=
KTBFFH!
Kommentarer
@Grissebasse Tak :)
Fed video Blue4Life!
Jeg tør ikke komme med en startopstilling før weekenden er overstået :)
Fed video på visse punkter og et par mangler på andre :).
Flotte ting:
Den måde du portrere billederne på. Jeg tænker at du evt. kunne fremhæve Chelsea spillere mere, men ellers synes jeg det er flot mixet (har du selv gjort det? Flot arbejde!)
Ting jeg synes kunne være bedre:
Musikken! Ja, den er god lige til at starte med. Den opbygger stemning, men det er som om at den mangler noget.Den er god til at starte med, men synes at den burde give noget mere mod midten/slutningen synes jeg.
Evt. indsættelse af kommentatorspor hist og pist, hvor man hører kommentatorerne gå amok eller publikum der går bananas. Du ved, hvor det lige fader ind ved fx mål eller noget (som eksempelvis i den Anelka-tribute video som jeg har linket til før :))
Men godt arbejde - synes det er cool at du laver noget og har det sjovt med det :). (og nej, ville ikke selv kunne lave det bedre, i tilfælde af at nogen mener at jeg kritiserer for meget :D)
Det er bare min mening :). Er det ikke det samme nummer du bruger til din AVB video?
@Steen Mange tak :)
@Michael82 Tusind tak for responsen. Jeg er enig i dine synspunkter og elsker også at smide kommentatorlyd over klippene. Det gjorde jeg fx i en af mine tidligere videoer, jeg har desværre bare ikke haft så meget tid til at redigere på det seneste. I første omgang gælder det bare om at se om nogen kan lide hvad jeg laver.
Om noget tid har jeg tænkt mig at lave videoerne meget mere detaljerede, hvor nogle af de mangler du nævner ikke vil være der :-)
Til det sidste spørgsmål så er det ikke det samme nummer som jeg bruger i AVB videoen :-D
Puha endnu en kanon kamp med Chelsea i vente.
Ivan trænede med i går aftes, så jeg håber han starter. Sturidge har set træt ud og jeg kunne godt tænke mig Torres spille på højre kant.
Meirelles må være frisk og spille mod sine gamle fjender, Essien har ikke været særlig god, så han får en pause. Luiz Spiller i stedet for Cahill da det er mod hans gamle klub, så han må være ekstra motiveret. Så spiller Cahill i weekenden mod hans gamle hold. Drogba skal spille på top i de store kampe.
Her er mit bud på en opstilling
Resultat tør jeg ikke.
Jeg tror vi så Luiz på kanten i weekenden, for at se om det kunne fungere til Benfica-kampen.
Bænk: Essein, Torres, Kalou, Bosingwa, ....
Fuck det, jeg har lige prøvet at lave en opstilling, og måtte give op. Godt jeg ikke er Chelsea-manager.
Er ikke den store fan af Mikel, men han har sgu haft det højeste bundniveau i kampene. Meireles spillede latterligt ringe da vi tabte til City, og Torres har gjort det godt, men med sturridge på fløjen, får han ingen chancer, så der ville jeg se Kalou. Men synes Mata er bedst bag vores angriber, og så mangler der sgu en venstre fløj. Her mener jeg ikke Malouda har været god nok det sidste stykke tid. Fuck det, håber det RDM stiller op med, er nok til at give et udebanemål.
Awekat - værsgo.
- Mata til at lave det farlige spil i dybden
- Sturridge har kun øje for mål derinde
- Torres er farlig derude, kan trække ind og fyre af med højrebenet
- Kalou = speed
- Lamp/Ramires kan tage træk med frem, men være tilbage (Ramires er god boks til boks)
- Luiz ligner mere og mere den fremadrettede og gode defensive højre back vi har haft brug for længe. Ivanovic er dygtig defensiv men mangler noget hurtighed mod et hold som Benfica.
- Cahill har været solid og endda målfarlig på det seneste.
- Ramires har virket mere træt på det seneste, og jeg er sikker på at han ville være god at smide ind i 2.halvleg.
- Meireles lagde op til begge Torres-kasser mod Leicester.
- Mikel kan passe defensiven i denne kamp. Han har ikke spillet voldsomt meget i denne sæson, så han burde være frisk.
- Mata har haft det svært på midten den sidste måneds tid, så prøv at smid ham ud på kanten. Hverken Ramires eller Sturridge fungerer 100% ude på venstrekanten, så lad Mata prøve den af igen.
- Tror på en sejr i aften!
Chelsea har en dårlig præstation mod Tottenham , som skal viskes væk ,det tror jeg, at de gør ved at vinde 1-0 i Portugal , målscore MATA.
tror på 3-0 terry, Mata og Sturridge laver et mål hver
Chelsea2101, jeg er enig med dig i ,at Torres burde starte på banen i stedet for Drogba, han arbejder meget mere, Drogba virker nærmest lidt spilletræt.
Godkendt præstation, men ikke overbevisende. Synes vores forsvar (især Luiz) gjorde det super! De headede næsten alle frispark/hjørne osv. Offensivt smider vi bolden for læt væk.
Men godt med en sejr! :)
Kæmpe credit til RDM for at have givet os alle et håb om, at sæsonen ikke bliver total fiasko. Når det så er sagt, kan jeg ikke vente til at få en ny træner og en ny start, for vi mangler i DEN grad et spilkoncept, rent offensivt. Offensivt er vi ikke en enhed, eller den flydende maskine vi var engang.
Meget enig med både Awekat og Sebastian.
Hold da op hvor de heldige med den fantastiske sejr.
Forsvaret og Cchc var outstanding. Hvem havde set Paulo komme ind og gøre det så godt. Virkelig kanon. Men jeg syntes virkelig midtbanen sejlede rundt
og fik ikke nok fat om bolden de stod meget dybt og Mikkel virkede meget forvirret.
Modigt at RDM at spare spillere i denne kamp. Og han fik jo det resultat han håbede.
Fedt at heldet kiggede CFC\'s vej.
Kæft et godt udgangspunkt :) Tillykke med sejren knægte!
Super at vi vandt. Heldigt at Benfica ikke fik straffe ved Terry situationen, men ellers fornuftigt :).
Godt at se at RDM roterer og ikke bare holder spillere ude. Det er næsten som når jeg spiller fifa12 og har mange kampe i min karriere :D. Go go rotations princip! Godt at RDM spiller fifa12 som mig :D
Flot kamp af Chelsea, godt at se at, var vilje og kampånd over hele holdet, flot målgivende aflevering af Torres,men forbavsende god plads til Kalou ved scoringen.
Hahahaha, kæft jeg morede mig over at læse det her :D
http://indkast.dk/index.php?nyhed=90333
\"Brasilianske Ramires blev noget forundret, da han fik af vide, at Chelsea havde vundet kampen mod Benfica. Han havde nemlig troet, at den var blevet uafgjort, og hyldede derfor sit holds præstation overfor portugisisk tv, skriver Goal.com
Eftersigende lå han på sidelinien, og modtog behandling, for en tackling begået af Oscar Cardozo, da Kalou scorede sejrsmålet, og det gik ikke op for ham, at Chelsea havde vundet kampen.
Han fortalte derefter reportere i tunnellen, at han var super glad for uafgjort, og at de havde et godt udgangspunkt for returopgøret.\"
HAHAHAHAH!!! Flot man
Luiz og drogba er skadet så de ikk med, Ramires på højre for så kan han hjælpe ivanovic med at holde på Gaitan og generelt så hjælper han bare mere end Sturridge. Meireles istedet for Mikel måske, men han har spillet fint på det seneste mikel.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 7. | Sunderland | 38 | 54 |
| 8. | Brighton | 38 | 53 |
| 9. | Brentford | 38 | 53 |
| 10. | Chelsea | 38 | 52 |
| 11. | Fulham | 38 | 52 |
| 12. | Newcastle | 38 | 49 |
| 13. | Everton | 38 | 49 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 26 | 6 |