Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Billetter Chelsea - Fulham

Hej

Jeg har foræret min søn en tur til London med hans storebror og jeg selv. Vi er i London i weekenden hvor Chealsea spiller mod Fulham - 21/9/13

Jeg har været inde på Viagogo og har mulighed for at købe tre billetter sammen. Jeg skal så være medlem, er der nogen der ved om der hos viagogo kan købes flere billetter på samme medlemskab?

Eller er der andre gode ideer.

På forhånd tak
13 år siden
4433 visninger

Kommentarer

Ftorres913 år siden
Du kan evt sende en besked til Blueviking;=)
Han har vist sig og være rimelig god til sådanne nogle ting her!

Nikoskov har faktisk lavet en tråd til til som denne her(http://www.chelseafc.dk/forum/billetter-til-chelsea-kamp-925) bare til en anden gang;-)
Steen13 år siden
Chelsea Support Danmark har faktisk lige nu noget kørende den weekend. Mon ikke du kan købe billetter direkte den vej igennem, også sidde med andre danskere? http://chelseafan.dk/faellestur-chelsea-fc-fulham/
Blueviking13 år siden
Hej Clausbir

Jeg skal ikke bruge mine medlemskaber til Fulham kampen, saa du maa gerne bruge dem (jeg har 2).

Mit raad vil vaere, at koebe et medlemskab til Chelsea (hvis du ikke allerede har det) ogsaa linke til mine medlemskaber. Derved bestemmer du selv, hvor du vil sidde og du slipper for det admin fee Viagogo afkraever.

Billetterne koebes fra din medlemskonto saa du betaler og billetterne bliver sendt til dig.

Sig til hvis du vil laane mine medlemskaber og jeg kan sende dig den information du skal bruge.

/Rasmus
clausbir13 år siden
Hej Rasmus

Det er rigtig pænt af dig, jeg har købt et medlemsskab så er meget interesseret i at bruge dine to.

Der er udsolgt hos Chealsea men et enkelt sæt hos Viagogo med tre sæder.

Min email er [email protected]

mvh
Claus
Blueviking13 år siden
Hej Claus

Lidt aergerligt at du ikke var lidt hurtigere til at svare, da det er meget lettere at koebe og linke igennem Chelseas hjemmeside og billigere (du sparer ca. £25 per billet, hvilket er det samme som et Chelsea medlemskab). Jeg har lige tjekket Viagogo og kan ikke se mere end et saede sammen.

Jeg har aldrig selv haft behov for at bruge Viagogo. Saa jeg er ikke 100% sikker paa om du kan koebe flere saeder med et medlemskab eller om du skal bruge det samme antal medlemsakeber som du koeber saeder. Desuden lagde jeg maerke til denne:

•If tickets are being posted: They will only be posted to the registered True Blue Member's address.

Jeg gaar ud fra du kan forhoere dig hos Viagogo.

/Rasmus
clausbir13 år siden
Hej Rasmus,

Det er ærgerligt ja. Tidligere på dagen var der tre billetter sammen, jeg forsøgte at købe dem og ifølge oplysningeren skaulle alle hentes af samme person men flere medlemskaber skulle bruges for at købe hver enkelt billet. Billetterne kunne ikke sendes men skulle afhentes.
Jeg vil holde øje med Viagogo og se om der dukker noget op.

mvh
Claus
Blueviking13 år siden
Saa er spoergsmaalet bare om du kan noejes med dit medlemskab eller om du skal bruge alle de medlemskaber du har brugt til at koebe billet.

Fra Viagogo:

•If tickets are to be collected: Only the True Blue Member who purchased can collect with the True Blue Membership Card.
nybo9013 år siden
Man kan sagtens linke medlemsskaber på Viagogo, har lige gjort det med min kæreste til de to kampe vi har set herovre. Så det er bare at vente på at der dukker billetter op derinde :-)

Håber det lykkes for dig :-)
Blueviking13 år siden
Hej Nybo

Linker man paa Viagogo eller via Chelseas hjemmeside?
nybo9013 år siden
Man kan gøre det begge steder ;)

Næste kamp

Ingen planlagte kampe

Forrige kamp

Sunday 15:00
Premier League Premier League
SunderlandSunderland2 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.