Birmingham City vs Chelsea FA Cup Retur kamp
Ohøj boys!Efter fyringen af AVB, så er nu Di Matteo der tager over for resten af sæsonen, og spændt på hvad han kan tilføre holdet eller hvad han har at byde på.
Kick off 20.45
Bud på resultat, målscore og opstilling?
Kommentarer
Tror personligt at vi vinder 2-0. Og tror på at Lukaku kommer ind i dag. Omkring 62 minut... og scorer sit første mål i 87 minut.
Er der nogen der ved hvor man kan se kampen?
www.firstrow.com, der bliver den helt sikkert vist..
Obi > Dit link virker ikke. Hvis det omkonventeres til .tv løber du ind i en fake version af et CIA - lukning eller lignende :)
Jeg er bange for nu hvor Di Matteo er træner så vil player power være lidt stærker i truppen, så det ville ikke undre mig at se Malouda, Drogba, Lampard, Mikel osv spille, men jeg ville helt sikkert ønske mig en opstilling som denne^.
Min \'FIFA-opstilling\' - Chancen for vi stiller sådan op er minimal - men ville i min optik være en spændene opstilling.
Regner med 2-1, med Mata og Lamps som målscorer :)
vinder 3-0 Drogba laver to Mata et
Bænk: Lukaku-Malouda-Romeu-Bertrand-Hillario.
Tror det bliver Chelsea 3-1 Birmigham.
Jeg tror der skal tænkes lidt nyt - og vi vinder 2-0
Håber Di Matteo Bruger Lukaku!!
2-0 til de Blå!
http://www.firstrowsports.eu/ virker stadig :)
Jeg tror ikke at deres spillestil være ændre sig grotesk, så jeg tror sku kun på en smal 1-0 sejr.
Mål af Drogba.
Nu hvor både Torres og Drogba ikke præstere, og Lukaku ikke ser ud til at få chancen mener jeg det er på tide at bruge Sturridge helt fremme.
Og da jeg synes Kalou er en af de mest undervurderede spillere i hele truppen håber jeg også at han får lov at starte på en af kanterne.
CHE 2-1 BIR bliver resultatet. De vinder den, men holder ikke nullet.
Torres skulle have sparket - Ja. Er fuldstændig enige med Snitter & Awekat.
Han gjorde det faktisk halv godt med Mata under sig som sekundær angriber :)
Jeg tror at Roberto får Torres til at shine!
Det undret også komentatoren på fox live igår, hvor Torres ikke skulle sparke, de var trods alt foran med 2.
Men en fornuftig kamp af Chelsea, hvor Bertrand faktisk gjorde det fornuftigt i Cole\'s fravær. Torres gjorde faktisk meget rigtigt igår, arbejder hårdt, også hvis han mister bolden, så kæmper han for at få den igen. Dejligt at se. Uden at sige noget ondt om Drogba, så hvis han ikke kom forbi forsvaret og mistet bolden, så stopper han helt op og opgiver indtil muligheden tilbyder sig. Torres manglet blot en pind igår før hans aften var komplet. Men når han står foran målet, så er det som om han ikke er kold nok, at der mangler lige de sidste 5-8 %..
Var jeg den eneste der bed mærke i at Luiz ofte trillede bolden ud over sidelinien i pressede situationer igår? Det lignede bestemt noget han havde fået besked på/afgjort med sig selv.
Det var dejligt at se! Især oven på nogle af de forsvarskiks han har haft tidligere.. for han ER jo god!
Derudover var det dejligt at se den forløsende jubel ved begge mål!
Obi & Awekat(fra andet indlæg) skrev at rotationen mellem Torres, Mata, Sturridge osv. de byttede rundt og flyttede på hinanden deroppe.
Er vi ovre i at Chelsea har fåetfrihed under ansvar? :) Vi har før talt om at første holdet blev pålagt en tyran af uselvstændig tankegang i form af AVB\'s taktiske evner for individualisterne? Vi er back in business!
Super at Chelsea fik sendt Birmingham ud, det begynder at se rigtig godt ud.
Det var da helt sikkert en vigtigt sejr!
Men krise eller ej - så er Birmingham altså en klub Chelsea SKAL slå 9/10 gange!
Derudover var det skønt at se Sturrigde i den lidt mere frie rolle oppe i front - hvor han hører til!
Jeg er sikker på, som jeg også påpeger i et andet indlæg at Di Matteo kan være en spændene figur i trænerrollen da han om nogen har kendskab til klubben!
At Torres ikke sparker straffet er for mig OK - da det der ham der har trukket det, men det er satme også svagt sparket af Mata!
Men vi er videre og det er vigtigst!
Hmm, gad godt vide hvor meget frihed de får... for personligt - så mener jeg at frihed i angrebet, giver det bedste angreb
Birmingham kampen vidste ihvertfald én ting Michael. De havde frihed til at spille rundt om hinanden, og følge trit med spillet og ikke spille efter et tegnebræt.
Duxii: Mata har udtalt at han spurgte Torres om han ikke ville sparke, men takkede nej.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 28 | 51 |
| 4. | Aston Villa | 28 | 51 |
| 5. | Liverpool | 28 | 48 |
| 6. | Chelsea | 28 | 45 |
| 7. | Brentford | 28 | 43 |
| 8. | Everton | 28 | 40 |
| 9. | Fulham | 28 | 40 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 20 | 5 |
| Pedro Neto | 16 | 5 |
| C. Palmer | 15 | 7 |
| E. Fernández | 13 | 10 |
| Estêvão | 7 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |

TV3 Puls
Viaplay.dk

Det bliver en hård-nyser at komme igennem. Og tror desværre vi må se os slået med et 2-1. Mata indleder kampen med et huk :) Jeg håber inderligt at vi kommer efter det, men tror sku vi bliver løbet over enden i 2-halvleg.
Hvis man ser koldt og kynisk på det, er vi et meget let offer for en røvfuld. Vi har et ustabilt hold lige pt. og vi lider under trænerskiftet. Birmingham City er sultne.
Jeg glæder mig til at se hvor meget Matteo kan motivere spillerne!