Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Chelsea-Leverkusen

Hey alle sammen jeg er meget intereseret i at vide om hvor man kan se Chelsea-leverkusen i tv'et? 

14 år siden
3739 visninger

Kommentarer

Slettet bruger14 år siden

Det prøver jeg også at finde ud af.

Slettet bruger14 år siden

Hvad tror i startopstillingen bliver?

Hvis Drogba ikke er klar til den kamp, tror jeg at Sturridge kommer helt frem og så Torres i højre sidde.

Sparking14 år siden

Ville gerne have lavet den til 4-3-3, men kunne ikke trække i trøjerne.

Ehlert114 år siden
torres9luiz414 år siden
Jokeren14 år siden

Super fedt det nye opstillings system

AVB roste Romeu rigtig meget efter kampen så tror at han giver ham chancen.

Ramires har karantæne så det bliver Meireles i stedet for

elnino914 år siden

Fedt med opstillingssystem;-) Tror dette bliver holdopstillingen. Eller det håber jeg:-)

Steen14 år siden

Sådan der tror jeg det komemr til at se ud..

VIL I HJÆLPE MIG MED AT FINDE UD AF HVOR DE VISER KAMPEN PÅ TYSK KANAL?

Michael8214 år siden

Tror at Torres blev sparet i søndags for at starte inde i dag. Det gælder flere af spillerne

Ejerskov14 år siden
Fruerlund14 år siden

Tror måske at Malouda spiller fordi han har mere erfaring end Sturrigde har og det er jo en Champions League kamp men jeg håber mest på at sturrigde spiller :D

Mata1014 år siden
christensen14 år siden

Håber de stiller op sådan her.. Og så SKAL Torres til at bevise noget.. 

padefar14 år siden

Håber lidt at de ligger Lampard offensiv og får ham til at pumpe nogle guldbolde op til Torres så vi kan få det mål! 

Steen14 år siden

Ja, pade, det er ikke dum det der... Lampard frem så han kan ligge nogle gode bolde til Torres.. det kunne være storartet!

Michael8214 år siden

Bare et lille notat - Ramires må ikke spille da han har karantæne fra sidste års nederlag i mod United ;)

Steen14 år siden

Er han det????

Steen14 år siden

"You'll see some changes," said Villas-Boas, admitting he also has Sunday's trip to Manchester United in mind. "Then we'll make wise decisions for Sunday. "It is very tight. Most of the players were away with their countries last week, we played at Sunderland on Saturday and now we have this European match. "We have only four days to recover for Old Trafford and this has to play a part in my team selection. "Hopefully we will make the right choices to win this game and the players will also be up to the level on Sunday." Didier Drogba and Ramires are already missing through injury and suspension, but it seems Villas-Boas could also give skipper John Terry, Frank Lampard and Nicolas Anelka the night off."

Hold da ferie det lyder spændende, hvordan han har tænkt sig at komme igennem det, og have et godt og klart roster til søndagens kamp mod United!  Det bliver spændende at se :))

Abdik14 år siden

synes de skal stille sådan her.. leverkusen kan de sagtens godt tage med de mandskab... jeg synes de skal spare Anelka, Mata, terry, mikel, luiz, og cole. også har de lukaku og ramires som de ikke må bruge.. så skal de nok klarer både leverkusen og united... way to go...

Abdik14 år siden

så kan kalou, malouda, romeu, alex og ferreira får sig spilletid...

padefar14 år siden

- Michael82 så smid Mikel ind istedet for Ramires - så er der også en der kan ligge mere defensivt. 

- Abdik jeg mener det er meget arrogant at du vil stille så svagt overfor Leverkusen. Leverkusen er bestemt ikke en dårigt hold. Ligger pt. top 4 i den tyske liga og fik sølv i foregårende sæson, med en hold der har så meget talent at selv Man. U. må misunde sig. Tanken om Sidney Sam og André Schürrle på deres kanter er skræmmende, så Cole kan efter min mening ikke spares. De to spillere tilføjer så meget speed i Leverkusens angreb!

Michael8214 år siden

Steen: Yeps

http://indkast.dk/index.php?nyhed=83844

"Karantæner og skader:Chelsea må undvære den brasilianske midtbanespiller Ramires i dette opgør, da den adrætte midtbanespiller skal afsone en karantæne dag efter sidste sæsons CHL-exit til Manchester United, der kostede et rødt kort. Langtidsskadede Michael Essien er fortsat ude, mens Didier Drogba fortsat slås med efterdønningerne af en hjernerystelse."

Abdik:

Jeg kender ikke selv voldsomt meget til Leverkusen, men ved at vi ikke skal undervurdere dem. Kalou inde fra start er aldrig noget jeg er begejstret for - ville fortrække at han kom ind i ca. 60 minut og kunne bruge sin speed ordenligt... Glæder mig dog til at se hvad AVB gør :)

Steen14 år siden

Jeg vil også mene det er arrogant at starte inde med Ferreira! Deres kanter er hurtige, og man kan vidst roligt sige at Sidney Sam har rastlet med sablerne, og er tørstig efter at "ydgmyge" os på vores egen hjemmebane, men mon det sker?

Jeg glæder mig til at se hvad AVB gør... :-)

Kampen bliver vist kl. 00.00 på TV3 plus

padefar14 år siden
- Steen ja han har været flabet ;) Men han har jo også trukket i land bagefter og omtalt sig anderledes :)
TrueBlue14 år siden

Tak Steen, sover nok på det tidspunkt skal nemlig i skole næste dag :(

Bliver meget spændende at se om Sturridge kan forsætte det niveau som han har spillet i pre season og i den seneste kamp.

Tror kampen bliver en 2-1 til cfc og leverkusen scorer først. Sturridge og Malouda scorer for cfc.

Ralfe14 år siden

Til folk der ikke ønsker at vente med at se kampen kl lort i nat. Så er det muligt at live streame kampen: http://forum.wiziwig.eu/threads/60202-19-45UK-20-45CET-Chelsea-vs-Leverkusen-Champions-League

Steen14 år siden

TUUUUSINDE TAK RALFE :))) DU ER EN SKAT!!

Steen14 år siden

Ralfe, hvilket link bruger du? Alle dem jeg har fundet skal streame/opdatere efter 3-6sekunder... yderst belastende

Ralfe14 år siden

Ja okay, ohm jeg benyttede mig af et sopcast"link" Altså hvor jeg benytter programmet sopcast til at modtage streamet. Godt nok var det russisk, men kvalitetet var rigtig god og skulle ikke opdatere hvert 3. sek :)

Steen14 år siden

Er det rigtigt? Hvilket program er det? For så skal jeg satme streame næste kamp også da :)

Forrige kamp

21/02 15:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea1 : 1BurnleyBurnley
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Aston Villa2851
4. Manchester United2748
5. Liverpool2848
6. Chelsea2745