Chelsea vs Aston Villa 8-0
Ja, kampen vel (meget) flot 8-0 sejre. Var på forhånd usikker, for sidst de mødes vandt Villa 3-1 og har før givet lidt problemer selvom der har vært nogen kampe hvor Villa har fået en gang stryg, men ikke som idag. 7 forskellige målscore og Torres lavet endnu en pind, Hazard lavet virkeligt et flot mål og så kom Piazon i spil, som jeg har store forventninger til på sigt, de siger det er den nye Kaká (og han ligner ham lidt af udsene). Men skal så lige tilføje at Guzan på mål, han stod da virkelig elendig.
Highlights:
http://www.footytube.com/video/chelsea-v-aston-villa-149672?ref=art_relvids_list
Kommentarer
Stod Guzan elendigt? Hvilken kamp så du?
Ville faktisk gå så langt og sige at han var deres bedste spiller!
Guzan klart bedste mand for Aston Villa.
I Chelsea kunne stortset alle spillere kandidere til kampens spiller.
Guzan var KLART Villa\'s bedste spiller - Jeg ved ikke om Obi har drukket for mange Juleøl, men at sige han var dårlig, er vidst ikke helt korrekt, han napper straffe, flere oplagte chancer, så man kan ikke klandre ham, måske på ramires mål til 8-0.
En af de ting jeg hæfter mig ved er af ud af 8 Kasser er det 7 forskellige der scorer målene, og at vi spiller sindsygt godt og sammenhængende.
Også er mine bønner blevet hørt ENDELIG(!!!!) Luiz på midtbanen, jeg har sagt det før, manden er perfekt i den rolle, han koster ikke noget bagude, kan være meget mere offensiv og så var han verdensklasse skraldespand på midtbanen idag!
Hader stadig benitez - men lidt respekt har han da fået i bogen.
Duxii skrev:
måske på ramires mål til 8-0.
Hehe det er alligevel fedt at få lov at skrive sådan en kommentar :)
Sikke et resultat, de blev kørt helt over, og ja som sagt kunne det have været værre endnu, hvis ikke det havde været for Guzan. Men dejligt offensivt spil, og der blev lukket helt af i forsvaret. Nu gælder det om at holde fast og vinde de næste par kampe.
Synes Luiz styrede midtbanen fuldstændig, og han leverede en perfekt præstation. Det gør holdet mere fleksibelt, når man har flere muligheder med spillerne, så det er super fedt.
Selvfølgelig er man inde og se Hobitten, når Chelsea spiller sådan en kamp og får sms\'er fra venner om at Chelsea spiller verdensklasse fodbold. Må vente 1,5t endnu til for se genudsendelsen på ChelseaTV.
Det er sgu en dejlig julegave at få!
Mens of the Match: Luiz,Lamps, Nino
Jeg synes også Guzan var Villa\'s bedste spiller, men når der er gået otte mål ind, så har man altså ikke stået en god kamp.
Ja han havde nogle rigtig goder redninger og tog et straffe, men otte mål..
f9t skrev:
Mens of the Match: Luiz,Lamps, Nino
Hmm, jeg er uenig. MvP var Luiz. Ellers var alle de andre pisse gode. Ingen synes jeg skildte sig markant ud ud over Luiz... og det er måske fordi han spillede på en \"ny\" plads... men det er vel godt :)
simonmathiesen skrev:
Jeg synes også Guzan var Villa\'s bedste spiller, men når der er gået otte mål ind, så har man altså ikke stået en god kamp.
Ja han havde nogle rigtig goder redninger og tog et straffe, men otte mål..
Jeg er uenig. Han kan sagtens have stået godt og blevet solgt af sine medspillere. Alene det skud han tog, før Ivan headede den ind, var jo en sindsyg refleksredning.
I min optik er det ikke hvor mange mål der gik ind, men hvor mange han forhindrede... hvis ikke det var for Guzan, havde Chelsea snuppet recorden for største sejr nogensinde (i øvrigt er den holdt af United... 9-0 over Ipswich Town tilbage i 1995)
Til alles info: har ikke drukket. Blot sniffet papir lim.. Men at man lukker 8 mål ind, dårlig stats for en målmand, han bliver også målt på hvor lidt han lukker ind. Og nu gør jeg noget man ikke må, bringer Torres på banen. Han kunne jo også spille godt, men lavet ingen mål, men det var nu en gang det han blev målt på... ( . ) ( . )
Premier League
Arsenal vs.
Chelsea| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 28 | 51 |
| 4. | Aston Villa | 28 | 51 |
| 5. | Liverpool | 28 | 48 |
| 6. | Chelsea | 27 | 45 |
| 7. | Brentford | 28 | 43 |
| 8. | Everton | 28 | 40 |
| 9. | Fulham | 28 | 40 |
| Spiller | Mål | Assists |