chelsea vs sunderland
I dag skal Chelsea spille mod Nicklas Bendter og Sunderland
Opstilling
Resultat
Målscorer
og andet :)
Jeg tror på en 2-1 sejr
Ramires og Sturridge scorer
Kommentarer
torres laver 2 David luiz 1 og ramires 1
4-0 til chelseea
Skidt for os til Sunderland kampen med følgende nyheder:
Obi Mikel, Essien og Ivan er ude med skader og Malouda er også tvivlsom - derudover er Drogba og Kalou væk til ANC
Jeg tror på en hård kamp for Chelsea og tror på en 2-0 til os. Målene bliver dog først scoret i anden halvleg.
Målscorer: Sturridge og Lampard
Indskiftere:
Lukaku kommer ind, hvis Torres får det hårdt mod forsvaret
McEachran kommer ind i stedet for Ramires
Romeu kommer ind i stedet for Merieles
Nogen der ved om den kommer i Tv\'et? :)
http://www.tvguide.dk/kategori/sport
Ser desværre ikke sådan ud... men selvfølgelig vises LFC og ManUtd kampene... lortespasser tvstationer
Så skal jeg fandme til at se den på et eller andet lorte streamlink! pis!
Har i viasat, så kan i se den.? De viser alle kampene
Det bliver virkelig en svær kamp!! sunderland har været gode på det sidste!! så der skal helt sikkert arbejdes hårdt for sejeren!! Hvis Torres scorer, bliver det En total overkudyl, fed, nice lørdag ;-)
Christensen:
Netop - de er lidt on a role lige for tiden
Synes der er nogle dårlige minder fra Sunderland kampe, bla 3-0 for et par år siden.Sunderland har vært i rigtig go form, Meeen, Hvis Chelsea vil være seriøs guld bejler (eller så Seriøs så man nu kan være), så er det 3 point der gælder her..
2-1, Larson laver en bind, men Torres et oplæg til Mata og har 2 giga store chancer men 15 min før tid laver Romeu et lang skuds mål.
Han gør det jo hammer godt, med oplæg og godt spil og så kæmper han da for sagen og nu mangler han blot det mål der kan blive vende punktet.. Læste at han nu er oppe på 13 timer uden at score..Plus siden er også ved den her kamp at vi har nået de magiske 40 point, så nu er vi næsten sikker på ikke at rykke ned..
Ny flot fight af Torres, overliggeren på Stamford Bridge, vibrere stadigvæk efter helflugteren, vigtigt at Spurs kun fik et point.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 7. | Sunderland | 38 | 54 |
| 8. | Brighton | 38 | 53 |
| 9. | Brentford | 38 | 53 |
| 10. | Chelsea | 38 | 52 |
| 11. | Fulham | 38 | 52 |
| 12. | Newcastle | 38 | 49 |
| 13. | Everton | 38 | 49 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 26 | 6 |
| E. Fernández | 17 | 13 |
| C. Palmer | 17 | 7 |
| Pedro Neto | 16 | 10 |
| N. Jackson | 11 | 4 |
| A. Garnacho | 8 | 4 |

Sunderland har været rigtig gode under O\'neil på det seneste, men jeg tror Chelsea vinder 3-1, Sturridge, mata og Lukaku efter han bliver skiftet ind.