Chelsea vs. Swansea
Hej blues.
Så går det løs igen i weekenden. Hvordan regner i med vi stiller hold, hvilke dele i spillet regner i med at se AVB vil arbejde på, hvilke udskiftninger tror i vil se, og ikke mindst, hvad bliver resultatet og hvem scorer?
Kommentarer
Den ender 3-0 med Torres, Malouda og Ramires som målscorer.
Haha Padefar :D. Denne gang tror jeg sgu også på det! 3-0. Jeg tror personligt at Droggy, Torres og Lampard scorer!
Jeg tror på denne opstilling:
Målmand: Siger sig selv... dog er der mulighed for at Turnbull starter inde pga. det slag Cech fik
Forsvar: Ingen af de 4 nævnte spillede i onsdags og er dermed helt friske. Alex har rødt og Luiz spillede 120 minutter
Midtbane: Ramires og Merieles spillede ikke og tror derfor at de får tid. Om Lampard starter inde eller at de vender den om (således at Ramires/Merieles er fremme) og spiller Mikel i CDM pladsen, ved jeg ikke :). Han er dog frisk skal man huske
Angreb: Igen - alle 3 er friske... Om Drogba så er den der starter eller om det er Torres... det ved jeg ikke. SO EXCITING! :D
jeg synes det ville være dumt hvis torres ikke startede inde. Han har gjort det godt her på det sidste, så det ville være dumt at ødelægge hans gennembrud.
Tror på Drogba og Torres fra start mod Swansea fordi det mod oprykkere. (vi prøvede også med de to mod Norwich og de er også oprykkere). håber inderligt at Torres og Drogba kan finde sammen op i front. har skrevet Bosingwa og Cole som wing og det betyder at de kommer frem hele tiden fra deres back position :-).
4-2-1-3
den ender 3-0 til chelsea. Målscorer Drogba, Meireles og Mata. De skal lave nogle flere udespark, især Meireles, da han har nogle gode skud. Hvis han gøre det skal de nok vinde.
Om 6 timer tager jeg afsted med toget mod Kastrup og en flyver, der bringer mig til Stamford Bridge - jeg tipper 4-o til The Blues.
Terry 26
Jeg tipper en 3-0 til os :-)
Torres x 2
Mata/Anelka x 1
Tror vi kan forvente et meget højt tempo fra vores side af, og med en sprudlende offensiv.
hvilken kanal kommer den på???
Den ender 3-0 til Chelsea.
drogba 1
mata 1
torres 1
Romeu spillede en fantastisk kamp, mod fulham. Og da Swansea ikke er det sværeste hold, tror jeg sagtens at han starter inde.
Hvilken kanal kommer den på..?????
Torres9: Den bliver vidst ikke sendt i TV, men kom ind på chatten kl 16, så er der sikkert nogen der har fundet en go stream.. :)
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 28 | 51 |
| 4. | Aston Villa | 28 | 51 |
| 5. | Liverpool | 28 | 48 |
| 6. | Chelsea | 28 | 45 |
| 7. | Brentford | 28 | 43 |
| 8. | Everton | 28 | 40 |
| 9. | Fulham | 28 | 40 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 20 | 5 |
| Pedro Neto | 16 | 5 |
| C. Palmer | 15 | 7 |
| E. Fernández | 13 | 10 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| Estêvão | 7 | 2 |

TV3 Puls
Viaplay.dk

Har faktisk ingen idé om hvordan der bliver stilt op :) AVB siger at det kan blive et helt andet hold end der er set. Jeg håber at AVB går ind og forsøger at få spillet til at flyde, som jeg mener er det sidste der mangler før vi rigtig kan sparke røv. Modstanderen er heller ikke den sværeste i PrL, så det skulle være muligt.
Fortsætter min quest efter en 3-0'er og siger Torres, Mata og Luiz hvis han starter :)