Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Chelsea - Bukerast 11/12/13

Hey drenge.

Fedt at se at vi vandt kampen imens jeg så Hobitten :).

Men hurtigt spørgsmål - kan det passe at vi stillede i en 4-1-4-1 opstilling? Min app (Livescoreaddicts) illustrerer opstillingen som vist forneden.

Eller er det bare mig?
12 år siden
1982 visninger

Kommentarer

Michael8212 år siden
Som i kan se... 4-1-4-1... normalt ville jeg tro at Lamps lå ved Mikel, men måske Mou forsøger at få flere af de offensive i spil?

Fx. en Hazard, Mata, Oscar, Willian som offensive midts, med en tung Mikel bagi til at slå på folk som kom på kontra?
Awekat12 år siden
Tror mere det skal ses som Mourinhos gamle 4-3-3
Michael8212 år siden
Ok, så det var mere en 4-3-3 med offensiv pivot? Hvordan var spillet? Virkede det som en god ide? (Er klart mere fan af 4-3-3 end 4-2-3-1)
Blue4Life12 år siden
Synes det virkede fint, selvom vi for alvor bremsede tempoet i løbet af 2.halvleg, og kampen blev lidt en kedelig affære i den sidste periode.

Willian var energisk og hurtig i kontrastødene, ligeledes Hazard, selvom han oftest forblev forholdvis ufarlig, da Bucharest for det meste stillede med en mur af spillere foran målet. Oscar var over det hele, og Lampard støttede op og kom til adskillige afslutninger, dog uden meget præcision. Vi fik skubbet spillet lidt mere ud på kanterne end normalt, men føler dog stadig at vi skal spille bredere end vi gør pt. Siden Ancelottis fyring har vi prøvet at arbejde meget over midten, hvilket til tider er blevet blokeret for fuldstændig af velvidende modstandere. Ivanovic er ganske enkelt bare ikke god nok offensivt til at spille højre back(i min optik), da han ikke kommer hurtigt nok i overlappene, har en forholdvis ringe teknik, og ikke engang et nogenlunde optimalt spark/indlægsteknik. Krydser fingre for at Azpi får chancen på højre side fremfor venstre back fremover. Dejligt at se Ashley Cole tilbage på holdet, han var energisk og fremadgående. Men vi kan ikke opnå en tilfredsstillende bredde i vores spil, hvis ikke begge sider er kompetente nok til at gå fremad og bidrage med teknisk, energisk spil samt evnen til at slå et indlæg og sætte en mand.
Michael8212 år siden
Tak Blue - dejlig læsning. Håber han bliver ved med den type spil. Carlos spil var fandme smukt dengang
Blue4Life12 år siden
Det var da så lidt Michael ;) btw er det kun mig, der synes aktiviteten har dalet lidt her på forummet de sidste par uger... :(
SebastianLunnDK12 år siden
Helt enig med dig Blue4Life.. Synes ikke det er så tit at der sker noget på forummet, som der var førhen, hvor der var super meget liv i trådene.. Måske er interressen faldet.. :-/
Lampard12312 år siden
I må da være gale, miste interresen for chelsea !! Ikke en chanche.

Jeg ved ikke med jer andre, men jeg er igang lige nu med mest at obsevere :)
(Det er selfølelig sværdt når de sidste 6 kampe ikke er blevet vist!!)

Måske er grunden at vi det ene øjeblik synes det går godt. Det andet taber vi til stoke, eller newcastle eller everton. Jeg synes entenlig det har været en FIN sæson. Andenplads I PL videre k champions league og capital one. Det går jo entenlig som forventet :)

Imorgen kan vi være kun 2 point bag arsenal (som jeg regner med i at city vinder 8-0 og vi vinder over palace)
Min pointe er bare at det går fint vi skal skamnok få en god sæson. (Detgår trods alt bedre i denne sæson end i sidste)

Obi12 år siden
Off topic:

Mht aktiviteten her inde for mit vedkommen har jeg ganske enkel haft travlt, og ikke haft den tid jeg gerne vil bruge her inde, men håber at jeg fremover vil gøre nogen flere besøg her inde og gøre mit til at der kommer lidt mere liv i forumet.
Blue4Life12 år siden
Jeg har det på samme måde Obi. Har også selv taget store pauser fra forummet, men efter lidt tid kommer jeg altid tilbage :) Jeg håber på at være lidt mere konstant fra nu af

Næste kamp

Ingen planlagte kampe

Forrige kamp

Sunday 15:00
Premier League Premier League
SunderlandSunderland2 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.
7. Sunderland3854
8. Brighton3853