Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Chelsea vs Bolton

Hej blues.

så går det løs igen.

Hvem vinder, taktik, antal mål.o.s.v.

Info:

Lørdag 25 febuar.

Chelesa vs Bolton.

Stamform Bridge.

14 år siden
3971 visninger

Kommentarer

GoldForce14 år siden

Jeg vil meget gerne se denne opstilling mod Bolton. 

Håber det bliver: Chelsea 3-0 Bolton.

Awekat14 år siden

Sådan her kunne jeg godt tænke mig at se dem spille.

Sturridge har egoet, tempoet og troen på sig selv. Han skyder alligevel for det meste selv, så hvorfor ikke prøve ham på toppen alene. Torres har vist sig god på kanterne flere gange, og har tydeligvis ikke tur i den til at score, men har lavet mange assist. Det kunne han passende fortsætte med på kanten. Og kalou - han har noget hurtighed og direkte spil som vi mangler ved Malouda.

Mata skal fodre, og Essein og lampard skal fordele bolde. Essein skal tage mest defensivt arbejde mens lampard skal kæmpe på hele midten og være lidt mere fremad. Forsvaret siger sig selv. Bertrand kunne lige så godt spille venstra back, da Cole har haft en elendig sæson IMO.

men den her opstilling er ikke særlig sandsynlig

Steen14 år siden

Jeg orker ikke engang at lave en opstilling - AVB go home... Jeg har lige læst at der går rygter om at Cole bliver solgt til sommer, og der snakkes også om at Roman vil af med Lamps - fordi han ikke \"stolede\" på hans dømmekraft i og med at han valgte AVB... Hva fanden er det for et moppet-show?

Nå - så er galden ude... Chelsea vs. Bolten på hjemmebane.. 1-1. Mata score. Cahill gør det rigtig godt.

torres9luiz414 år siden

Drogba frem for Torres da jeg ikke har mere tillid til ham.

Luiz eller Terry ved jeg ikke helt. Terry har vidst en skade.

Nu skal Chelsea sku snart have en sejr men jeg tror sku kun at den ender 1-1

mål af Drogba

JMR14 år siden

Lad det nu blive dagen hvor CHELSEA tryller igen.

CHELSEA   4                BOLTON      0

Mata  2    Luiz  1    Sturidge   1

Slettet bruger14 år siden

3-1 til chelsea mata 1 drogba 1 sturridge 1 :)

Obi14 år siden

Jeg håber det bliver som sidst, hvor Bolton fik en snitter på 5-0. Jeg kan stille mig tilfreds med en forbedring af spillet og så 3 point. Hvis ikke det første, så bare det sidste.

bilinho14 år siden

Jeg regner med at chelsea gennemtæver dem, og kan få oprejsning efter en skuffende uge.

Drogba 2

Torres 2

Ramires 1 

5 - 0 til chelsea 

malte12314 år siden

6-1

3=sturrigde       1= drogba          1=mata       1=ivanovic

SebastianLunnDK14 år siden

Håber på Lukaku får chancen....

3-0.. Lampard 2 mål, sturridge 1

padefar14 år siden

hmm. bliver en 2-1\'er i Chelsea farvør. En kedeligt kamp, med mange fejl..

Snitteman14 år siden
Tror på 1-0. Tror det bliver en svær kamp. Håber virkelig ikke meireles starter inde. Heller ikke Malouda.
SebastianLunnDK14 år siden

Dejligt at se!! Vi spillede godt.. kom frem til mange chancer og scorede 3 kasser! Dejligt at se fra Drogba, håber ikke han er skadet!!

JMR14 år siden

Super med en sikker sejr, der var glimt af flot chelsea spil , men hvor var de pivende ringe  Bolton, lad os håbe at det var den sejr der skulle til, at vi får en god periode med flere sejre.

torres9luiz414 år siden

Lækkert endelig at få en sejr. Og så endda en flot en af slagsen. 

3-0 er sku lige det resultat vi havde brug for. Holdet spillede en fantastisk kamp.

De fik chancerne, scorede målene og holdt et clean sheet.

Luiz og Cahill klarede det godt nede i forsvaret. OG i angrebet;)

Lækkert endelig at have en angriber der kan score. Jeg har sku savnet Drogba.

Så fik Lampard lavet endnu en rekord. Han er den første Premier League midtbanespiller der har scoret 10 mål (eller over) i 9 sæsoner i træk!

Tillykke Lampard. Super Frankie Lampard, en levende legende!

Obi14 år siden

Rigtig go kamp, og en kraftig forbedring af Napoli kampen, hvor der blev hanket op i flere ting, og lod mærke til at Lampard flere gange søgte med frem i kontra løb, hvilket tit gav overtal og så en pind til sidst, den del har jeg savnet, når de 3 midtbane spillere tit og oftes blev tilbage, og så overlod resten til 2-3 spillere. Drogba fik det til at se nemt ud at score mål, og havde flere gode momenter.

Steen14 år siden

Jeg sad til familie-tamtam, så jeg så desværre ikke kampen. Jeg kan læse mig til at jeg skulle have set den, for at få min Chelsea-opløftning! :) Det er sku dejligt at vi har fået 3 point og en god-stor sejr! Lækkert at høre at Luiz laver en kasse, og ikke mindst godt at se dobbelt D tilbage på banen, og et kært gensyn da han så også scorer! Top dollar...

Smilende glad da jeg så Live Scor/stat fortalte mig at vi havde vundet 3-0. Lovely.. 

Er der nogen der gider at linke til highlights på kampen?

- Og hvis i gider, kunne jeg enormt godt tænke mig og se highligts på den målrige Arsenal\'s sejr over Totte...

Chelsea4evertrueblue14 år siden

God kamp. Godt at se Lampard tog dirigent stokken. Og man så også hvor vigtig Drogba er for holdet. Syntes dog ikke forsvaret var særlig sikkert.

Bolton ligner også en nedrykker. Men en god sejr på en billig baggrund

Syntes dog det er meget vigtig at der bliver koncentreret om en kamp af gangen i stedet for at AVB hele tiden kigger på tabellen, jeg mener det er finaller de resterende kampe i FA cup, CL, og for at slutte spå højt så muligt. Derfor må fokus være på WBA på lørdag og ikke andet. 

padefar14 år siden

@Steen 

Chelsea - Bolton: http://www.footytube.com/video/chelsea-bolton-wanderers-feb25-106108?ref=hp_ozeit_mem

Arsenal - Tottenham: http://www.footytube.com/video/arsenal-tottenham-hotspur-feb26-106241?ref=hp_ozeit_mem

Næste kamp

Ingen planlagte kampe

Forrige kamp

Sunday 15:00
Premier League Premier League
SunderlandSunderland2 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.
7. Sunderland3854
8. Brighton3853