Fanpage for Chelsea FC
Fanpage for Chelsea FC

chelsea vs portsmuth ( FA Cup )

Måske har vi Gary Cahill til den kamp

Holdopstilling

målscorer 

resultat 

og andet :)

14 years ago
3206 views

Comments

Ralfe14 years ago

Håber Boas mixer de unge drenge med nogle af de erfarne. Håber vi får Kakuta og Lukaku at se! Tror på en 3-0 til Chelsea.

SebastianLunnDK14 years ago

Håber på denne opstilling, som ralfe siger, at vi skal mixe lidt mellem unge og gamle spillere.

tror også en 3-0 til chelsea :)

chelseafan1714 years ago

På trods af at Di Mateo sagde at de ville spille med det stærkeste hold, så gad jeg stadig se spillere som Bertrand, McEachran, Lukaku, og SPECIELT Chalobah som måske er den kommende Terry. Anfør for U-17 england, for Acedamiet og for Reservetruppen i en alder af 17 år.

HeinzZ8814 years ago

Håber Hutchinson for lov at spille i dag! Ogaå gerne Kakuta, Chalobah og Lukaku som indskiftere.

Tror vi vinder 3 - 0 , Torres, Lampard og Malouda eller Lukaku. 

havmose14 years ago

nogen der har nogen link til kanpen :D

torres9luiz414 years ago

Har set at i alle har sat Kalou ind. Men han er til Africa Nation Cup med Drogba.

Drogba14 years ago

Hvad er der galt med Villas-Boas? Han vil gerne lave et generationsskifte, men han tør ikke at bruge hverken Bertrand Eller McEachran fra start. Det er FA cup mod et hold fra  Championship. Det er i disse kamp de skal have chancen for at bevise hvad de kan. Man kan sgu ikke sige noget til hvis de på et tidspunkt gerne vil væk fra klubben. 

Grissebasse14 years ago
God 4-0 sejr mål af mata ramies ramies Lampard aveligt at Torres ikke scorede men et godt resultat
Michael8214 years ago

#7 Drogba:

Et eller andet sted giver det også mening. Hvis mesterskabet bliver svært at vinde (11 point til city), så er det FA cuppen han skal satse på, hvis han vil ha\' tropher i år.

Enevo14 years ago

Jeg har det godt med at det er AVB, som stiller holdet og ikke os. Det tror jeg vi skal være glade for. Det pres der hviler på ham hver gang CFC spiller, så forventer vi jo en sejr. Så når vi her inde på siden skriver, at vi gerne ser lidt flere unge på banen, (det samme ønsker jeg også), men han forsøger at holde alle spillere igang, og det synes jeg er en god ide. Ungdommen skal han nok få med - bare rolig, vi skal nok få dem af se.

Torres viser endnu engang at han er en holdspiller og en fighter - tingene/målene skal nok komme!!  

JMR14 years ago

Godt med en sejr,det bliver nok svært at nå mesterskabet, så lad os  bare satse på   FA-CUP

-

Obi14 years ago

En go kamp, dog med nogle usikkere indgreb i defensiven (thanks Terry!). Ramires spillet sgu endnu en go kamp, og udviklet sig til en nøgle spiller efterhånden. Der udover så spillet Mata, Malouda og Torres en go kamp.

Next fixture

Saturday 12:30
Premier League Premier League
BurnleyBurnley vs. ChelseaChelsea

Previous fixture

08/11 20:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea3 : 0WolvesWolves
Premier League
# Team
G.
Pts.