chelsea vs portsmuth ( FA Cup )
Måske har vi Gary Cahill til den kamp
Holdopstilling
målscorer
resultat
og andet :)
Comments
Håber på denne opstilling, som ralfe siger, at vi skal mixe lidt mellem unge og gamle spillere.
tror også en 3-0 til chelsea :)
På trods af at Di Mateo sagde at de ville spille med det stærkeste hold, så gad jeg stadig se spillere som Bertrand, McEachran, Lukaku, og SPECIELT Chalobah som måske er den kommende Terry. Anfør for U-17 england, for Acedamiet og for Reservetruppen i en alder af 17 år.
Håber Hutchinson for lov at spille i dag! Ogaå gerne Kakuta, Chalobah og Lukaku som indskiftere.
Tror vi vinder 3 - 0 , Torres, Lampard og Malouda eller Lukaku.
nogen der har nogen link til kanpen :D
Har set at i alle har sat Kalou ind. Men han er til Africa Nation Cup med Drogba.
Hvad er der galt med Villas-Boas? Han vil gerne lave et generationsskifte, men han tør ikke at bruge hverken Bertrand Eller McEachran fra start. Det er FA cup mod et hold fra Championship. Det er i disse kamp de skal have chancen for at bevise hvad de kan. Man kan sgu ikke sige noget til hvis de på et tidspunkt gerne vil væk fra klubben.
#7 Drogba:
Et eller andet sted giver det også mening. Hvis mesterskabet bliver svært at vinde (11 point til city), så er det FA cuppen han skal satse på, hvis han vil ha\' tropher i år.
Jeg har det godt med at det er AVB, som stiller holdet og ikke os. Det tror jeg vi skal være glade for. Det pres der hviler på ham hver gang CFC spiller, så forventer vi jo en sejr. Så når vi her inde på siden skriver, at vi gerne ser lidt flere unge på banen, (det samme ønsker jeg også), men han forsøger at holde alle spillere igang, og det synes jeg er en god ide. Ungdommen skal han nok få med - bare rolig, vi skal nok få dem af se.
Torres viser endnu engang at han er en holdspiller og en fighter - tingene/målene skal nok komme!!
Godt med en sejr,det bliver nok svært at nå mesterskabet, så lad os bare satse på FA-CUP
-
En go kamp, dog med nogle usikkere indgreb i defensiven (thanks Terry!). Ramires spillet sgu endnu en go kamp, og udviklet sig til en nøgle spiller efterhånden. Der udover så spillet Mata, Malouda og Torres en go kamp.
| # | Team | G. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 1. | Arsenal | 11 | 26 |
| 2. | Manchester City | 11 | 22 |
| 3. | Chelsea | 11 | 20 |
| 4. | Sunderland | 11 | 19 |
| 5. | Tottenham | 11 | 18 |
| 6. | Aston Villa | 11 | 18 |
| 7. | Manchester United | 11 | 18 |
| Player | Goals | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 10 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 9 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

Viaplay.dk
Prime Video

Håber Boas mixer de unge drenge med nogle af de erfarne. Håber vi får Kakuta og Lukaku at se! Tror på en 3-0 til Chelsea.