Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Chelsea vs. QPR

Så møder Chelsea QPR og jeg tror naturligvis på en sejr. Torres sidder over for sidste gang, og vender tilbage mod Arsenal. 

Hvordan tror i at kampens forløb kommer til at udspille sig? Bud på opstillinger er meget velkomne :)

14 år siden
3718 visninger

Kommentarer

Peppen14 år siden

Jeg tror personligt ikke at der vil være mange nye ændringer i start 11\'eren, men jeg kunne godt se for mig at Josh eller Romeu blev smidt ind hvis kampen går efter planen! 

Tror personligt på en 3-0, en kasse af Lampard, Drogba og Sturridge :)

Awekat14 år siden

Jeg er sådan set fuldstændig enig i din opstilling, Peppen. Men hvis der skulle være en ændring, så mener jeg, at Romeo muligvis kunne få en startplads, efter hans gode kamp mod genk, ligesom jeg også kunne håbe Luiz fik en starter, men det er måske mere ønske tænkning.

Awekat14 år siden

Og så tror jeg på 0-2 til Chelsea. Lampard og Sturridge (vilkårlig rækkefølge)

torres9luiz414 år siden

Tror på en 3-0 2x STURRIDGE 1 Drogba.

Hvis det går efter AVB\'s plan, kunne jeg godt tro at han tager Kalou for at vise at han har en fremtid i klubben. Han kunne sikkert også tage Lukaku ind, hvilket jeg håber, da Lukaku er en god angriber, og da kampen ikke burde være særlig svær at vinde.

Peppen14 år siden

Ja, Awekat, kunne også godt forestiller mig at Romeu fik chancen for start. Jeg synes virkelig at han har været solid i de kampe han har fået, så synes bestemt han fortjener chancen for at bevise sit værd. MHT til Luiz tror jeg desværre ikke vi får at se hans ellers charmerende rush op igennem banen, siden UTD og City spiller. Jeg tror sejren er utrolig vigtig for AVB at få hjem, så derfor vil han nok forsøge at spille sig til en forholdsvis nem sejr :)

Steen14 år siden

3-0 til Chelsea

Fruerlund14 år siden
Er det sikkert at Ramires ikke er med mod QPR ?
torres9luiz414 år siden

Fruerlund/ Ja Ramires er ikke klar mod QPR. AVB har selv udtalt det, men han skulle være klar til mod Arsenal :)

Fruerlund14 år siden

Jeg tror vi starter med Anelka helt i front fordi jeg synes han spiller godt når han kommer ind, og de to kampe Drogba har spillet, har Drogba ikke spillet særlig godt. Jeg synes personligt at det er ærgeligt at Ramires er skadet, fordi jeg synes han tilfører en hel masse til holdet. Hurtighed, løbevillighed og så er han også blevet målfarlig i den her sæson. satser på en 1-3 sejr til The Blues!!!

CHELSEA FC <3<3

padefar14 år siden

Det ser sku fornuftigt ud drenge :) 

Jeg siger Ivanovic, men håber på Luiz!

Jeg tror på en 3-1\'er da jeg stadig ikke syntes at forsvaret fungere optimalt.

Sturidge, Mata og Lamps som målscorere.

Random dude fra QPR

NikolajNiko14 år siden

Er torres ikke med endnu ? hvor mange dage har han tilbage ?

Drogba14 år siden

@NikolajNiko

Det her er den sidste kamp han er ude. 

Slettet bruger14 år siden

4-0 til chelsea. 2x sturridge 1 drogba 1 mata 

Henssel14 år siden

4-0 til Chelsea 2x Drogba 1 Lampard 1 Mata

Jeppe14 år siden

Utilgiveligt dommer. Utilgiveligt Drogba

Obi14 år siden

Chelsea var deres egen værste fjende, og de havde regnet med de skulle rende dem over enden, dog 2 røde kort, kan de fleste klare.Boswinga\'s røde kort synes jeg var lidt tynd, for det var ikke en oplagt scorings chance, efter som ikke var direkte mod mål. Drogba\'s røde kort kan ikke forsvares, det var så dumt. Luiz skal ligeldes ha et slag over nakken. Det straffe! For dælen, det er serie 5 forsvarsspil han levere, men han smider sig også lidt nemt da han bliver rørt, men der var straffe dog et af de mere tåbelige, hvilket han har gjort.. Men store ros til de 9 der blev på banen og kæmpet som mænd, og til tider var der ikke stor forskel, og de spillet sgu ud fra anden halvleg som et hold der kunne ha fået 1 point, men ud fra de 9 mand, og kampen set over hele linien, så er jeg ikke utilfreds..

Næste kamp

Wednesday 19:30
Premier League Premier League
Aston VillaAston Villa vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I dag 16:30
Premier League Premier League
ArsenalArsenal2 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.