Chelsea vs. Sunderland
Ja, hvad er der af bud og opstillinger?
Jeg hopper med på optimistvognen og siger 3-0 Chelsea. Cech skal nok holde buret rent og faktum er at mine overbevisninger om Bendter, ikke rækker så langt.
Vi har Essien ude samt Drogba. Luiz, Sturridge og Cech er tilbage. Så mit bud er følgende
-------------------------------Cech---------------------------------
-------------------Terry------------------Luiz-----------------------
------Bosingwa-------------------------------------------Cole-----
-------------------------------Mikel---------------------------------
----------------Lampard--------------------Ramires---------------
---Sturridge--------------------------------------------Mata--------
------------------------------Torres----------------------------------
Bænken: Hilario, Ivanovich, Anelka, McEachran, Lukaku, Malouda, Kalou
Jeg tror det bliver meget et offensivt præget Chelseahold, derfor er Bosingwa inde på højrefløjen. Sturridge er også med da han gerne vil vise sig og har været stærk i pre-season og især sidste sæson.
Mata starter inde på venstrefløjen, da Sturridge tager højre, for at prøve at vise sit værd, Malouda sidder dog klar til at vise sit værd. Torres starter inde da Drogba er skadet og Lukaku får nok igen en chance i løbet af 60 - 70 minut, alt efter hvordan kampen skrider frem. Samme kan jeg øje McEachran gøre (hvis kampen kører godt). Hvis ikke, så ryger Anelka nok ind.
Andre bud? :)
Kommentarer
------------------------------Cech--------------------------------- -------------------Terry------------------Luiz----------------------- ------Bosingwa-------------------------------------------Cole----- -------------------------------Romeu--------------------------------- ----------------Meireles--------------------Ramires--------------- ---Sturridge--------------------------------------------Mata-------- ----------------------------Lukaku------------------------------------
The11Dimension:
Tror du virkelig på at han starter med så mange nye inde fra start af? Hvoraf Romeu og Lukaku begge er utrolig unge?
Michael82@
Jeg tror ikke på det men håber på det
"special Mikel"
------------Cech-------------
---------Luiz--------------Terry-------
Bosingwa-------------------------------------Cole
-------------------Mikel------------------
----Lampard-----------------Meireles
--Sturridge-------------------Mata
---------------Torres--------------
Tror nu kun på en 2-0
Kommer kampen i tv'et??
de viser den ikke på kanal 6, men stoke vs liverpool
Jeg tror på samme opstilling som juanmata, dog fortsætter min quest mod årets første 3-0'er, og jeg er sikker på den kommer nu! :)
De viser den på tv2sports premier legue kanal.. Jeg håber også på Juanmata opstilling. tror bare, at ivanovis starter inde istedet for luiz.
Her er mit bud på en startopstilling og samtidig test af det nye Lineup-system :)
Håber det virker efter hensigten, hvis ikke må i give feedback som i plejer! :)
Her er mit bud.
Mega flot arbejde Ejerskov! Virkelig tumps'up her fra! :)
Sådan..
Der er to spørgsmål.
Enten starter Sturridge eller Anelka på højre kant, jeg tror/håber på Sturrigde.
Det bliver Meireles eller Mikel der starter på midten, jeg håber virkelig på at Meireles:).
Kan ikke se andre pladser, der kan ændres på.!!
Pga. en fejl er både Torres9 og Ralfes opstillinger muligvis ikke ændret fra 4-4-2 selvom i har rykket spillerne... problemet skulle dog gerne være løst nu, beklager :(
Jeg har godt nok allerede lavet en startopstilling, men jeg ville bare lige prøve det nye system.
Det må jeg sige Ejerskov, det er godt nok et godt stykke arbejde, thumps up for det. :)
Det er fandme sejt lavet Ejerskov!!:)
Ved ikke helt om det er ivanovic eller bosingwa der vil starte inde, men tror at det er ivanovic.
Sorry kom dit at skrive enter ved en fejl... kunne man eventuelt ikke få en knap så man kunne rette ens indlæg?
sådan skal det se ud vis de vil vinde
Det er sku vildt lavet ;) Ser godt ud
Samme fejl som TrueBlue :b
Total fed ting der Ejerskov, thumbs up!
Super Ejerskov! Thumbs up for at arbejde så hurtigt med det!
Men fornuftig kamp af Chelsea og lækker detalje af Sturigde..
Vil gerne komme med en bemærkning angående denne kamp.
Jeg ankom nede på guldhornene efter ca. 30 minutters spil og fik en øl med min specialemakker. Min makker er ikke så fodboldinteresseret så vandrer lidt ind og ud af guldhornene imens jeg står derinde og kikker på kampen.
Jeg finder et sted at stå ved en stolpe da den ser fri ud - hvorefter en rigtig tyk fyr (der nok var derinde med sin datter) begynder at stå og puffe lidt til mig.
Jeg kikker på denne fyr, hvorefter hans kommentar var "Kunne du stå lidt tættere på mig?!". Jeg vælger ikke at synke til hans niveau og siger at jeg ikke så at han stod her, hvorefter han siger "Nej, du ser vist ikke så meget!" (Havde mine briller på den dag, så ved ikke om det var en kommentar til det).
Personligt så ville jeg aldrig frygte sådan en fyr da jeg er rigeligt i stand til at forsvare mig selv grundet min træning. Jeg er mere skuffet over at sådan et fjols ikke har noget bedre at tage sig til end at forsøge at spille sig op til en fyr som han sikkert tror at han kan tæve... ydermere en anden fan af samme hold.
Er der andre der har oplevet chelseafjolser før? Skulle jeg immervæk ikke tro at jeg ville støde ind i og da slet ikke i DK... suk
Jeg kan slet ikke kendes ved det Michael. Det eneste jeg har oplevet, er Uniteds fans nede i Sønderborg, hvor en lokal pub viser alle de gode kampe, alt fra PL kampe som CL, osv. hvor jeg somregel kommer ind og ser Chelsea's topkampe med en kammerat. Der kan jeg kun nævne nogle få fans der har været "agressive" og det har alle været United-fans..
Steen, det sjove er at jeg ikke engang har oplevet "aggressivitet" fra Unitedfans. Og det skal siges at jeg er venner med en del barca/real/inter/milan/united/arsenal fans. Vi mobber hinanden og kommer med stikpiller - men ikke mere end man kan gøre grin med hinanden og ville aldrig være aggressive mod hinande. Ja vi spiller også søndagshyggebold sammen.
Jeg var til og med på en bar alene som chelseafan - dengang united mødte chelsea i finalen, hvor Terry brændte... da Ronaldo brændte, sprang jeg op og jublede... ikke ÉN unitedfan kom med kommentarer eller noget andet... (fair nok... kort efter sad jeg med face i hænderne og nærmest græd :D)
Nede på Guldhornene fik jeg også at vide at jeg nok ikke skulle tage en unitedven med (iført unitedtrøje). Men det var ikke anderledes end at tage på "Den Glade Gris" iført Chelseatøj sagde de.
Men at en Chelseafan begyndte at spille op på den måde... latterligt siger jeg bare.
Tåbelig fyr siger jeg bare... overvejede om jeg skulle gå hen til ham næste gang jeg ser ham og spørge hvorfor han var så aggressiv over for mig... eller nævne det for barejeren (har allerede smidt episoden op på chelseafacebook siden... overvejer også at gøre det på guldhornenes side)
Jeg syntes ikke det er en dårlig ide at opreklamere dette. Det er en måde at sætte dette til livs på. Hvis man tænker på at Guld hornene, kan miste deres omdømme på sådanne epsioder, da nye fans, eller fyns udefra Kbh, måske ikke ville tage derhen og møde andre fans, fordi de måske havde hørt dårligt omkring sådanne noget.
Jeg ville personligt aldrig sætte mine fødder på en bar, hvor jeg havde hørt det var overhængende fare/risiko for at jeg skulle et smut til tandlæge bagefter eller skulle chikaneres på anden givende vis, så ville jeg finde et andet sted at bruge mine penge og min tid på.
Jeg nævnte det på den officielle Chelsea fanpage på facebook. De var også meget kede af det og sagde at skulle det ske igen, ville de meget gerne høre fra mig.
De håbede på at det var en enkeltstående hændelse... hvilket jeg også tror det er :). Ellers kan jeg nemlig kun tale positivt om stedet
Faktisk er det kun inden for moderne tid at jeg har mødt Chelsea fans, før var det jo en truet art (Der hvor jeg kommer fra).Men manden var tydeligvis debil, men jeg har aldrig mødt folk på tæt hold som var ude på skrammer og jeg har da gasset med både venner og fremmede, hvor der kunne gives lidt frem og tilbage..Men håber ikke at det sker igen Michael, for så ringer du bare, for jeg er nemlig 42 år og Ninja!
Hehe Obi - som jeg nævnte før, så er jeg ikke skræmt :). Er selv 28 og har trænet kampsport det meste af mit liv :). Elsker at tumle rundt i Dojoen :). Så lidt ninja er jeg selv ;) (Vi kunne evt. lave en dobbelninja! :D)
Det sker sikkert ikke igen - har nævnt det offentligt for fanklubben. Steens point er jo også fin... hvorfor skal Chelseas stamsted besudles af så mærkelig en person.
Anywho, sig til hvis du er inde på guldhornene til en kamp - så skal jeg nok give en brewski i 1 halvleg, hvis du giver en i 2 halvleg :)
Michael, jeg overvejer kraftigt at kører til Kbh, til en kamp i okt/november hvis du stiller i Guldhornene og viser stedet frem, for sønderjyden! :D er det noget der kan arrangeres? Så kunne vi jo samle hele "forum-holdet" :-)
Jeg kører jo helt nede fra grænsen af, så kunne godt samle 1-2 op på vejen, har ikke det vildeste plads i min bil, der kan ihvertfald ikke høje/store gutter ind på bagsædet, så hedder det sku "død og ødelæggelse" for deres ben, ihvertfald :) !
Tja tjo - why not :). Jeg kan da vise stedet frem og så sørge for at ikke have nogle planer om aftenen så vi kan tage nogle øl efterfølgende :).
Fantalastisk... Jeg undersøger lige min kalender nærmere, også ser vi hvilken kamp der kunne være fed - også lad os lige aftale nærmer :) !
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 7. | Sunderland | 38 | 54 |
| 8. | Brighton | 38 | 53 |
| 9. | Brentford | 38 | 53 |
| 10. | Chelsea | 38 | 52 |
| 11. | Fulham | 38 | 52 |
| 12. | Newcastle | 38 | 49 |
| 13. | Everton | 38 | 49 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 26 | 6 |
| E. Fernández | 17 | 13 |
| C. Palmer | 17 | 7 |
| Pedro Neto | 16 | 10 |
| N. Jackson | 11 | 4 |
| Estêvão | 8 | 3 |

Mit bud er følgende:
-------------------------------Cech--------------------------------- -------------------Terry------------------Luiz----------------------- ------Ivanovic-------------------------------------------Cole----- -------------------------------Mikel--------------------------------- ----------------Lampard--------------------Ramires--------------- ---Sturridge--------------------------------------------Mata-------- ------------------------------Torres----------------------------------
Jeg er overbevist om at vore nye Meireles kommer ind for Remires ret tidlig i spillet, alt efter hvordan spillet fungere. Jeg håber indeligt at Torres laver et mål. Få hul på bylden, og er sikker på at Bendtner ikke får noget som helt lavet. Jeg går med derud hvor det er svært at bunde, 3-0 til Chelsea. Malouda kommer ind istedet for Sturridge efter pausen.