Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

chelsea vs tottenham

Hvem vinder?

holdopstilling

målscorer

og alt muligt andet :)

14 år siden
3452 visninger

Kommentarer

Obi14 år siden

Håber at Chelsea rejser sig og viser hvem der er bedst i London.. Spurs er i super form, men tror og håber at Chelsea tager de 3 point med en small sejre.. 1-0 eller 2-1.

Opstillingen er jeg ikke helt sikker på, smider den op senere..

nikoskov14 år siden

Jeg tror DESÆRRE, at det bliver til et nederlag. Jeg tror ikke, at vores form er god endnu - selvom vi slog City.. Spurs vinder 2-1. Først scorer Adebayor, så udligner Sturridge, mens Defoe slår sejren fast.. :(

Michael8214 år siden

Det er let nok... vi er presset i starten, så begynder Chelseas overtag pludselig at vise sig.

Sturridge får en god kamp, men ingen mål. Drogba scorer og det samme gør Romeu. Modric kommer til at se hans fremtidige arbejdsgiver i fuld knald :)

Chelsea vinder 2 - 0

Awekat14 år siden

Tør dårligt gætte. I mine øjne kan det både blive en dreng eller pige.

Abdik14 år siden

jeg ved ikke om terry er alvorlig skadet, men han trænede ikke med. jeg håber chelsea vinder ligemeget hvor meget. her er mit bedste bud på holdopstilling.

Michael8214 år siden

Abdik... meget syret hvis Terry ikke spiller... så stiller vi med en Cole, Luiz, Luiz, Ivan i forsvaret... godt det ikke er mig der er angriber vs 2 gange Luiz :D

torres9luiz414 år siden

Luiz er skadet og kan derfor ikke spille kampen.

Tror på en 2-1 sejr. Tottenham scorer først. mål af Adebayor

Men så kommer Chelsea igang og scorer 2 mål. De bliver scoret af Mata og Ramires.

Awekat14 år siden

Hmmm............... den er godt nok svær.

Skal ærligt inderømme, at jeg meget nødigt så Bale vs. Bosingwa.. Så bliver vi kørt over. Tror også at vi kunne blive for tunge i midten, hvis Alex træder til og Ivanovic spiller back. Tror AVB vil spille det samme som Torres9luiz4...Men er sgu bange for at vi bliver løbet over ende.

1-1  

Awekat14 år siden

Christ... Midtbanen: Obi Mikel, Meireles og Ramires

Obi14 år siden

Må sige at starten var skidt, men som kampen skred frem kom Chelsea frem til flere chancer, og især 2 halvleg, der burde Ramires ha scoret mindst 1 gang. Tottenham havde også deres chancer til sidst i kampen. Kampen kunne nemt havde endt 3-3 med de store chancer..Fortjent resultat...

Awekat14 år siden

Ja, Ramires og Sturridge skylder vist hver en enkelt pind. Ramires friløber så på gengivelsen faktisk ikke så stor ud som først antaget.

Maustra14 år siden
1-1 er ikke et dårligt resultat at få på White Hard Lane, når man kigger på, hvordan Tottenham har spillet det første halve år.
Obi14 år siden

Det hovdestød han havde få meter inde for an mål. Drogba fik da også testet stolpen i den grad.. Det plejet i gamle dage at hedde three point lane, men Tottenham er bestemt ikke et hold man skal øffe af. Det er super arbejde af klubben og man har gjort nogle scoops. Kan kun ha respekt.

Hva siger i til oplæget til Sturigde\' mål? hånd på?

Michael8214 år siden

Først - godt gættet Awekat :). 1-1 mener jeg :).

Dernæst, damn en hæsblæsende og nice kamp! Men må indrømme det hovedstød som Ramires havde mod slutningen... SKAL ind! Super godt løbet af ham, men elendigt headet :/.

Jeg havde dog gerne set Dangerous Drogbas flugter gå ind i stedet for at ramme 3-kanten.

I øvrigt, smuk redning af Cech og \"ryg-redning\" af Terry til sidst ;).

Og sidst... sgu alligevel godt spillet af forsvaret, når vi manglede flere faste... Ferreira i midten og Bosingwa på højre? Sådan spiller jeg med mit 2hold i fifa12 :S... manglede bare Bertrand på venstre og Alex i stedet for Terry :D.

Også godt af AVB at han begynder at spille og satse på omstillingsspillet lige nu. Det er det spillerne kan og den nye stil skal føres ind med tiden :). Er sgu alligevel en glad fætter :D

Awekat14 år siden

Jeg takker.

Det var en fantastisk kamp i går ja. Var faktisk utrolig imponeret over 2 ting ved forsvaret, efter Ivanovic gik ud.

1: at Bosingwa faktisk kunne fungere defensivt som CB

2: At Ferreira der nærmest ikke har spillet i 2 år, kan gå ind og tage en højre back mod Premier Leagues (måske verdens) bedste venstre kant. 

Det eneste positive ved Ivanovic\'s skade, er vel at vi nærmest er 100% sikre på, at de vil hente Cahill i Januar?

Næste kamp

Ingen planlagte kampe

Forrige kamp

Sunday 15:00
Premier League Premier League
SunderlandSunderland2 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.
7. Sunderland3854
8. Brighton3853