Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Chelsea vs Tottenham

Nå så er det tid til Tottenham...

Hvad tror i den ender  og  hvordan tror i RDM stiller op.

Dag: 24/3

Tid:13:45

Tror den bliver vidst på 6

14 år siden
2545 visninger

Kommentarer

Henssel14 år siden

3-0 Torres laver et og Mata to

Jimiwissing14 år siden

Terry er tvivlsom, han er heller ikke med imod Manchester City ifølge flere medier :(

Awekat14 år siden

@Jimiwissing: Nej, RDM sagde han ikke var klar nok til Shitty, men han var rimelig sikker på at være med i weekenden mod Spurs :)

Jimiwissing14 år siden

Godt! (:

Obi14 år siden

Chelsea har alle muligheder for at æde sig ind på Spurs, og sejre er et krav, hvis Cl bold igen skal rulle på broen. Spurs er inde i en dårlig periode, og det skal udnyttes.

Terry er vist klar til London opgøret..

Ser ud til at Assenal igen kan fejre St. Spurs day i år igen...

Michael8214 år siden

Hvad jeg håber sker:

Opstilling: 4-2-2-2

Angreb: Enten Torres+Sturridge (hurtige føder) eller Drogba+Lukaku (powerhouse). Vi har længe holdt os fra 2 angribere, men husk på hvor gode Drogba/Anelka var sammen... tænker om man ikke bør overveje det igen.

Offensive midts: Mata/Kalou - begge der agerer som wing players. Mata kan få plads til at løbe venstre om til indlæg eller trække ind i midten og skabe ravage. Kalou virker også frisk (bare se i hans sidste kamp)

Defensive midts: Lamps og Mikel. Lampard synes jeg godt kan trække derned. Han kan holde længere og kan altid tage løb med frem, men en god spiller med god holdånd. Mikel er stærk og god opsamler. Begge kan iscenesætte kontraer

Forsvar: Ja, giver næsten sig selv. Men har valgt Bertrand og Bogsingwa da jeg mener at Ivan skal ha\' en pause (ikke i orden at han skal smadre sit lår) og Bertrand, for at give ham 1 holds erfaring. Plus jeg synes han virker mere sulten end Cole til tider.

Målmand: Ja...

Husk - Chelsea skal frem. Vi SKAL vinde denne kamp og kan ikke være defensive som mod City. Så forventer en meget offensiv tilgang til tingene :)

Awekat14 år siden

Det er sgu et værre rygklapperi, men jeg er enig i meget af det Michael82 skriver, mener bare den her opstilling er bedre.

Jeg håber på at han smider Bertrand over på højre, selvom han er VB. Hvis bosingwa spiller, knepper Bale vores højre side.

Red.: Evt Luiz ud på backen!?

Duxii14 år siden

Tottenham kampen er jo den absolut vigtigste kamp for Chelsea i år!

Vinder vi den er vi 2 point bag Tottenham - også er jeg 100 på at det bliver os som snupper en plads i top 4!

Skulle vi tabe den - så kommer vi 8 point efter også ser det svært ud!

JMR14 år siden

CHELSEA  FC    3         TOTTENHAM     0

Målscore :   TORRES    LAMPARD  og   STURRIDGE

Jimiwissing14 år siden

Du spiller vidst for meget fifa? (:

Awekat14 år siden

Haha... Jeg rystede bare lidt på hovedet af den opstilling

torres9luiz414 år siden

Vinder vi ikke denne her kamp, så kan vi godt vinke farvel til CL, og hallo til EL, næste sæson. Sejren mod Tottenham er et must!

Jeg tror på en 3-2 sejr. Drogba(1-0) Tottenham-fyr(1-1) Lampard(2-1) Mata(3-1) Tottenham-fyr(3-2)

Kalou frem for Sturridge er da jeg mener at Sturridge er blevet liiidt for ego. Kalou er også en god spiller, der sagtens kan spille mod de store hold.

Jimiwissing14 år siden

Med Sturridge mener jeg ikke at han er for ego, jeg mener bare at han vælger at køre igennem, på de forkerte tidspunkter og når der endeligt er en god mulighed for ham spiller han bolden, han mangler bare mere rutine og kamperfaring (selv om han spiller meget) han er en fantastisk fodbold spiller, et fantastisk stort talent vi bare ikke må lade stå i skyggen også han skifter klub. (:

Derimod mener jeg også at du har helt ret lige i denne kamp med Ramires/Kalou ude på siderne, de har lidt mere rutine og overblik over spillet, for det skal Chelsea bruge for at slå Tottenham.

Men jeg vil bare se det som en ønske modstander for Daniel Sturridge at stå overfor en så offensiv spiller som ekotto, for hvis Sturridge får pladsen er han også rigtigt farlig, som han også viste sidste kamp imod Tottenham.

Jimiwissing14 år siden

Jeg har valgt at i \"min ønske lineup\" at fokusere på at få en god balance defensivt, som til tider imod Napoli da Napoli virkeligt prøvede at presse på, også komme hurtigt fremover banen hvis Tottenham lægger et højt pres fra start.

JT og Cahill centralt: de snakker godt sammen både i Chelsea og på det engelske landshold, jeg vil mene at når de kan være sammen både på klub og landshold at de ville kunne skabe et bånd sammen i kampene som ville være helt unikt, og mener derfor det ville være det rette valg.

Resten defensivt siger lidt sig selv da det er hvad der er at arbejde med (:

Midtbanen: det er der jeg har fokuseret på den defensive del, ved også godt at Mikel og Essien ikke har præsteret det helt store i år, Romeu var også i mine tanker til at afløse mikel i opstillingen, men Mikel har bare lidt mere løbe pensum vil jeg mene, selv om Romeu er bedre til at få bolden ført frem i banen.

Lampard skal være den der når chelsea modtager bolden der skal spilles så resten af holdet kan komme hurtigt med frem og Lampard kan fodre de andre offensive spillere med lækre aflerveringer.

Angrebet: det er dem jeg vudere kan gøre det onde ved Tottenham, alle oppe foran kan noget på egen hånd, det er vigtigt i netop sådan en kamp mod Tottenham med så offensive backs.

Kalpou kunne også være et emne istedet for Sturridge, men jeg håber på at se sturridge i duellen mod Ekotto som gik så godt sidste gang.

Nu når jeg sagde med at de kunne noge individuelt før, så er det vel på sin rette plads at sige, at Mata og Sturridge lægger enormt mange gode bolde ind i feltet, mata har øje for stort set alle muligheder, store som små.

Sturridge han kommer ofte til baglinjen og får den ind i kanten af det lille felt hvor det er mest ubehageligt for modstanderen, han kan gå begge veje, hvilket gør ham så farlig.

Resultat: 3-1 - Drogba-Lampard(Str.)-Sturridge - Modric.

Steen14 år siden

Efter jeg har læst nogle af jeres kommentare igennem, osv. Så vil jeg faktisk godt lave klassiskeren... Klappe lidt på ryggen :) Jeg gad faktisk godt se Luiz imod Bale, og tror han ville gøre det helt fantastisk.. Han er pisse hurtig, stærk, og taktisk klog. Jeg tror han vil kunne magte opgaven sammen med Cahill som support. Det er lidt træls vi ikke har Ivanovic(lad os nu se), for han har jo bevist det flere gange at Bale bare kan komme an.

Offensivt: Jeg kan ikke se hvorfor Torres ikke skal starte inde, han har sku gjort det pisse godt de sidste par gange! Han har bevist for mig, hvorfor han er berettiget den plads. Mata/Torres/Sturridge er en fucking farlig cocktail. Lad dem spille med Ramires under til at lave de lange seje træk.

Chelsea4evertrueblue14 år siden

jeg er lidt bekymret for vore højre side overfor Bale, hvis Ivanovich ikke er klar.

Syntes det er meget vigtig Drogba starter på top.

Det er ern crazy vigtig kamp håber at Chelsea får fat i momentum igen.

Glæder mig til kamp.

Jinxer altid på resultat, så det vil jeg lade være med.

skib9714 år siden

Bænk:Turnbull, Bosingwa, Betrand, Merieles, Malouda, Lukaku, Torres.

Vi kan bare ikke tillade os at tabe mod Tottenham. Jeg ved ikke hvor mange borde og stole jeg i så fald vil vælte i stuen. PS Hvis vi taber kender nogen så en god forsikring?

Resultat: Essien 1-0 Ramires 2-0 Bale 2-1 Luiz 3-1 Defoe 3-2 Lennon 3-3 Luiz 4-3.

chelsealampard14 år siden

Jeg syntes vi skal spille mere defensivt. så derfor har jeg sat 5-3-2.

BÆNK:Malouda,Sturridge,Hilario,Ramires,Lukaku,Torres.

Awekat14 år siden

Skib97: Angående scorepredictions: Tvivler på Lennon scorer, han er ikke stadig for skadet til at spille.

Håber virkelig bare at vi river dem over

GoldForce14 år siden

Tror/Håber vi vinder 3-1 til os!

Bænk: Sturridge-Malouda-Torres-Bosingwa-Lukaku-Romeru-Hillario.

Snitteman14 år siden
Synes ikke rigtig der er nogen der gør det godt i øjeblikket på def. Midtbane. Hverken mikel essien eller meireles. Den der klart har gjort det bedst er Romeu. Men han har ikke spillet i mang tid så ikke den rigtige kamp at sætte ham ind i. Bænk: turnbull. Bertrand. Bosingwa. Meireles. Malouda. Torres. Kalou. Vi skal vinde i dag. Spurs stiller ikke med et særlig godt hold i dag. Så kun en sejr tæller.
Blue4Life14 år siden

Jeg er virkelig i dårligt humør. Havde håbet på 3 point i dag, men i sidste ende er det Tottenhams tilhængere som går glade hjem.

Vi bliver nødt til at vinde kampe som den her. KTBFFH!

JMR14 år siden

Jævnt dårligt på de fleste pladser ,en spiller som Drogba bestiller for lidt, jeg mener ,at Torres arbejder mere for sagen.

Steen14 år siden

Jeg må også sige, jeg var svært skuffet efter kampen. Første halvleg var helt hen i skoven, og syntes aldrig rigtig vi kom til chancer. Vi blev snydt for 2 straffespark, yes, det kunne selvfølgelig have givet kampen et andet liv, hvis vi havde fået Lampard\'s straffespark, men må sige; Tottenham spillede deres chancer bedre end Chelsea gjorde. Rigtig øv.

Og jeg som sad med en specieløl, chips og en sovende kæreste på sofaen.. Det var OPLAGT til en fantastisk dag :) snydt igen Steen

Næste kamp

Ingen planlagte kampe

Forrige kamp

Sunday 15:00
Premier League Premier League
SunderlandSunderland2 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.
7. Sunderland3854
8. Brighton3853