Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Chelsea VS Wigan

Resultat

Målscorer

og andet

14 år siden
2534 visninger

Kommentarer

Fruerlund14 år siden

Jeg tror vi vinder en sten sikker sejr på 3-0 :-)) Jeg tror målscorene bliver Mata, Lampard og så en enkel fra Torres :) Jeg håber AVB prøver at spille med både Drogba og Torres på toppen i dag, da JEG mener at Wigan er en overkommelig opgave.

Obi14 år siden

Det ligger op til sejre, Wigan så har vært ret skidt i år, så burde der være 3 point på kontoen efter de 90 min.

Nogen der ved om Patrick van Aanholt er spærret når han skal spille mod Chelsea? Iøvrigt bliver det et gensyn med det tidligere Chelsea talent, Franco Di Santo, som fik småt med succes.I den her kamp var måske en mulighed for at give nogen af de unge chancen i og med at Chelsea stadig burde slå Wigan med et par reserver..

3-0..

SebastianLunnDK14 år siden
Kunne godt tænke mig at se AVB prøve en 4-4-2 opstilling med plads til både Torres og Drogba. Og så måske et par reserver som Bertrand f.eks. ender 4-0 til Chelsea ;)
bilinho14 år siden

chelsea vinder 5-0

2*torres,drogba lampard og sturridge i anden halvleg. 

Steen14 år siden

Jeg har da aldrig i mit liv været så skuffet og sur... Hvad helved sker der for den brøler, også 2 minutter før tid?! Så vælger man lige at smide hele lortet væk.. Kæft fruen blev lille, da jeg røg op af sofaen ... Uhm... det var ringe

Awekat14 år siden

Svært skuffende!

Chelsea4evertrueblue14 år siden
Puha en skidt kamp. Jeg har stadig svært ved at forstå det efter de senste 3 kampe. Men de virkede arrogante i deres tilgang til kampen og kæmper ikke nok. Der manglede klart 5 % og gøre tingene færdig. Syntes ikke om AVB kommentarer efter kampen om deres præstation var godkendt.Ligesom hans udskiftninger efter føringen hvor de havde fået styr på kampen kunne have været bedre. Mikkel og Malouda gav ikke mening. Jeg syntes derfor snart at foråret efterhånden skal bruges på CL + FA cup og til at spille et nyt hold sammen. Er spændt om der sker noget eller først til sommer. Men man må stadig ikke kaste håndklædet i ringen.

Næste kamp

Ingen planlagte kampe

Forrige kamp

Sunday 15:00
Premier League Premier League
SunderlandSunderland2 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.
7. Sunderland3854
8. Brighton3853