Chelsea - Wigan
Efter en hård CL-kamp skal vi nu prøve at få vores 4.plads, og en sejr mod Wigan kan være den rette vej for os
Så hvad tror i den ender?
Hvem scorer?
Startopstillinger?
Og hvad i nu ellers kan finde på?
Jeg tror at Wigan bliver et let offer, og at vi vinder 3-0. Mål af Torres, Ivanovic og for at gøre det hele sjovere et selvmål :)
Kommentarer
Roteringen kommer sådan her. Jeg tror på 2-0. Drogba og Cahill
Ja, der skal satme køres rotering... Personligt tror jeg på følgende:
Jeg håber dog på at Lukaku får lov til at komme ind, hvis vi kommer foran, netop så at vi kan spare på Torres og Drogba
Chelsea er uden JT, COLE & LAMPARD da de alle har skader.
http://www.bold.dk/nyt/Chelsea-uden-gammel-garde
jeg tror vi vinder 3-0 torres score 1 og ivan score 1 og Kalou score 1.
Da jeg var på STAMFORD BRIDGE i 2010 for at se CHELSEA mod WIGAN, blev det en målfest 8-0, det bliver det nok ikke igen , men mit tip er 4-0 til CHELSEA, målscore TORRES 2 STURRIDGE 1 MATA 1
Jeg ville godt ha` at vi skulle spare os på nogle af de gode spiller(Som er på start-holdopstilling.) Og bruge nogen som dæsværre ikke får så meget spilletid.
Bænk: Torres-Essien-Drogba-Bosingwa-Hillario.
Tror at vi vinder 5-1.
BÆNK:Malouda,Hilario,Bosingwa,Bertrand,Sturridge,Mikel.
5-0
Drogba 1-0 Lukaku 2-0 Lampard 3-0 Mata 4-0 Essien 5-0.
vi vinder 4-0 Torres og Mata laver to hver
Håber lidt på at ungdomsspillerne får en chance, romeu, lukaku, Hutschinson osv, en af dem for bare 10-15 min.
Alt andet en sejre er lige meget.
Drogba er i front, og det hele står og falder lidt på ham, for oftes med ham i år, har han velsket mellem godt og meget skidt, og er han ikke i gear idag, så bliver det svært..2-0
Der kan da ikke være tvivl om, at TORRES skal med i startopstillingen , Drogba levere ikke nok. vi blev meget mere nærgående efter ,at Torres kom på banen. Med hensyn til første scoring, der tog linievogteren heldigvis en kort blunder ,der var godtnok klart offside, men 3 vigtige point.
Puhaaa!! Det var fandme tæt på en ny kæmpe skuffelse! havde været en katastrofe hvis vi havde spillet uafgjort med dem... Det er de her kampe som man bare SKAL vinde! og hvis vi skal have en chance om en 3/4 plads... så skal vi vinde sådan nogle kampe!
Positivt: Ivanovic.... behøver jeg at sige mere?? Han er da bare klasse!! Og selfølgelig også lille Juan er super!
Godt at vi vandt, men også heldigt da Ivanovic scorede var der klart offside. Jeg troede at mållet blev annulleret :P Vigtige 3 point vi fik og lad os nu få den fjerde plads efter at tottenhamn spillede 0-0 mod sunderland KTBFFH!!
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 28 | 51 |
| 4. | Aston Villa | 28 | 51 |
| 5. | Liverpool | 28 | 48 |
| 6. | Chelsea | 27 | 45 |
| 7. | Brentford | 28 | 43 |
| 8. | Everton | 28 | 40 |
| 9. | Fulham | 28 | 40 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 20 | 5 |
| Pedro Neto | 16 | 5 |
| C. Palmer | 15 | 7 |
| E. Fernández | 13 | 10 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| Estêvão | 7 | 2 |

TV3 Puls
Viaplay.dk

Terry har brækket 2 ribben og jeg er 100% sikker på at han ikke starter inde, så der tager Cahill over. Jeg tror at Malouda får chancen istedet for Kalou og så får han og Cole en pause, da de lige lige har spillet en hård kamp mod Benfica.