Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Chelsea - Wigan

Efter en hård CL-kamp skal vi nu prøve at få vores 4.plads, og en sejr mod Wigan kan være den rette vej for os

Så hvad tror i den ender?

Hvem scorer?

Startopstillinger?

Og hvad i nu ellers kan finde på?

Jeg tror at Wigan bliver et let offer, og at vi vinder 3-0. Mål af Torres, Ivanovic og for at gøre det hele sjovere et selvmål :)

14 år siden
3578 visninger

Kommentarer

torres9luiz414 år siden

Terry har brækket 2 ribben og jeg er 100% sikker på at han ikke starter inde, så der tager Cahill over. Jeg tror at Malouda får chancen istedet for Kalou og så får han og Cole en pause, da de lige lige har spillet en hård kamp mod Benfica.

Awekat14 år siden

Roteringen kommer sådan her. Jeg tror på 2-0. Drogba og Cahill

Michael8214 år siden

Ja, der skal satme køres rotering... Personligt tror jeg på følgende:

Jeg håber dog på at Lukaku får lov til at komme ind, hvis vi kommer foran, netop så at vi kan spare på Torres og Drogba

Snitteman14 år siden
Tror på disse 11 starter. Cole og jt er skadet. Lampard er tvivlsom. Håber dog at Lukaku og Romeu kommer ind specielt hvis vi kommer hurtig foran. For at spare Mata og nogen af de andre der har spillet mange kampe. Tror vi vinder 3-1. Torres Mata og sturridge.
torres9luiz414 år siden

Chelsea er uden JT, COLE & LAMPARD da de alle har skader.

http://www.bold.dk/nyt/Chelsea-uden-gammel-garde

Slettet bruger14 år siden

jeg tror vi vinder 3-0 torres score 1 og ivan score 1 og Kalou score 1. 

JMR14 år siden

Da jeg var på STAMFORD BRIDGE i 2010  for at se CHELSEA  mod WIGAN,  blev det en målfest 8-0, det bliver det nok ikke igen , men mit tip er  4-0 til CHELSEA, målscore   TORRES  2   STURRIDGE 1   MATA   1

GoldForce14 år siden

Jeg ville godt ha` at vi skulle spare os på nogle af de gode spiller(Som er på start-holdopstilling.) Og bruge nogen som dæsværre ikke får så meget spilletid.

Bænk: Torres-Essien-Drogba-Bosingwa-Hillario.

Tror at vi vinder 5-1.

chelsealampard14 år siden

BÆNK:Malouda,Hilario,Bosingwa,Bertrand,Sturridge,Mikel.

5-0

Drogba 1-0 Lukaku 2-0 Lampard 3-0 Mata 4-0 Essien 5-0.

Henssel14 år siden

vi vinder 4-0 Torres og Mata laver to hver 

Snitteman14 år siden
Terry, Cole er skadet. Lampard meget tvivlsom. Kan se der er mange der har den i start 11. Så det kommer ikke til og ske.
chelseafan1714 år siden

Håber lidt på at ungdomsspillerne får en chance, romeu, lukaku, Hutschinson osv, en af dem for bare 10-15 min.

Obi14 år siden

Alt andet en sejre er lige meget.

Drogba er i front, og det hele står og falder lidt på ham, for oftes med ham i år, har han velsket mellem godt og meget skidt, og er han ikke i gear idag, så bliver det svært..2-0

JMR14 år siden

Der kan da ikke være tvivl om, at  TORRES skal med i startopstillingen ,  Drogba  levere ikke nok. vi blev meget mere nærgående efter ,at Torres kom på banen. Med hensyn til første scoring, der tog linievogteren heldigvis en kort blunder ,der var godtnok klart offside,  men 3 vigtige point.

SebastianLunnDK14 år siden

Puhaaa!!  Det var fandme tæt på en ny kæmpe skuffelse! havde været en katastrofe hvis vi havde spillet uafgjort med dem... Det er de her kampe som  man bare SKAL vinde! og hvis vi skal have en chance om en 3/4 plads... så skal vi vinde sådan nogle kampe!

Positivt: Ivanovic.... behøver jeg at sige mere?? Han er da bare klasse!! Og selfølgelig også lille Juan er super!

Snitteman14 år siden
Ja vi var mega heldige. Ivan var offside da han scorede. Ærgeligt Torres ikke scorede da han ramte stolpen men godt Mata fik skubbet den ind. Det begynder og se helt godt ud når vi nu vinder de heldige kampen også. Det var dem vi havde spillet uafgjort under AVB. Forza CFC.
Nikolaj9814 år siden

Godt at vi vandt, men også heldigt da Ivanovic scorede var der klart offside. Jeg troede at mållet blev annulleret :P Vigtige 3 point vi fik og lad os nu få den fjerde plads efter at tottenhamn spillede 0-0 mod sunderland KTBFFH!!

Næste kamp

Wednesday 19:30
Premier League Premier League
Aston VillaAston Villa vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I dag 16:30
Premier League Premier League
ArsenalArsenal2 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.