Chelsea-billetter til konfirmation
Hej :-)
Jeg vil gerne give min lillebror en god konfirmationsgave. Og da han er en meget stor Chelsea-fan, ville det være vildt fedt at give ham billetter til en af deres kampe på Stamford Bridge engang efter sommerferien.
Men jeg har et problem. Jeg synes, jeg har finkæmmet Chelsea's egen hjemmeside for billetsalg senere hen i 2013. Det er som om, man ikke kan se mere end et par måneder frem.
Kunne det tænkes, at der var nogen, som vidste, hvordan jeg kan få fat på billetter til en sådan kamp? Og som eventuelt vil skrive et link. Det ville være en kæmpe hjælp, da det er hans største drøm.
Tak på forhånd :-)
Jeg vil gerne give min lillebror en god konfirmationsgave. Og da han er en meget stor Chelsea-fan, ville det være vildt fedt at give ham billetter til en af deres kampe på Stamford Bridge engang efter sommerferien.
Men jeg har et problem. Jeg synes, jeg har finkæmmet Chelsea's egen hjemmeside for billetsalg senere hen i 2013. Det er som om, man ikke kan se mere end et par måneder frem.
Kunne det tænkes, at der var nogen, som vidste, hvordan jeg kan få fat på billetter til en sådan kamp? Og som eventuelt vil skrive et link. Det ville være en kæmpe hjælp, da det er hans største drøm.
Tak på forhånd :-)
Kommentarer
Men måske du kan lokke ham med til en lille gave før konformationen. Altså inden sæsonen er slut :)
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 7. | Sunderland | 38 | 54 |
| 8. | Brighton | 38 | 53 |
| 9. | Brentford | 38 | 53 |
| 10. | Chelsea | 38 | 52 |
| 11. | Fulham | 38 | 52 |
| 12. | Newcastle | 38 | 49 |
| 13. | Everton | 38 | 49 |
Topscorer
Alle turn.
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 26 | 6 |
| E. Fernández | 17 | 13 |
| C. Palmer | 17 | 7 |
| Pedro Neto | 16 | 10 |
| N. Jackson | 11 | 4 |
| A. Garnacho | 8 | 4 |

Efter sommerferien begynder en ny sæson, som ikke er planlagt endnu.
Derfor! :)