Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Chelsea-Liverpool Carling Cup

Så er der Carling Cup kamp mellem Chelsea-Liverpool imorgen.

Opstilling? Satser AVB på de unge igen eller?

Hvad ender kampen?

Målscorerene? 

15 år siden
2457 visninger

Kommentarer

Ejerskov15 år siden

Terry er jo i hvertfald udelukket.. derudover håber jeg at se Lukaku i aktion :)

Liverpool stiller formentlig heller ikke med stærkeste opstilling ifølge Dalglish..

Chelsea4evertrueblue15 år siden

Det er en vigtig kamp, vi skal i gang med at vinde kampe i træ, for at holde momentum. derfor er det yderst vigtigt at vinde denne kamp og sende de andre hold et klart signal inden december starter.

Men omvendt skal der også være plads til de unge spillere og dem der er sultne efter at vise noget (Torres - Meirrelles - Kalou- Josh- Alex) for at nævne nogle. Vi skal til at vinde over Liverpool og komme i semi\'en. Det er den nemmeste turnering at vinde og kan skabe ro i klubben.

Abdik15 år siden
Peppen15 år siden

Næsten enig med overstående, men håber på en tændt Torres som kan banke en kasse eller to ind. Glæder mig til at se om Josh er med på banen, og håber han viser sit talent så vi kommer til at se ham noget oftere. Romeu har virkelig vist stabilitet i sine kampe, og han har et enormt potentiale som skal udnyttes til fulde, og så må vi tage problemet op med Barcelona senere! Tror at en Lukaku kommer ind senere i kampen, men kan være at han er starter.

Mit bud er en 2-1 til Chelsea, med Sturridge og Torres som målscorere!

UP THE BLUES!! (L)

Steen15 år siden

Jeg tror på at Torres starter inde, også kommer Lukau ind i den sidste del af anden halvleg.  Anelka udgør en stor rolle i det offensive spil og ønsker at Josh gir den max... Mon ikke også Oriel får chancen på grønsværen igen?

Drogba15 år siden

Jeg tror selv på denne opstilling. 

I modsætning til jer andre mener jeg at Romeu har spillet sig til en startplads i AVB fortrukkne 11 og derfor tror jeg at han spiller mod Newcastle og Mikel får chancen idag.

Jeg tror på Lampard fremfor Meireles eftersom Lamps har fire gule kort. Altså hvis han bliver sparet idag og spiller mod Newcastle er der chance for at han får et femte gule kort og har karantæne mod Manchester City. Derfor tror jeg han spiller idag og fremtvinger et gult kort og har karantæne mod Newcastle. 

Desuden mangler der en leder på banen idag, og det kan passende være Frank. 

Jeg håber desuden vi får revanche og Torres endelig scorer mod dem.

SebastianLunnDK15 år siden

Tror på denne opstilling, og tror at Lukaku kommer på banen senere i kampen.

Obi15 år siden

Der var da et par unge spillere med, hvilket jeg er godt tilfreds med, dog er jeg langt fra glad for resultatet, hvor defensiven i den grad var elendig. Alex laver dumt straffe, som Carrol sparker lidt skidt, men Turnball redder. 1-0 målet bliver fra højre en spilning der får lov til at gå helt til modsatte stolpe, hvor Alex virkelig ser skidt ud, og Maxi endnu engang scoret imod os.

Kort efter scoret Liverpool på dødbold, hvor Kelly kommer op, og header lidt nemt forbi Turnball. Talte til ikke mindre en 8 Chelsea folk ind i feltet, mod Liverpools 4. Det er bare ikke godt nok. Det skal lige siges at bolden også var lagt rigtig godt.Men der er tale om et mental problem i klubben og det virker som om man ikke helt kender sin plads og selvtiliden er pist væk..

padefar15 år siden

Ja kampen forløb som Obi skriver. Jeg mener dog ikke at du kan sætte 1-0 målet på alex skuldre, da det var i højre side, altså Bertrands. Han lavede den ene fejl, i en ellers fantastisk kamp af den unge back! Jeg var virkelig imponeret over ham.

Chelsea4evertrueblue15 år siden

Enig med at Bertrand var god og det var måske hans eneste fejl.

Alex Burde have clearet den pasning, som dog lå meget godt. Det var nok mere igen et dumt bold tab midt på banen der gav dem den omstilling.

0-2 målet er en opdækning fejl af Lukaku, det koster at have unge spillere med.

Problemt var at det var meget begrænset hvad der blev produceret af chancer når Mata ikke spiller, Anelka virkede skræmt på den friløber han fik.

Jeg syntes Romeu var virkelig god, og bør være tæt på start 11-eren fremfor Mikel.

Obi15 år siden

padefar@ Synes at Alex er langt fra sin mand (maxi) som ret udækket gør det til 1-0..

Næste kamp

Ingen planlagte kampe

Forrige kamp

Sunday 15:00
Premier League Premier League
SunderlandSunderland2 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.
7. Sunderland3854
8. Brighton3853