Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Den første 1/2

Ja, tid til at gøre status for sæsonen, hvor vi er ca halvvejs. Siden sidst, er vi gledet lidt efter Manchester x 2, lige nu, nummer 4, 1 op til Spurs med en kamp i hånden og så 6 point der fra op til City.

Men efter 20 kampe, 11 sejre, 5 uafgjorte og 4 nederlag og 39 mål og blot 19 er gået ind. Det er sådan set okay, taget i betragtning at vi havde en resultat krise der kostet RDM posten, Rafa kom ind, og en lidt negativ modtagelse modtog han da. :) Men siden er gået frem ad, med store sejre mod Villa 8-0 og Southampton blev slået i FA med 5-1 og ligeledes fik en Leeds en snitter i Liga Cup på 5-1. Meeeen, jeg sidder med en fornemelse, af jeg er ikke helt tilfreds, som om de 3 tabte finaler (senest i VM finalen), så har Chelsea stadig et stort problem, er de gode; kan de slå alle (næsten da), men lige så elendig kan de være, det så man mod QPR, hvor jeg vidnet nok det mest jammerlig indsats længe, der skal vi helt tilbage til kampen i Monaco mod Atl. Madrid.

En anden skuffelse var det alt for tidlige exit fra Cl, hvor man ellers havde alle muligheder for at klare sig igennem den gruppe, men de 2 Juventus kampe blev alt afgøren. Nu står den på fodbold i anden række hvor Spata Prag venter..

• Nu kan man vel også begynde at give en nogenlunde analyse af de nye spillere, top og flop?
  • Den bedste spiller i første halv år
  • Hvad kan januar transfer vinduet bringe, og skal der noget nyt til?
  • Europa League, kan Chelsea slå til der?
  • Tilføj selv noget jeg ikke har fået med
13 år siden
1532 visninger

Kommentarer

Ingen kommentarer endnu. Vær den første til at kommentere!

Næste kamp

Ingen planlagte kampe

Forrige kamp

Sunday 15:00
Premier League Premier League
SunderlandSunderland2 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.
7. Sunderland3854
8. Brighton3853