Er Torres kommet igang??
Kommentarer
Håber på det, men det stadig for tidligt at sige, det var jo en kamp mod Leicester.
-.-\' nu igen..
Flot kamp af Torres ingen tvivl der. Men hver eneste gang han scorer bliver der altid snakket om at nu er han tilbage, og nu kommer der guld og grønne skove.
Jeg er nok mere typen der siger, lad os nu lige se om et par kampe
Jeg er meget enig med dig padefar! Slap nu af, altså. Er skide glad for at Torres har scoret, men helt ærligt, slap nu af.
kan han holde samme form i de næste 3-4 kampe er han \"tilbage\"
OG 2 ASSISTS!
Super for ham at han scorede... men de andre gange han har scoret har vi også troet han var tilbage, men det var han ikke... Og de næste to kampe mod City og Spurs tror jeg Drogba starter inde, så det bliver nok svært. Håber så inderligt han kan komme igang !
jeg tror han er på vej tilbage :)
Andre end mig der synes det kunne være spændende hvis Sturridge og Torres byttede plads??
Sturridge er naturlig angriber og en målscorer, og Torres er kanon god til at sætte sine holdkammerater op.
Drogba: Jeg har leget med ideen mange gange. Så jeg synes bestemt ikke det er en dum ide.. kunne være sjovt at se det i den opstilling de har nu, som jeg har prøvet at vise.
Hvis Drogba smutter til sommer, kunne opstillingen se sådan ud. Gerne en ny kant ind. Det kunne være at De Bryune er ved at være god nok. Men jeg aner ikke så meget om ham, andet end hvad jeg har set fra Genk-kampene mod Chelsea.
Forsvaret skal bare rotere med cahill / luiz. Og midtbanen med Romeu, Meireles og Essien. Kalou og Malouda sub til kanterne, og så Lukaku skiftes ind på toppen.
En svale giver ingen sommer..Sådan lyder (det vist nok), og ja, det er skønt han lavet 2 kasser, for dem har han manglet og man kunne se da han scoret at broen i den grad jublet og han blev hyldet, så det var en forløsning for fansene og i den grad for ham selv. Håber det er starten på en go tid for ham, meeen, kommet igang, giv ham lige 3-4 kampe og så tager vi den igen..
Nu må vi lige se de næste par kampe. Siden han sidst scorede i oktober, eller hvad det var, har han jo også spillet gode kampe. Bare ikke scoret. Nu håber jeg han tager den videre, og begynder at lave kasser!
han spillede rigtig fint, men Leicester er ikke et PL hold, og der var lidt held i det første mål. Den fik lige nok.
Men har ser god ud ude på højre kant. og knokler for holdet.
Jeg håber men vil se mere, før jeg ved om han er i gang.
Han spillede en fin kamp mod Leicester. Men helt ærligt. Det var Leicester!
Folk sagde også at han var tilbage i topform, da han scorede 2 mål mod Genk. Men han var jo slet ikke tilbage. Drogba var væk, men han formåede stadig ikke at score.
Så ha\' nu ikke for høje forventninger, selvom han har scoret to mål i en kamp.
Det var trods alt mod Leicester.
Jeg var henrykt, og ikke til at skyde igennem, fordi han spillede et brag af en kamp. Dog det i minde at han rent klasse mæssigt kunne spille med Leicester som det passede ham. Han var fyldt med overskud og han tog chancer, gik gerne i løbe dueller og lavede nogle kanone assists.
Jeg så et glimt af Fernando Torres som vi kender ham. Det glimt kan komme til at shine total, hvis Di Matteo fortsætter sit værk, og giver ham chancer, og muligheden for at udvikle og arbejde sig ud af sin fodbold-depression.
Fernando Torres mod City. Ja tak.
Jeg er sikker på ,at TORRES er hvor han skal være , jeg håber at han for lov til, at vise det er nu målene kommer på samlebånd.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 7. | Sunderland | 38 | 54 |
| 8. | Brighton | 38 | 53 |
| 9. | Brentford | 38 | 53 |
| 10. | Chelsea | 38 | 52 |
| 11. | Fulham | 38 | 52 |
| 12. | Newcastle | 38 | 49 |
| 13. | Everton | 38 | 49 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 26 | 6 |