Everton vs. Chelsea
Hey Blues,
Så er vi på den igen, og vi skal \"ovenpå\" efter skuffelsen mod United på Stamford Bridge, efter de snydte 2 point. Chelsea skal møde Everton på udebane. Hvordan kommer vi videre, og går derfra med point til tabellen?
Kamp info:
Everton vs. Chelsea
Goodison Park
Lørdag 11 februar, kl. 15.00
Hvordan tror du at Chelsea stiller op? Hvorfor?
Vil AVB skrue op for den aggressive spille stil, eller vil han lade Everton få kontrol over spillet og udnytte deres fejl? Vil han spille defenssivt med Essein i bunden og unge talentfulde spillere på toppen?
Er det kampen at Torres bliver en aktiv faktor for de 3 point?
Jeg glæder mig personligt rigtig meget til at se hvordan flaget bliver båret på banen i weekenden, og se hvordan vi spiller spillet.
Kommentarer
Jeg er sgu stoppet med at tro på Torres bliver en målfaktor for Chelsea. Han spiller fint, laver assists osv. - men mål, dem kommer vi til at kigge langt efter.
Jeg håber stadig på at se denne opstilling
2-0 Mata laver begge
Drenge drenge drenge for satan.Har i ikke fulgt med :D.
Han kørte med 1 off midt og 2 def midt i sidste kamp og se hvor smukt det gik (jeg faldte vist i søvn i 30 minutter eller min skærm gik sort eller også passerede stjernerne et eller andet mærkeligt og ppludselig var den 3-3).
Tror sgu på 3-0MataSturridgeLampard
Jeg mener stadigvæk at vi bør prøve at gå mere offensivt til værks, og dette er nok mere et drømme scenarie end det ender med at blive en realitet.. Jeg gad virkelig godt at se dette i aktion.
Men tror jeg sætter mine penge på Michael\'s opstilling, med en lille ændring at Oriol kommer ind i 2-halvleg. :)
Målscore: Mata & Sturridge, 2-1
McEachran er da udlejet, Terry bliver vist ikke klar
Synes Michaels opstilling ser meget fornuftig ud. Vil dog gerne snart se Lukaku fra start i stedet for Torres. 3-1 Mata SturridgeX2
Obi > Læs teksten :)
tror det kommer til at se sådan ud. Formationen fungerede OK mod United, specielt Mata inde i midten!
Tror vi vinder 1-0 , mata lavet målet.
Det var denne opstilling vi brugte imod United, og den fungerede tilsyneladene godt (så må forsvaret ikke lade så mange mål gå ind) Synes det er godt med Mata lige bag Torres.
2-0 til Chelsea Lampard og Sturridge :)
Jeg håber at AVB vil bruge Lucas Piazon.
Tror på en 3-1 sejr mål af lampard, sturridge x2
Er der nogen der ved hvor man kan se kampen?? 6\'eren sender den ikke.
http://www.firstrowsports.eu/watch/106923/1/watch-everton-fc-vs-chelsea.html
her :)
Æv hvor var det trist det der. Virkelig dårligt spillet og lige til at blive ked af det af. De spillede langsomt op og som om at de ikke anede hvor hinanden var.
Hvordan fanden implementerer man det i fodboldspillere? Og hvorfor ser AVB så stille og usikker ud på siden?!
Suk, tror det kan blive et langt forår
Det var bare ikke godt nok, det knep over hele linien, men når Chelsea møder et hold der står lidt tilbage, så kommer Chelsea tit til kort, der mangler en eller flere der kan dirke låsen op til den \"bus\" foran målet.
Men synes det har vært skidt længere tid at den sidste 1/3 (offensiven) har vært helt fantasi løse og det bedste holdet kan komme på er at losse bolden op og så håbe at en eller anden klare paragrafferne..
Så desværre ikke kampen.. Og så vidt jeg har hørt, var det vist kun godt for mit blodtryk :)
Havde forventet en uafgjort - historien har ikke været god ved os på Goodison Park, hvor vi sidste år også tabte 0-2.
Awekat - det var ikke så meget nederlaget. Havde vi fightet som sindsyg og everton havde været heldige, så havde det været fint.
Men de så bare... ja ugidelige ud. Bemærkede at Cech 2 - 3 gange smed bolden DIREKTE til modstandere/eller sparkede den til modstandere.
Bolden blev bare flyttet menignsløst rundt og ingen løb rigtig. Jo Mata havde gode aktioner... men kæft det var stillestående.
Ville VIRKELIG ønske at jeg kunne koble min ps3 controller til... SÅ skulle i se PS3 bold (savner apropos det, Ancelotti... piv)
Det skal du være glad for at du ikke gjorde Awekat! Fordi det spil vi leverede igår var noget af det dårligste jeg har set! Det var uden ideer og det var ligesom at de ikke gad at spille.
Jeg er enig med, at CFC igår ikke spillede særligt godt og muligvis en af de dårligste kamp iår..!
Ang. AVB; Han filosofi omkring Chelsea, den ser jeg lys på og jeg ser ham, som manden der skal få klubben ud af denne både spille mæssige og resultatmæssige situartion. Han er både klog og taktisk klog og oveni det, kan han argumentere for sine valg over for Abra. Det kunne jeg forstille mig er vigtig. AVB, skal sørge for at få Chelsea ind på en minimum 4 plads og gå videre i ChL og gør det godt i FA, så han også manager næste år. Når man så snakker til sommer, tror jeg AVB\'s ideer om mulige indkøb, vil kunne påvirke Abra\'s pung, så vi kan få de spillere vi mangler til den måde han gerne vil spille på.
Der mangler hurtighed og fantasi i vores spil. Det så vi igår.
Lad os holde sammen, som fans og støtte VORES hold og VORES manager!!!
Det var da godt nok en dårlig kamp i går. Jeg blev simpelthen nød til at lukke streamet ned, fordi det var sku en skod kamp.
Der skal sku snart ske et eller andet med Chelsea, for det ser sku skidt ud.
BTW var der nogle Chelsea fans der efter kampen råbte: You don\'t know what you\'re doing! til AVB.
Hva\' siger I til den? Er man lidt enig i det?
Jeg tror det eneste han mangler, er at kunne give en ordentlig røvfuld i omklædningsrummet. Han mangler at kunne tænde spillerne rigtigt, udover deres egen motivation.
Det som Ferguson og Redknapp er fremragende til. Tror ikke det nødvendigvis har noget med alder at gøre, men han bliver nødt til at sætte sig udover det at være en ung træner med spillere som er jævnaldrende, og så give dem en fucking skideballe i ny og næ.
Hvem er de unge de skal sætte ind? Så Lukaku i går, han virker satme da tung i røven. Efter min mening skal AVB ud og erstattes med Gus Hiddink
Hvem de kan sætte ind?? Øhm. Lucas Piazon, Romelu Lukaku, Gary Cahill er godt nok ikke ung men han skal sku også snart have noget spilletid, Ryan Bertrand. De er allesammen talenter (udover Cahill) der har fucking stor potentiale!! Giv dem forhelvede noget spilletid.
Skifte AVB ud med Hiddink skal ikke ske! Madsen76, jeg tror vidst ikke at du har fulgt med. AVB prøver at skabe et nyt Chelsea hold, der nok skal komme til at dug næste sæson.
Det nytter jo heller ikke noget at skifte en manager ud hver halve sæson, eller hvis han bare har gjort det dårligt en sæson. Ja det er Chelsea, de skal være blandt toppen, men det kommer de igen til i næste sæson.
Rom blev heller ikke bygget på en dag. Vel?
Bertrand og Lukaku var da på banen og Mata, sturridge, luiz, der alle må siges at være unge. Jeg mener heller aldrig AVB skulle ha været ansat, men han var jo heller ikke første valget. Jeg har lidt svært ved at se hvad det er han er ved at skabe andet end at Chelsea ryger længere ned i tabellen. Jeg er heller ikke tilhænger af at fyre manageren hvert halve sæson, men jeg har da aldrig set Chelsea spille så dårlig som nu, det er fantasiløst og defensivt helt hen i vejret. Jeg mener det var en fejl at fyre Ancelotti.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 28 | 51 |
| 4. | Aston Villa | 28 | 51 |
| 5. | Liverpool | 28 | 48 |
| 6. | Chelsea | 28 | 45 |
| 7. | Brentford | 28 | 43 |
| 8. | Everton | 28 | 40 |
| 9. | Fulham | 28 | 40 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 20 | 5 |