FA Cup semifinale
Så er der endnu et vigtigt opgør.
Spurs er på menuen i weekenden i et brag af en fa cup semi fra Wembley.
Men hvordan griber Chelsea det an, vi har jo en tradition for vigtigheden at prioritere FA cuppen højt. Men nu hvor der er mange måske vigtigere kampe (Barca *2 + Arsenal og de andre PL kampe) som skal vindes.
Jeg mener at de skal skal kunne stille i stærkeste i de næste 10 dage.
Kommentarer
Jeg tør ikke spå en opstilling, men jeg vil derimod sige at vi skal slå dem fysisk. Spurs er ikke dem med de mest fysiske spillere ud over Adebayor - og han skal bare tages ned af Terry/Cahill/Luiz/Ivan.
Jeg frygter lidt midtbanen... Modric skal der styr på.
Offensivt, bliver det svært langs venstresiden da de har ham den unge og hurtige (har glemt hans navn... og nej ikke Bale).
Jeg håber IKKE at Bosingwa skal spille over for Bale, da vi kommer til at få for mange indlæg mod os så. Ferreira eller Ivan er gode bud. Ivan har netop sendt en apel afsted, så han er måske klar til kampen alligevel
Kyle Walker hedder han Michael82?
Det er det han gør Awekat. Lynende hurtig og dygtig.
Kyle Walker trumler Bosingwa hvis han ikke bliver holdt nede. Sidst vi mødte dem, satte vi Ivanovic på sagen og det lykkes meget godt. Det er en skræmmende venstre kant Tottenham har med Walker og Bale.
Begge hurtige og fysisk stærke spillere! Hvis vi kunne stille med Ivanovic og Essein på kanten, ville vi nok stå stærkest! Jeg ved ikke om Mikel magter den opgave.
Jeg ville stille sådan her, hvis det kunne lade sig gøre:
Bænk: Luiz, Oriol, Bertrand, Lukaku og Ramires
Skræmmende...
Jeg drømte i nat at vi mødte Liverpool i finalen og at vi kom bagud... græd nærmest... men vi vandt 3 - 1... 2 mål af Torres. Det ene efter en mere eller mindre sublim solotur!!
En af de mere realistiske drømme jeg længe har haft... jeg sad godt nok på sidelinjen, men kæft det var en lækker drøm
Sådan... så er der ingen tvivl. Vi vinder :D
Kære Steen: Kyle Walker er Højre Back så han spiller ned mod Ashley Cole eller Bertrand, de spiller sikkert med Van der Vaart og Walker på deres højre side eller Aaron Lennon som højre kant og Vander Vaart som hængende angriber.
Deres venstre Back er ham med det store hår og han er da ikke fantastisk.
Men nu hvor Ivan ikke må spille er det spændende hvem der skal spille overfor Bale.
Paolo gjorde det ganske fint sidst og er bedre defensivt end Bosingwa.
Det blir nok ramires på højrekant så han kan hjælpe ferreira med Bale, og så mikel eller essien på midt sammen med lampard, selvom jeg gerne vil have de skal bruge romeu.
Chelsea skal udnytte deres chancer ordenligt. Så kan de få spurs til at ligne flok boldet mangoler i hvilket jeg forventer.. men vi må heller ikke glemme chelsea har en utrolig svære program i næste mange kampe.
2x barca--- drogba starter ind med Barca .
tottenham
arsenal
newcastle
og ude med liverpool
Chelsea4evertrueblue: Jeg tror sku du har ret.... :S Jamen hva fanden? Jeg spiser lige min gamle hat.. Flot...
Noget helt andet er, Walker gør sig faktisk bedst i en venstre central rolle... :)
Tror på at der bliver lidt B-hold over startopstillingen - men vi vinder 2-1 efter forlængelse
Jeg er overbevist om at der er forbedring iforhold til Wigan og Fulham kampene.. Tror på et tæt men go kamp, og Chelsea skal gerne komme hurtigt foran, for så tror jeg at Spurs er nemmere kommer ud af kurs, tror deres dårlige stime nemmere kan vælte dem..
I dag spiller Chelsea Youth jo deres anden del af deres FA Youth CUP semifinale, så hvis der er nogle der vil se kampen og støtte de kommende stjerner, så har jeg et link
http://www.oleoletv.com/watch/live/stream/online/free/tv/video/channel/feed/link/broadcast/vivo/gratis/p2p/4/april/13/2012/18/150/v-395109/english-fa-youth-cup.html
Vi vinder kampen med 2-0 målscore , TORRES og STURRIDGE.
@JMR: Dafuq? Hvad kalder du den opstilling? 2-3-3-2? 4-4-2? Den ser i hvert fald helt whack ud.
Red.: Ivanovic er i øvrigt suspenderet.
Awekat: det er sygt whack! Jeg ville ønske de stillede sådan :) det ville bet365 ikke have gættet på ihvertfald ;)
Opstillingen ligner et hjerte med en luiz i midten :)
Hvorfor lave sådan en opstilling, det blir jo aldrig sådan, de spiller endten 4-3-3 eller 4-2-3-1, det ligne meget en opstilling man bruger i fifa.
Chelseafan17: Men det er altid godt godt smil man kan få af \"heart attack\" opstillingen ;)
Bare lige til dem, der ikke har opdaget det, så bliver kampen altså vist på 6\'eren fra kl. 19 af i aften.Jeg lagde mærke til at \"Chelsea i TV\", på forsiden, sagde at den næste kamp i fjernsynet var kampen mod Barcelona :).
Håber på en sejre .. Men tror os det bliver en kamp hvor der bliver sparede en del spiller men håber da på at jeg kan se Drogba og Daniel St. inden når nu de ikke har Ledy King med fra Tottenham så bliver deres forsvar så svagt.. Når det er Gallas & Ryan ham der de har hentede ...
Tror på en 3-0 sejre...
Drogba, Drogba , Ramiers
Ryan Nelsen og Gallas er 2 gammle langsome spillere, så der vil jeg mene det vil være en fordel at bruge Torres og Sturridge.
WilliamB:
Det er korrekt at kampen vises på Kanal 6 i aften. Grunden til at der netop ikke står \"Næste kamp i TV\" er fordi, at der hvor jeg henter fjernsynsprogrammet fra ikke altid er opdateret mht. kanal 6s kampe, så det er desværre ikke altid den næste kamp :(
De plejer at spille med de nye trøjer den sidste hjemmebanekamp i sæsonen medmindre de os spiller i cl eller fa cup finalen så bruger de den der.
super med en sikker 5-1 sejr mod TOTTENHAM, nu snupper vi også LIVERPOOL.
Fuck Jeg havde ret :D .. tjek min kommentar fra den 12/4 ... Sådan chelsea <3
Hold kæft noget flot angrebs fodbold begge hold lagde for dagen! Nøj Chelsea gjorde det godt. Hvis vi kan gøre det dér mod Barca - vinder vi!
I øvrigt - der var snak om at flere Chelseaspillere ikke bar sorte sørgebind
http://www.youtube.com/watch?v=xTiDwW_eoU8&feature=g-all-u&context=G20becf6FAAAAAAAABAA
Fra ca. 2:20 af er indgangen til kampen. ALLE!!!! Chelseaspillere bar sorte sørgebind!
Godt link Michael, for det har jeg nemlig også stenet meget over..
Okay stenet.. Det har jeg ikke læst/hørt. Men til gengæld en kedelig episode med en gruppe chelseatilhængere der ikke respekterede 1 minuts stilhed
Awekat: Det har mange LFC fans brokket sig over (især at de har høvlet Lamps og Terry over ikke at have dem på).
Mht. dem som ikke kunne respektere det 1 minut? Føj siger jeg bare (Ligesom jeg er foraget over de LFC fans som gjorde grin med flystyrtet i Uniteds historie)
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 28 | 51 |
| 4. | Aston Villa | 28 | 51 |
| 5. | Liverpool | 28 | 48 |
| 6. | Chelsea | 28 | 45 |
| 7. | Brentford | 28 | 43 |
| 8. | Everton | 28 | 40 |
| 9. | Fulham | 28 | 40 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 20 | 5 |
| Pedro Neto | 16 | 5 |
| C. Palmer | 15 | 7 |
| E. Fernández | 13 | 10 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| Estêvão | 7 | 2 |

TV3 Puls
Viaplay.dk

Drogba bør starte da hans statistik på Wembley er helt eminent.
Sturridge har gjort det godt mod Spurs og han har noget speed.
Luiz sætter jeg overfor For Bale (selv om Paolo gjorde det fint sidst).
Ivan har sikkert karantæne
Essien har jeg med for at komme med noget fysisk og vildskab.
Bertrand tror jeg spiller for at Cole er klar til Barca.
Personligt er jeg helt vild med Fa cuppen og syntes det er en konge turnering.
Sejr til CFC.