Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

FA: Chelsea vs. Leicester

Hey Blues,

Så er vi FANDME flyvende, Robbie gør det helt fantastisk og hiver alt krudt ud af knægtene!

Vi møder Leicester City i FA-Cuppen, hvor vi bare SKAL vinde.

Vi er på den tredje vundne kamp, og nu møder vi Leicester. Hvad betyder dette? Skal vi videre i FA-Cuppen, og kan vi gå hele vejen?

FA - Cuppen

Chelsea vs. Leicester City

Stamford Bridge

Dato: Søndag, 18 marts

Kick Off: kl. 14.05

Jeg tror ikke kampen bliver vist nogen steder.

Hvordan tror i at Roberto Di Matteo stiller, og hvordan vil kampen udarte sig? Vil publikum være helt oppe og ringe, efter Napoli sejren, og Chelsea\'s fremtid ser pludselig langt mere lysere ud :)? Hvordan tror i at Leicester stiller - og hvad er deres gameplan, kommer de med 120km/t eller afventer de?

Jeg glæder mig til at hører om jeres meninger :)!

Jeg glæder mig til at hører fra Jer.

14 år siden
2536 visninger

Kommentarer

Abdik14 år siden

jeg tror de stiller sådan op, fordi de fleste af spillerne har små skader, som Mata, Luiz, Terry, Essien. også er Lamps, drogba og Cole mega trætte efter 2 timers fodbold! så han skal nok skifte rundt! jeg ser gerne mindst 4 ændringer fra Napoli kampen!!  Chelsea vinder med 3-0. Peace out!

Michael8214 år siden

Jeg må se mig enig med Abdik. Spillerne igår var fuldkommen smadret til sidst, det betyder at der er gode odds mod Leicster for dem som sad på bænken.

Tør ikke gøre mig til herre over det, for håber VIIIIIIIRKELIG!!!! at Lukaku starter inde!

Derudover, så tror jeg at RDM kommer til at prøve følgende opstilling. Bemærk hvor godt Torres gjorde det ude på siden og så kan Sturridge få sin favoritrolle

chelseafan1714 år siden

Som michael siger så er spillerne smadret, og de skal i øvrigt møde city få dage efter Leicester kampen så de bør nok ikke satse med spillerne, og bruge Lukaku, men på den anden side så er det en fantastisk kamp for Torres at score, hjemme mod et 2. divisions hold.

GoldForce14 år siden

Håber Lukaku for changen.

Tor det bliver 4-0 til os!

Bænk: Torres-Surridge-Ramires-Malouda-Hillario

JMR14 år siden

Bænken: KALOU  LUKAKU   DROGBA  STURRIDGE.    Jeg tror at vi vinder kampen med 3-0           Målscore:  Torres ,  Lampard ,  Mata

torres9luiz414 år siden

De fleste spillere er nok helt smadret efter Napoli kampen.

Jeg vil så gerne se Lukaku. Jeg savner ham helt.

Chelsea er i hopla lige pt, så jeg tror på en 4-0 sejr.

Torres må da score i den kamp (hvis han starter inde)

1 torres, 1 cahill, 1 lampard, 1 malouda

SebastianLunnDK14 år siden

Tror det bliver et anderledes hold end vi så imod Napoli. Håber på at Lukaku får chancen og tror også Bertrand og Romeu starter inde.

Vi vinder 3-0 med sprudene selvtillid

Kalou, Torres 2

Henssel14 år siden

4-0 Kalou laver to og et af Torres og Meireles

Chelseagrunge14 år siden

Der var en del meget trætte spillere efter kampen. De skal spares og hvile. Leicester bør være en overkommelig modstander. Prøv nu med Lukako - han skal snart have spilletid. Ellers er der andre unge der kan prøves.

Awekat14 år siden

Nå guuuuutter.. Mon ikke han sparer en del, og stiller sådan her op?Bænk: Turnbull, Cole, Ivanovic, Essien, Lukaku, Mata, Sturridge 

Forstår ikke helt jeres fascination af Lukaku.. Han har ikke vist noget endnu (ved godt mange vil råbe op om at han ikke har fået chancen). Han var god i Belgien, men det er sgu ikke det samme. 

Vil meget hellere se Torres, og jeg håber da også stadig at han kommer til at score.

skib9714 år siden

Bænk: Turnbull, Luiz, Mikel, Betrand, Malouda, Kalou, Lukaku

Lukaku må gerne få spilletid, selvom jeg gerne ser en Torres i hopla (man har vel lov at drømme/håbe)

Jeg tror at Chelsea er for trætte til at satse det store. Men man kunne da godt forstille sig at DeMatteo ville hive \"den gamle garde\" ind og spille engelsk som det gik strålende med mod Napoli, men hvis jeg sad ved Matteos højre hånd var dette min idé.

Resultat:Torres 68 min 1-0 Lukaku 77 min 2-0 Romeu (Selvmål) 88min           2-1 Malouda 93 min 3-1 OG NEJ JEG HAR IKKE NOGET IMOD ROMEU.

Steen14 år siden

Skib97: Hvordan kan du have Luiz inde i startopstillingen og samtidig på bænken? :)

chelsea210114 år siden

Tror mange af spillerne er trætte efter 120 min mod Napoli håber at Lakuku kommer ind eller starter inde. Tror vi vinder 4-1

skib9714 år siden

Ups my bad

Obi14 år siden

For Chelsea egen skyld, så skal Leicester slåes i første kamp, da der vente flere kampe inden for kort tid, og så bare for at gøre det nemmere for sig selv.Men på papiret burde Chelsea køre dem hjem, sikkert, men F.A. Cuppen er kendt for sine overraskelser og englændere ligger sådan en store ære i den, at de vil kæmpe det bedste de har lært for at nå til en finale..

TrueBlue14 år siden

klamt at 6\'eren ikke viser kampen, men skidt pyt man kan altid streame :)

Kampen idag er sindsyg vigtig for os så vi kan bygge videre på vores selvtillid, vi skal helst bare få lukket kampen hurtigt da vi skal spare kræfter til på onsdag.

chelsea210114 år siden
Michael8214 år siden

TrueBlue, hvad regner du med... Liverpool vises i stedet. De har jo en dansker på holdet... suk...

Tror faktisk det er en af de bedse årsager til at jeg håber på at Christian Eriksen kommer til Chelsea... så vil der være større interesse i at vise de kampe :)

chelsea210114 år siden
Jaa Torres har scoret
chelsea210114 år siden
Torres scorer 2 gange sådan!!
JMR14 år siden

Lad os nu være glade en for storsejr , i en tilsyneladende  forholdsvis let kamp.

5-2 og to mål af Fernando , yderst positivt , nu gælder det Mancester c. og Benfica.

Snitteman14 år siden
Dejligt med en sejr. Men hvorfor får Lukaku og Romeu ikke chancen. kunne også være dejligt hvis Piazon fik lidt spilletid i sådan en kamp hvor man fører hele kampen. Men i stedet for sætter RDM essien Malouda og Luiz ind. Alle 1. holds spillere. Spar dem da. Vi har City på onsdag. Spurs i weekenden og Benfica ugen efter. Så nok kampe de får spillet. Det handler jo også om at holde alle spillere igang. Bare lidt malurt fra min side måske. (sådan gør jeg i Fifa) haha
Obi14 år siden

Dejlig kamp hvor der blev spillet fornuftigt og kampen husket nok bedst for Torres fik lavet 2 pinde.Andre en mig der synes Kasper S i buret er til grin? Han kunne sgu da næsten ikke gribe en badebold? Han lever udelukket på sin fars navn. Tror næppe han bliver mere det en midelmådig spiller.

Michael8214 år siden

Obi:Er dybt uenig. KS har spillet super flot og er en fandens god keeper. At han så havde en dårlig dag på kontoret igår, skal han ikke klantres for, især fordi hans forsvar heller ikke var super.Han havde 1 mål i går (mener jeg) hvor han så skidt ud. Sidste mål, men det var det.

Awekat14 år siden

Må også sige, at jeg synes han så skidt ud på flere af målene. De er heller ikke helt nemme, da de kommer tæt på inde i feltet, men det er nærmest lige på. Så ud som om han stod på det forkerte ben hver gang.

Michael8214 år siden

Yeps - var ikke hans bedste dag, men manden skal ikke undervurderes. Bare se da han fik chancen i City. Han var jo sindsyg!

Bare se her

http://www.youtube.com/watch?v=4WstNHzEY9E

Og i den her kamp for Leeds, var han jo vildere end vild og det er vist sidste år eller forrige år.http://www.youtube.com/watch?v=Uq1xfuIjyeI 

Næste kamp

Ingen planlagte kampe

Forrige kamp

Sunday 15:00
Premier League Premier League
SunderlandSunderland2 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.
7. Sunderland3854
8. Brighton3853