FA Cup
Mindes ikke vi har en tråd om dette - ellers slettes denne bare :)
Manchester United - Chelsea F.C 2-2
Efter en lille skovtur af Cech, og en forrygende kamp på OT, fik drengene lige akkurat hevet en 2-2\'er hjem, kunne være blevet 2-3, men her må vi bare bøje os i respekt for De Gea og sige at det var fandeme godt taget.
Vi tvinger dem til en omkamp efter at have været bagud 2-0 efter 11 min. og et solidt united pres gennem hele første halvleg.
Det er i min bog et plus at vi kan holde stand og ikke mindst komme tilbage og udligne.
Derudover så håber jeg satme at ferdinand får en karantæne på denne svinestreg: http://www.youtube.com/watch?v=Y1M6oWUsRXI
Retur kampen på broen er helt åben, og vinderen af denne kamp møder i næste runde City.
Hvad er jeres tanker om kampen?
Kommentarer
FA ser billederne igennem efter ferdinans svinestreg.
http://www1.skysports.com/football/news/11667/8556343/Manchester-United-defender-Rio-Ferdinand-may-face-FA-action-after-Fernando-Torres-clash
Jeg syntes det var fedt at se at vi kan rejse sig efter at være bagud, det kan jeg mæsten ikke mindes det er sket under Benitez, jo mod Bradford, Meeeennn.
Fedt at vi ikke gik ned i en storkamp men at vi tog spillet og burde have vundet som også SAF sagde.
At Benitez så skal til at snakke om manglende håndtryk, tal nu bare fodbold for pokker.
Glæder mig til en ny træner da jeg i disse kampe gerne have set JT og Ivan inde fra start, der manglede leder skab Igen, Luiz burde have spille 6\'er jeg giver mig det er mere hans plads efter hånden.
Dog synte jeg Azpi, han skal til at træne de indlæg han kmommer flot derned, men de ligger ikke efter de aftaler hvor løbene kom.
Sindsyg fod parade af De Gea hvorfor laver han de vilde redninger mod os (Mata)
Fedt Comeback fed Kamp, Glæder mig til næste akt
Hello Geezers!
Jeg synes også det var mega fedt at se drengene kæmpe sig så stærkt tilbagei 2.halvleg, dog var jeg ikke så glad for vores skidt start. Noget jeg vil understrege er, at ofte når Chelsea møder United, kommer de bagud meget tidligt, hvilket er en ærgelig situation at være i. Jeg håber selvfølgelig at Banitez har set det, og at vi forbedre det til retur kampen. for at være helt ærligt, så frygter jeg mere city end United, efter det jeg så i OT. Jeg synes vi har evnen til at udspille United mere end vi har med City, hvilken jeg håber ændrer sig hurtigst muligst. United er og vil altid være det hold, som jeg hader aller mest på jorden self, efterfulgt af Barca..
Rio´s episode synes jeg var svinsk, og burde anklages for det. forstår ikke Torres´ reaktion her. han burdte gøre mere ud af situationen.
ps. ved godt der er lang tid endnu og at det ikke har noget med at gøre i denne debat, men ønsker/håber at han vil stille sådan her op til returkampen..
4-2-3-1.
Cech
Azpilicueta Cahill/ivanovic Terry Cole
Ramires Luiz/Mikel
Oscar Mata Hazard
BA
Håber inderligt, at han starter med Luiz p midten, grundet er at Luiz hader United mere end alle andre, og at han er aggresive i midten sammen med Ramires.. ps Jeg Elsker Ramires <3, synes virkelig den mand er alt alt for vigtige på vores hold!
Grænsen for hvad man kan slippe afsted med, går åbenbart ikke ved det Rio gjorde. Det er mig en gåde, hvordan han slipper for straf. Hvis man slipper afsted med det, giver det anledning til nogle grimme eprisoder i fremtiden.
http://www.goal.com/en-us/news/85/england/2013/03/12/3820674/rio-ferdinand-faces-no-fa-action-over-t
Dwise det undre mig helt seriøst ikke. Jeg har lige siden jeg så den under kampen holdt fast i at den skulle Rio nok slippe afsted med udne at høre for den.. Det er dybt latterligt og åndsvagt..
Men det overrasker mig på ingen måde at netop Ferdinand, fra netop United, kan slippe afsted med stort set hvad som helst. Fy for helvede siger jeg bare!
padefar skrev:
Men det overrasker mig på ingen måde at netop Ferdinand, fra netop United, kan slippe afsted med stort set hvad som helst.
Man skal også huske på, at han slap fra straf fra Uefa efter, at han klappede dommeren lige op i ansigtet efter kampen mellem Real Madrid og Man Utd. Så der er måske noget om det. Ingen røg uden bål som man siger:)
Når man tænker på det ramaskrig, som kom efter episoden med Hazard og Bolddrengen, så virker det bare ret underligt, at en sag med så tydelige beviser bare får lov at passere.
Lige præcist! Det er så klamt, men det er jo hver gang :s Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde :D
Puha! Det bliver et stramt program for drengene :O.
Kampen mod Southhampton d.31 marts flyttes til d.30 og returkampen mod United spilles på Broen d.1 april :O.
Der blev vist en dejlig kamp ånd, og kom tilbage mod Webb og united er sgu flot, og det var da også kæmpe ærgeligt at Mata ikke får den ind til sidst, den havde jeg godt nok set inde, men kan man holde den gejst fra anden halvleg de næste kampe, så ser det ikke skidt ud, og nu med hjemmebane fordel i returen, så er jeg fortrøstnings fuld. Der er ikke noget med retur opgøret og den første kamp har noget med resultatet, altså udebane mål ect?
Mener ikke at udebanemål har noget at sige. Det er en helt ny kamp... bliver den uafgjort, så er det overtid og derefter straffe
Shit man!
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 7. | Sunderland | 38 | 54 |
| 8. | Brighton | 38 | 53 |
| 9. | Brentford | 38 | 53 |
| 10. | Chelsea | 38 | 52 |
| 11. | Fulham | 38 | 52 |
| 12. | Newcastle | 38 | 49 |
| 13. | Everton | 38 | 49 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 26 | 6 |
| E. Fernández | 17 | 13 |
| C. Palmer | 17 | 7 |
| Pedro Neto | 16 | 10 |
| N. Jackson | 11 | 4 |
| A. Garnacho | 8 | 4 |

Super spil i 2. halveg. Dejligt at se Chelsea spille united ud af banen på Old Trafford og hvilket mål af Hazard. Ærgeligt at vi igen skal starte så sløvt. Godt at se Benitez lave udskiftningerne tidligt det gav resultater med det samme. Synes vi fortjente sejren mest.
Mht. returkampen forventer jeg endnu en tæt kamp. Men er sikker på, at vi napper dem hjemme på broen. Motivationen må være god efter det flotte resultat på udebane, og så trænger vi til at sætte United på plads.
Og ja den svinestreg må give karantæne. Det hører jo ingen steder hjemme. Var det ikke også en lignende situation, som Terry fik rødt for mod Barcelona. Ferdinand er en skændsel at se på nogen gange.