Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

FA. Cup Finale

Så kom vi sku i finalen med en kanon sejr over Tottenham!

I finalen venter et brag mod Liverpool som har vundet de seneste to opgør mod Chelsea (tid til revance?)

Kampen spilles Lørdan d. 5 Maj

Startopstilling?

Målscorere?

14 år siden
2578 visninger

Kommentarer

Grissebasse14 år siden
God sejr over tottenham men hvorfor lige Liverpool de seneste 4 kampe mod dem har vi tabt men de har haft en ringe sæson så tror på en tæt kamp men tror på en 2-1 sejr
Steen14 år siden

Jeg tror sagtens at Chelsea kan stille stærkt og vinde den kamp. Drogba styrer det show derinde på Wembly. :) Jeg tør ikke skrive startopstilling endnu, vil lige se efter barce og sådan.

Drogba14 år siden

Jeg synes også det er for tidligt at komme med en opstilling, men ingen tvivl om at The King of Wembley aka Droggie skal starte inde i den kamp.

Jeg tror det bliver en lige kamp, og holdet der har heldet med sig vinder. 

Vi har en god statistik når det gælder FA cup finaler, men vi har en dårlig statistik mod Liverpool i denne sæson. 

JMR14 år siden

Efter sådan et brag af en semifinale mod TOTTENHAM , må chelsea spillerne have så meget selvtillid med til finalen, at de også besejre LIVERPOOL. 

Steen14 år siden

Det tror jeg du har fuldstændig ret i JMR. Men du skal lige huske på - der er nogle rigtig vigtige kampe inden, som kan være seriøt demotiverende, hvis vi f.eks. får en bar røv at trutte i mod Barcelone og kommer til at ligne et tegneserie-hold, og vi taber vores Arsenal kamp. Derudover skal vi også møde et Queens Park Rangers hold som virkelig kæmper for overlevelse i Premier League, så de er helt sikkert også tændte på at slå et ellers godt kørende Chelsea hold.  For ikke at glemme New Castle kampen!

WilliamB14 år siden

Er de her pre-kamp tråde ikke begyndt at blive slået lidt tidligt op i forhold til hvornår kampen spilles?

Steen14 år siden

Jow William, meget og de er alt for useriøse... Jeg savner noget research istedet for: \"Hva mener i?\"

WilliamB14 år siden

Ja det er jo det samme hver gang \"Startopstilling\", \"målscorere\" lidt anderledes burde det da ku gøres :)

Awekat14 år siden

Det er helt tosset. Kampen spilles 5. maj. Slet tråden og Ejerskov og så kan vi se om 2 ugers tid

Ejerskov14 år siden

Jeg låser tråden og sletter den om et par dage så alle lige kan se nedenstående besked:

Tråde med kampopstillinger og forventninger til kampe bør ikke oprettes før den omtalte kamp er næste i kampprogrammet (i visse tilfælde kan næste-næste kamp være i orden)

Eksempel på god optakt-tråd: http://www.chelseafc.dk/forum/returkamp-chelsea-vs-benfica-344/

Næste kamp

Ingen planlagte kampe

Forrige kamp

Sunday 15:00
Premier League Premier League
SunderlandSunderland2 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.
7. Sunderland3854
8. Brighton3853