FA. Cup Finale
Så kom vi sku i finalen med en kanon sejr over Tottenham!
I finalen venter et brag mod Liverpool som har vundet de seneste to opgør mod Chelsea (tid til revance?)
Kampen spilles Lørdan d. 5 Maj
Startopstilling?
Målscorere?
Kommentarer
Jeg tror sagtens at Chelsea kan stille stærkt og vinde den kamp. Drogba styrer det show derinde på Wembly. :) Jeg tør ikke skrive startopstilling endnu, vil lige se efter barce og sådan.
Jeg synes også det er for tidligt at komme med en opstilling, men ingen tvivl om at The King of Wembley aka Droggie skal starte inde i den kamp.
Jeg tror det bliver en lige kamp, og holdet der har heldet med sig vinder.
Vi har en god statistik når det gælder FA cup finaler, men vi har en dårlig statistik mod Liverpool i denne sæson.
Efter sådan et brag af en semifinale mod TOTTENHAM , må chelsea spillerne have så meget selvtillid med til finalen, at de også besejre LIVERPOOL.
Det tror jeg du har fuldstændig ret i JMR. Men du skal lige huske på - der er nogle rigtig vigtige kampe inden, som kan være seriøt demotiverende, hvis vi f.eks. får en bar røv at trutte i mod Barcelone og kommer til at ligne et tegneserie-hold, og vi taber vores Arsenal kamp. Derudover skal vi også møde et Queens Park Rangers hold som virkelig kæmper for overlevelse i Premier League, så de er helt sikkert også tændte på at slå et ellers godt kørende Chelsea hold. For ikke at glemme New Castle kampen!
Er de her pre-kamp tråde ikke begyndt at blive slået lidt tidligt op i forhold til hvornår kampen spilles?
Jow William, meget og de er alt for useriøse... Jeg savner noget research istedet for: \"Hva mener i?\"
Ja det er jo det samme hver gang \"Startopstilling\", \"målscorere\" lidt anderledes burde det da ku gøres :)
Det er helt tosset. Kampen spilles 5. maj. Slet tråden og Ejerskov og så kan vi se om 2 ugers tid
Jeg låser tråden og sletter den om et par dage så alle lige kan se nedenstående besked:
Tråde med kampopstillinger og forventninger til kampe bør ikke oprettes før den omtalte kamp er næste i kampprogrammet (i visse tilfælde kan næste-næste kamp være i orden)
Eksempel på god optakt-tråd: http://www.chelseafc.dk/forum/returkamp-chelsea-vs-benfica-344/
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 7. | Sunderland | 38 | 54 |
| 8. | Brighton | 38 | 53 |
| 9. | Brentford | 38 | 53 |
| 10. | Chelsea | 38 | 52 |
| 11. | Fulham | 38 | 52 |
| 12. | Newcastle | 38 | 49 |
| 13. | Everton | 38 | 49 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 26 | 6 |