Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Liga Cup Leeds - Chelsea FC

Så står den på Kvartfinale opgør mod det gamle stor hold Leeds United, som så små er tilbage efter en del år med økonomiske problemer. Chelsea mødte Leeds i FA Cup Finalen i 1970, over 2 kampe (2-2 og 2-1). Det er langt fra det hold man kunne mønster tilbage i 2000\' hvor de nået til Semi finalen i Cl, hvor man havde bla. Rio Ferdinand, Viduka, Kewell, Dacourt, Martyn og Harte. Har lige set lidt på deres hold, og det er ikke de mest navnkuldige spillere der springer op, en bed jeg dog mærke i, VM 02 overraskelsen og ballade mager, tidliger Liverpool spiller, El Hadji Diouf ellers så forbliver det med folk som Paddy Kenny på mål, som var med Sheffield United og QPR i PL og Michael Brown som er på den centrale midtbane som har vært i klubber som Spurs, Wigan og Fullham.

Chelsea bør tage den her og nu med 3 tabte finaler, og nok ikke den ønsket effekt med udskiftningen RDM til Rafa, er Chelsea lidt et usikkert kort, for når de er gode kan de slå stort set alle hold, men lige så elendige kan de også være, senest så man det i mod West Ham, hvor personlige fejl blev mange og der blev man straffet. Det skal så lige siges at West Ham kom ud som forvandlet i anden halvleg. Men sæsonen kan tildels reddes hvis man henter den \"lille\" pokal hjem til broen, hvis man går videre i aften, så må Chelsea betegnes som væren favorit til at gå hele vejen.

Status: Terry er forsat skadet mens Romeu er ude noget der ligner resten af sæsonen.Kampen starter på kanal 6 fra 20:30. Go kamp til jer der ude!

13 år siden
2734 visninger

Kommentarer

Obi13 år siden

Og har man lidt tid i overskud, kommer der lige historie med rivalisering mellem aftens 2 hold: http://en.wikipedia.org/wiki/Chelsea_F.C.%E2%80%93Leeds_United_A.F.C._rivalry

padefar13 år siden

Ja man skulle ikke umiddelbart tro det, men aftenes kamp kan sagtens blive farlig for os. Leeds vil rigtig gerne videre, og hvis de kan komme det med en sejr over netop os, så er det bare flødeskum på deres kage.

Leeds er også rigtig godt kørende hjemme, så jeg tror det bliver en spændene kamp, med høj intensitet. 

Jeg er dog fortrøstningsfuld og regner stærkt med en sejr på 3 eller 4 - 1 :)

SebastianLunnDK13 år siden

Tror, og håber på at Benitez stiller med nogle reserver. Kunne godt tænke mig at se Marin fra start, og forhåbeligt Sturridge (hvis han er klar). Ved ikke helt om Mikel stadig har karantæne, men hvis ikke, tror jeg han starter inde, da han ikke har spillet meget på det sidste.

Det bliver en svær kamp men tror på 2-1

Mikel får endeligt sit mål, og scorer til 1-0

Sturridge til 2-0.

Og lidt spænding med en Leeds scoring til sidst.

God kamp! 

EmilBjoern13 år siden

Mikel spiller ikke. Håber på denne opstilling.

Poyet13 år siden

1-3 Oscar, piazon og Lampard. God kamp :)

Chelsea4evertrueblue13 år siden

Tror Chelsea kommer i stormvejr i aften.

Det bliver en rigtig svær kamp.

Men pt er det den nemmeste titel at få da de øvrige hold i semien er (Swansea, Aston Villa og Bradford).

Så jeg syntes man skal gå efter den.

Spillere som Bertrand, Marin, Piazon skal helt i spil. Men jeg syntes ikke vores trup er så bred som ønsket, derfor vil man også se mange af de faste. Dem der er kommet sig bedst efter turen til Japan.

Det bliver en meget fyssisk kamp, så Cahill, Mikkel skal også spille.

God kamp til alle supportere - Min far er kæmpe Leeds fan så det er meget vigtigt for mig denne kamp.

Poyet13 år siden

Mikel er da i karantæne Chelsea4evertrueblue!!!Men enig i at kampen langt fra er nem, og at det er den \"nemmeste\" titel at vinde, med de resterende hold..

Michael8213 år siden

Mikel, Ramires, Cahill og Terry er alle ude.

Så vi er ret tyndt besat på defensiven. Dog er flere af de unge vist udtaget!

EmilBjoern13 år siden

Sådan stiller vi op. Dejligt at se Marin starte!

WilliamB13 år siden

Men bow wow, hvor kan man ikke sige, at det er en defensiv opstilling!

Obi13 år siden

Sub: Turnbull, Cole, Hazard, Ferreira, Piazon, Saville, Ake.

Poyet13 år siden
Sikker sejr. :) Vi trak Laudrup og Swansea hjemme i semifinalen.
Elholm8913 år siden

Det er sjovt som Benitez er begyndt at skifte Ferreira ind i sådanne kampe, når det ligner en sikker sejr.

Hvorfor ikke skifte Piazon ind og give ham noget spilletid? :/

Forstår jeg sku ikke rigtig...

Obi13 år siden

Efter en lidt rodet første halvleg, så tog fanden sgu ved dem i anden halvleg, men 5-1 er ikke sigen om kampen, for Leeds var med langt hen af kampen. 4-1 og 5-1 målene var rene opløsnings mål. Men ja, undret mig at FSW ikke smed nogen unge ind de sidste 15-20 min.. Men det bliver spændene mod Swansea som virkelig spiller godt, men i en evt finale bliver det enten Aston Villa eller Bradford. Det kan vist ikke være bedre ønske finale..

Awekat13 år siden

Nu ska vi lige slå Swansea først, Obi.... Det er ikke givet på forhånd

Snitteman13 år siden
Elholm89: ja jeg tænkte det samme. Hvorfor ikke Piazon i stedet for Torres eller Moses. Kunne også være fint og se Ake eller Saville. Men det skal være de samme 15-16 spillere. Men rart at se Marin selvom han til tider så lidt rusten ud.
Obi13 år siden

Awe, skrev også en evt finale. Men selvom det ikke er givet med finale sejre, så bør Chelsea stadig tage de hold på papiret 9 ud af 10 gange.

Næste kamp

Ingen planlagte kampe

Forrige kamp

Sunday 15:00
Premier League Premier League
SunderlandSunderland2 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.
7. Sunderland3854
8. Brighton3853