Fanpage for Chelsea FC
Fanpage for Chelsea FC

Liverpool-Chelsea

Hey boys,

så er det blevet tid til Liverpool.

Info.

Stadion:Anfield

Tid:20:55-22:55

Kanal:6´eren

ønsker jer god kamp

14 years ago
3537 views

Comments

chelsealampard14 years ago

Chelsea vinder 3-2

Goals-1-0(Drogba)2-0(Ramires)2-1(Caroll)2-2(Gerrard)3-2(Torres)

chelsea210114 years ago

Næste gang du laver en kamptråd må der gerne komme lidt historie med. Der er skrevet 20 ord i din optaktstråd.

Michael8214 years ago

Først og fremmest:

http://videa.hu/videok/sport/chelsea-liverpool-goal-or-not-Ml4r9auIBQormI7R

Bare lige for at understrege at der ikke er mål og at vi har en fucking epic målmand!

Dernæst. Så tror jeg at Torres starter inde for at holde ham varm. Ved at det bliver hårdt for ham imod Anfield, men tror godt på at han kan.

Det jeg er lidt i tvivl om er, hvor mange gengangere der er fra lørdagens kamp. De skal ikke køres trætte inden kampen d.19. Tror derfor også at Torres får chancen, hvis ikke i dag så næste kamp. Ess må også snart bruges og give Mikel noget rum.Sturridge trænger også til kamperfaring. Er lidt i tvivl med Malouda om han starter inde, for han virker ikke helt oppe for tiden.

Personligt, så vil jeg bare ha\' den skide sejr! Er træt af at høre på alle de Liverpool fans tude over at vi \"snød\" os til pokalen... skide bonderøve :)

WilliamB14 years ago

Hvis formålet med den her tråd, bare var at ønske os god kamp (Som det ser ud til i dit forum-oplæg), jamen så god kamp til dig også chelsealampard.

Drogba14 years ago

Top 4 ser desværre ikke ud til at være mulig, så vi har ikke det helt store at spille for. Så jeg synes ligeså godt vi kan eksperimentere mod finalen præcis ligesom Bayern gør i deres liga kampe. Vi kunne feks spille med Bosingwa centralt så han får noget øvelse såfremt at Cahill ikke bliver klar til finalen. Eventuelt prøve at spille med både Torres og Drogba men det er nok bare ønsketænkning. Hutchinson kan få noget spilletid og vise sit værd. 

JMR14 years ago

vi vinder  kampen 3-1 hvis vi lægger pres på Liverpool og ikke overlader initiativet til dem.    målscore : TORRES ,  STURRIDGE OG MATA.

torres9luiz414 years ago

Tror det blir en hård kamp, da Liverpool nok gerne vil have revanche for finalen. Men Chelsea trækker det længste strå og hiver en 3-2 sejr hjem.

Det bliver hårdt for Torres, da han nok vil blive buet ad en del, men jeg tror at han vil klare jobbet godt, og endda score. Drogba tror jeg får en velfortjent pause, efter en hård finale.

Vi hiver en 3-2 sejr hjem. Målscorer: Sturridge(1-0) Torres(2-0)Suarez(2-1)Mata(3-1)Agger(3-2)

Steen14 years ago

Jeg vil også gerne ønske en god kamp :)

Jeg tror sku jeg smider mit bud på start opstillingen også og resultat... 2-1 til Liverpool :(

Michael8214 years ago

Steen... jeg kan ikke lide dig mere med den attitude :P

Steen14 years ago

Bvahaha :) Nej det kan jeg sku godt forstå, det gjorde også ondt at skrive det. Men vi skal jo være ærlige :) ikke sandt?

Michael8214 years ago

Netop... 1-3 LFC-CFC ;)

Steen14 years ago

Jeg gir en bajer i lufthavnen hvis det sker :)

GoldForce14 years ago

Bænk:Hilario,Malouda,Meireles,Sturridge,Kalou,Lukaku,Mikel

Liverpool 1-4 Chelsea 

Goals:0-1(Mata)2-0(Ivanovic)2-1(Caroll)3-1(Ramires)4-1(Torres)

padefar14 years ago

Går modsat af Steen og siger 2-1 i blå farvør :) Det er en kamp hvor vi er nødt til at finpusse det sidste inden Chl finalen, da det næste hold vi møder ikke er af samme kaliber (Rovers). De Matteo skal allerede nu forsøge at få drengene til at spille som var det mod Bayern, så de er helt klar :) 4 pladsen kan ligepræcist nåes, hvis vi får smidt en stor potion held oveni også, og det skal drengene selvfølgelig også gå efter!

Chelsea4evertrueblue14 years ago
Chelsea har fået en livline i kraft af weekendens PL resultater. Jeg håber de forfølger den. Liverpool har været elendige hjemme i denne sæson, men det er primært mod undertippede hold. Spændende om de er sultne i dag og om, Chelsea går efter 3/4 pladsen. Jeg hader Scousserne så pls vind den her kamp.
Michael8214 years ago

padefar:

Vi kan lige akkurat nå 3 pladsen ;)...

Steen:

Tro mig - den bliver nydt i laaaange baner :D

padefar14 years ago
Michela, så går vi efter 3 pladsen ;) ville også passe mig fint da jeg har en kammerat som holder med taberne fra nord london :D
Awekat14 years ago

Hvad laver Cech i aften? Ikke engang på bænken.

chelsea210114 years ago
Nogen der hved om Cech bare skal have en pause eller om han er skadet??? Kan ikke helt forstå RDM i at han stiller næsten et helt reserve hold når vi stadig kan må den 3/4 plads, men måske tænker han frem mod Cl finalen og sparer nogle spillere og prøver nogle nye spillere. Men stadigvæk.
WilliamB14 years ago

Må indrømme, at jeg heller ikke helt forstår den disposition af Di Matteo. Vi kan jo nå 4.pladsen, hvis N\'Castle og Spurs skulle smide point i sidste runde. Men i 2.halvleg må de bare gøre det bedre.

Fruerlund14 years ago

Meget sjælden at vi ser vores kaptajn sejle så meget som han gør... 

torres9luiz414 years ago

chelsea2101- Jeg tror at han stiller med det hold, for at spare de store stjerner til CL finalen, da den kamp er meget vigtiger.

Men hold kæft Terry sejler fandme

Snitteman14 years ago
Det samme gør Ivan og turnbull. Tror sku de har tømmermænd fra i lørdags. Det er en skandale. Fatter ikke RDM. Det er bare for dumt. Hvorfor ikke spiller med Lampard og Mata. Så vi kan få den 4. Plads. Hvis vi taber til Bayern har det jo stadigvæk været en skandale sæson. Fuck FA cup det er cl. Der tæller.
Duxii14 years ago
RDM er en MEGET modig mand! Jeg er meget splittet over den beslutning han tog med holdet igår. For på den ene side viser han dem som skal spille finalen at han virkelig tror på dem! På den anden side, så syntes jeg måske at man skulle gå efter den 4. Plads som bestemt ikke var uden for rækkevidde inden igår. Så d. 19 viser om RDM er Gal eller Genial
Steen14 years ago

Jeg har hørt lidt om at Cech skulle have en små-skade efter FA Cuppen, men det var vidst mere sladder i krogende end det var faqs. Så, så jeg start opstillingen og tænkte: der er måske noget om snakken. Han spare også Cech mod Rovers, så han er klar til CL finalen. Så må vi jo bare håbe han bruger Hilario.. For fuck Turnbull gjorde det ringe. VI VIL HA COURTUIS HJEM!

Konklusioin fra kampen: Di Matteo satser og hvis han så snupper CL trofæet, så er der ikke en eneste af jer der tænker tilbage og siger: \"Nej det var dumt imod Liverpool\" men alle vil være taknemmelig for hans ofre :) Wait and see ;)

Michael8214 years ago

Jeg synes vi skal overveje 1 ting.

RDM vælger en masse spillere som IKKE har fået spilletid. Noget som kun hjælper på deres glæde fordi kampen havde stadig en hvis vigtighed. Vi kunne nå 3/4 pladsen.

MEN!!! og det er et stort MEN!!!... Det ville kræve at BÅDE Gunners, Magpies og Spurs smider point.

Gunners vs. Hammers... undskyld men tror ikke på det

Magpies vs. Toffees... kunne godt gå hen og ske især fordi Everton er på hjemmebane

Spurs vs. Fulham... undskyld, men tror jeg heller ikke helt på.

Derudover ville han ikke risikere skader til CL braget hvor vi skal bruge folk.

Bemærk desuden, at havde Ivan scorede på sin chance på stolpen, så havde kampen muligvis set anderledes ud... og 3 af målene er direkte idiotiske

Terry glider i græsset

Essien kommer til at skovle den ind over egen linje ved fejl

Turnbull havde oddset 4-1 på kampen og måtte lige sørge for at resultatet blev derefter med sit udspark.

Men vi blev straffet pga. uheld. Ja LFC ville det mere end os... men når det er sagt... så kysser vi FA trofæet... de kysser Carling Cuppen... I know what i\'d choose

Obi14 years ago

\"så kysser vi FA trofæet... de kysser Carling Cuppen... I know what i\'d choose\" Klasse kommentar :) Thumbs up!

Men det var 3 personlige fejl der kostet, Suarez lavet et godt oplæg dog med lidt hjælp fra lidt pastiv Chelsea defensiv, men uheldigt af Essien, den er svært at forhindre når man kommer bag bolden. Terry glider ved 2-0 målet og han snork sover ved 3-0 målet på hjørne. Ivanovic laver et tåbeligt straffe, hvor Carrol tager sig til ansigtet selvom han bliver ramt i brystet.. Men det hurtige 3-1 mål af Ramires gav lidt håb, 2 skud på stolpen og en lille afbrænder af Lukaku, tja, havde det måske set lidt anderledes ud, men sådan er der så meget. Turnbøffen er pinlig, han var tit usikker og det spil han leveret var til et hold i bunden af PL, bedre er han ganske enkel ikke... Men selvom der var flere reserver med op til kampen, så var det altså ikke noget dårligt hold der kom på banen, blot instillingen, om spilleren er trætte eller de fik at vide vi tager det med ro, er usagt. Men Liverpool ville vinde og det var klart at se de vil hævne sig efter Pokal nederlaget (na na na na na na na), men de forsatte i samme spor som i den sidste halve time i lørdags.

Chelsea4evertrueblue14 years ago
Jeg har Aldrig set JT være så dårlig i en halvleg. PUHA. Utrolig de kan falde så dybt, så ud til at han og Ivan var taget på ferie efter i lørdags. Men man kan have en dårlig dag. Det gør dem ikke ringe. Jeg er noget bekymret for Essien, havde regnet med ham som starter i CL finalen, men syntes ikke han har leveret. Måske hvis han spiller i weekenden der kommer lidt rytme igen. Jeg syntes ikke Turnbull var så ringe igen , jo den store fejl ved det 4. mål PUHA. Men han skal jo også spille en gang i mellem og jeg ser stadig ham som nr. 2. Jeg hader når man taber til Liverpool. Det er sku lidt mine personlige ærke rivaler.
Awekat14 years ago

Michael: Gunners vs. Hammers... Aaaarh? Nu skal Hammers lige rykke op før de 2 hold kan mødes igen. Du mener vel Albions?OT: Træls kamp at se på, uanset hvad formålet var med den opstilling. Ved godt de er mennesker og de har været spændt hårdt for, men det var stadig en ringe kamp

Next fixture

Saturday 12:30
Premier League Premier League
BurnleyBurnley vs. ChelseaChelsea

Previous fixture

08/11 20:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea3 : 0WolvesWolves
Premier League
# Team
G.
Pts.