Målet til 2-0 ved FA-semifinalen
Det er et omdiskuteret mål og flere er ude og sige at der ikke var mål, hvilket jeg også måtte sande lidt i går.
Men her til morgen er jeg blevet gjort opmærksom på følgende:
http://oi40.tinypic.com/4vnvvr.jpg
Er det et billede som gør at i mener anderledes? Jeg er i hvert fald MERE sikker på at den er over linjen i henhold til det billede end før.
Under alle omstændigheder, så er vigtigheden af målteknologi blevet noget jeg endnu engang er blevet ked af, ikke eksisterer.
Kommentarer
man sad under kampen, og undrede sig om hvad dommeren havde set, men det billede syntes , jeg viser at bolden er over stregen.
Awekat:
Det er lidt det jeg undrer mig over, fandt nemlig også denne video herinde
http://watchhighlightsonline.blogspot.com/2012/04/video-juan-mata-goal-vs-tottenham-spurs.html
Jeg er altså lidt i tvivl. Under alle omstændigheder er det en svær ting at dømme. For i min verden er den på grænsen. Udfordringen ligger i at spillerne dækker for linjedommerens udsyn (som ses først i videoen), men fra den anden vinkel kan det ikke ses på linje med målet desværre :/
Men under alle omstændigheder en fortjent sejr i min verden. Jeg håber dog at de regler (som du linker til) kommer inden længe
Michael dit link til billedet virker ikke
Steen: Hos mig gør det?
Prøv en anden browser
Heller ikke... hmmm... jeg tror det er firmaet der har blokkeret for noget :S shitty
Øv :/.
Men linket fungerer i hvert fald. Så se på det i aften :).
Den store taber i det her er i hvert fald fodbolden. Jeg fortrækker at vinde uden tvivl fremfor det her. Det er jo klart at når man kommer bagud på sådan noget at man bliver frustreret.
Linket virker fint hos mig, men synes nu godt nok heller ikke den er inde på den video. Det er svært at se fordi det går så hurtigt, men den måde spillerne ligger på, tvivler jeg bare på at de fik den over stregen.
videoklippet viser ikke nogen scoring ??????????
Jeg har altså svært ved at se det. Prøver at være objektiv og ærligt så kan dømmes begge veje.
Ville virkelig gerne se en klar video af det. Heldet faldt vores vej på den, men lidt tyndt at dommeren dømmer den vil jeg sige.
Interessant billede Michael.. det kan ihvertfald kaste lys over hvorfor dommeren vælger at fløjte målet, selvom jeg må indrømme at jeg heller ikke ser den inde over stregen.
Er der ikke en der gider at maile billedet til mig: [email protected]
Jeg tror bestemt ikke den var over stregen, der var ikke mål. Billedet du har lagt op Michael snyder på grund af vinklen, ligesom Awekat siger. Jeg mener klippene de viste i fjernsynet var ret overbevisende og viste at den ikke var inde over stregen. Men fortjent sejr uanset hvad, og kom så med den målstregs-teknologi!
WilliamB
Jeg ved godt at vinkel snyder, men det giver som Ejerskov også pointere, anledning til debat om hvorfor dommeren så den inde :).
Jeg tør ikke sige at den er inde/ude på baggrund af billedet. I alle fald, så må vi godt snart få anskaffet målteknologien
Jeg synes ikke den så ud til at være inde over stregen..
Den er sku svær at dømme. Det ene billed viser at den er inde, det andet viser det modsatte. Men det har jo bare noget med vinklen at gøre, men det kører sku rundt i hovedet på mig, for jeg er sku ikke 100% sikker på at den var inde. Men det ville jo sikkert ikke havde gjort det store, for vi spillede dem jo ud af banen.
Jeg mener at man skal få det der målteknologi, for det er sku ondsvagt at dommeren skal skældes så meget ud, bare fordi at han dømmer efter hvad han ser.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 7. | Sunderland | 38 | 54 |
| 8. | Brighton | 38 | 53 |
| 9. | Brentford | 38 | 53 |
| 10. | Chelsea | 38 | 52 |
| 11. | Fulham | 38 | 52 |
| 12. | Newcastle | 38 | 49 |
| 13. | Everton | 38 | 49 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 26 | 6 |
| E. Fernández | 17 | 13 |
| C. Palmer | 17 | 7 |
| Pedro Neto | 16 | 10 |
| N. Jackson | 11 | 4 |
| Estêvão | 8 | 3 |

Billedet kan i øvrigt være en god ting, hvis i skal tale med andre angående målet :)