Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Mening: Chelsea-Leverkussen?

Hvad er jeres mening om dagens kamp (Chelsea-Leverkussen)?

Jeg sidder selv lidt tilbage med en flad fornemmelse forud kampen på søndag mod United SCUMS! Jeg syntes ikke spillet idag var imponerende, ja vi får en komfortabel 2-0 sejr, men den blev ikke skabt på en basis af overlegent spil. 

Ved godt leverkussen er et godt hold, men vi møder altså en united hold, som har vist skræmmende form på det sidste. 

For mit vedkommende håber jeg SELVFØLGELIG på en sejr, men er meget nervøs! :-(

15 år siden
2276 visninger

Kommentarer

Steen15 år siden

Vi skal gå ind til United-kampen med håbet og viljen til sejr, men om vi går fra Old Trafford med en sejr? Det bliver en sværd nød at knække, vi havde ikke vores kaptajn med i spillet, til at styrer og en god håndfuld unge, nytilkommende spillere, så jeg tror ikke man skal se så sort på Chelsea holdet igår, selvom måltavlen er ganske udemærket. Jeg syntes personligt det var ærgeligt, at Torres ikke fik ét af de 2 mål, han var ved at naile. Det "forsøg" som stryger forbi trekanten efter 1½ minuts spil, ville fandme have givet ham noget selvtilid i kampen, istedet for tager de et mål fra ham, og han taber motivationen, og går ud og laver et dumt frispark/gult kort.

Jeg tror på det her. Jeg syntes det ser lovende ud, det kunne selvfølgelig have været bedre, men hvis man ser på bold besiddelse, så var det jo godt. Mikel tog mange gode bolde med op i spillet, og Mata spillede rigtig godt. Jeg syntes den bagerste kæde spillede ganske udemærket og Cole og Ivanovic kom godt med op.

Jeg tror de spillede lige nøjagtig som AVB ville have dem til. Han sagde også vi skulle forvente at se noget nyt.

christensen15 år siden

De spillede udemærket igår. Der mangler bare den sidste snært af selvtillid, som de havde sidste år ved denne tid. Sidst i kampen begynder de også at spille lidt usikkert i den bagerste kæde. Der skal mere pondus på. Håber på en overaskelse fra AVB i weekenden, og et Chelsea mandskab der spiller holdspil, som man så igår.. :) 

elnino915 år siden

Det kan godt være at Manchester utd. spiller godt for tiden, men hvis vi spiller op til vores bedste, spiller med gejst og oprejst pande, så jeg sikker på vi kan hive en sejr hjem. Vi skal ikke lade Manchester være spilstyrende og overlade spillet på deres primisser. Holder vi på bolden kombinere, presser Manchester så får vi også resultatet. Utd kan ikke lide at være presset. de har nye unge spillere i deres forsvar og målmand, som let kan lave fejl. Jeg tror vi får en 2-1 sejr.

christensen15 år siden

Elnino9 Du har ganske ret omkring Uniteds forsvar, og det skal også udnyttes. Men United har bare en hvis rutine overfor storhold, hjemme på old trafford. Så de skal overaskes, lige fra start, hvis der skal være en lille chance for sejr..  

Slettet bruger15 år siden

Elnino9/ du har bestemt ret omring det med Uniteds forsvar. Hvis vi udnytter det kan vi sagtens vinde. Så er der uniteds målmand. Det er Uniteds største  svaghed, for De Gea har ikke gjort det specialt godt, så jeg tror godt at vi kan vinde.

Fruerlund15 år siden

Jeg synes Chelsea skal sparke meget på mål udefra, fordi De Gea er ELENDIG på langskud. Nu er jeg selv målmand og når jeg ser United´s kampe er De Gea langsom til at komme ned til skudene. Lampard og Merieles (hvis han er med) skal bare forsøge udefra. Tror vi tager en 1-2 sejr med hjem, men samtidig ville det også være fint med en uafgjort. 

Steen15 år siden

Skulle lige til at sige det, point på old trafford, er udemærket. De har nogle svagheder vi bør benyttes os af, men - vi har også vores at deale med!

Michael8215 år siden

Jeg synes det var en fantastisk kamp pga. én ting...

Rotation!!

Noget som I DEN grad manglede sidste år... håber at AVB vil fortsætte med det... så alle får noget spilletid og holder sig mere friske.!

<3 AVB so far... især fordi han er så følelsesladet på den sidelinje... han får mig sgu til at grine flere gange :)

Steen15 år siden

Jeg hader at skal skrive det så tit, men du har sku ret Michael... Jeg tror virkelig at AVB er den rette for Chelsea som manager.. Han gør det så sindsygt godt indtil videre! Det bliver stort det her... :D

padefar15 år siden

^This :D 

Ralfe15 år siden

Elsker også at se hvor engageret AVB er på sidelinjen! :D

Næste kamp

Ingen planlagte kampe

Forrige kamp

Sunday 15:00
Premier League Premier League
SunderlandSunderland2 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold