Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Mening og kampen..???

Chelsea spiller fsktisk udemærket.. De kommer frem til chancer og har en del af spillet.. Jeg synes at Lampard er en stor spiller, men seriøs hans tempo og hurtighed, er simpelthen for ringe, synes han var en skandale idag. Jeg synes at Torres og Mata, var Chelseas bedste idag.! 

15 år siden
3228 visninger

Kommentarer

torres9luiz415 år siden

Jeg synes at Chelsea spillede en fin kamp. Men de skal satme score på deres chancer. Ramires havde en meget stor chance, men iforhold til Torres' chance var den lille.Torres lavede tilgængel et lækkert mål og det skal han have plus for. Forsvaret var heller ikke for godt. Det var for tambt.

Chelsea skal score noget mere, ordne deres forsvar, og for guds skyld SCORE PÅ STORE CHANCER!.

Fruerlund15 år siden

Jeg vil sige Chelsea havde fortjent en uafgjort. Vi havde meget af spillet og nogle KÆMPE chancer. Hvis i så kampen på 6-eren så kom de frem med to situationer hvor der var offside på to af Uniteds mål. Smalling er offside og så kommer Nani fra en offside situation da han modtager bolden. Når man tænker på vi er bagud 3-0 ved pausen synes jeg virkelig vi viser vi er ET HOLD, fordi vi spiller en rigtig god halveg (måske hele kampen).

Michael8215 år siden

Jeg er personligt skuffet over de 2 første mål som United fik... begge offside. Virkelig irriterende, men hvad jeg er mere irriteret over er, at Ramires brændte den direktør han brændte.

Samt at jeg blev pisse irriteret på Torres over at uddrible De Gea for derefter at skyde ved siden af... det var decideret pinligt!

Godt nok spillede han en fin kamp... men det der? Det var fandme kvajebajere så det BATTER! KÆFT jeg var skuffet!

Ralfe15 år siden

Det var så meget en op og ned kamp :) Svingende dommerpræstation og hårdt at se dem score på 2 offside mål. Hvis Ramires score da vi er bagud 0-1 så havde kampen sikkert ændret sig. Torres var virkelig opsat idag, rigtig fedt at se. At han så brænder den hvor han afdribler De Gea, så kunne man jo sende ham til helved. Men samtidig har man også følelsen af, at man virkelig har ondt af ham :( Men momentvis rigtig gode takter fra Chelsea idag. Vi kan sagtens spille op med United!

elnino915 år siden

Jeg virkelig skuffet idag. der var ikke tempo i spillet. de 2 første mål blev givet til Man Utd. der klart offside. men Ramires og Torres må virkelig have dårlig smag i munden efter de afbrændere. Lampard spiller for langsomt og Meireles spiller for langt tilbage efter min mening. Jeg skrev også tideligere i et forum at de IKKE skulle falde for meget tilbage. for Man Utd har ikke den sikreste bagkæde.

Jeppe15 år siden

Igen er det Torres der gør vi sidder tilbage med en dårlig smag. Havde han scoret til 2-3 kunne alt være sket, men mest af alt er det jo bittert fordi vi jo alle så brændende ønsker at han kommer i gang. For han er jo virkelig go. Mata og Torres finder hinanden flere gange. Husk også at det er Torres der præsenterer direktøren for ramires. Der er simpelthen så meget positivt vi kunne tage med fra den kamp, men det hele bliver ødelagt at vi nu igen og igen skal hånes af Torres´ megaafbrænder. Læg det til side og håb han kan gøre det samme, så havde vi faktisk en rigtig flot søndag, hvor vi beviste at vi er bedre end United (Se statistikken for skud på mål og boldbesiddelse). At dommerfejl så skal ødelægge kampen, det kan man ikke bebrejde drengene. De viste nosser ved at komme tilbage. Det eneste man kan være skuffet over er Sturridge, som ikke var inde i kampen også synes jeg at Mikel highlightede hvor dårlig han er offensivt den korte tid han var inde.

I sidste ende så husk nu at tage det gode med. Vi kommer til at spille med om mesterskabet i år på flot fodboldspil, og vi har en træner som nu for alvor er ved at have spillerne og et indspillet system der gør, at vi kan forvente os store ting af dette hold.

Obi15 år siden

hvordan er der offside på mål nummer 2? Nani tager en dribbel tur og skyder ude fra?Kan være jeg overser et eller andet. Men mål 1 var der offside, og mål 3 var mere held én forstand. Men der stod på et tidspunkt 1-7 i skud på mål i Chelseas favør, men hva hjælper det når United føre 1-0 :)Men Chelsea kom frem til flere chancer, og de spillet fornuftigt, så et 3-1 nederlager nager mig ikke vildt meget en som hvis de havde spillet af røv til.Men forrige år, da Chelsea spillet guld kamp mod united, vandt Chelsea 2-1, Drogba lavet målet til 2-0 sidst i kampen, der var der også klart offside. regn og vind bliver efter 38 kampe lige fordelt.

Michael8215 år siden

Obi:

Der var offside ved mål nr.2 fordi at da spilningen bliver afleveret til Nani (det lange skift), så står han offside. Han går så 2 skridt tilbage for at modtage den og dermed virker alt normalt... men han var offside da spilningen faldt, hvorfor han ikke skulle ha' haft mulighed for at lave det mål.

Det var et lækkert mål og ringe pres på ham, men det var et offside mål ikke desto mindre.

Jeppe:

Jeg synes på ingen måder at jeg har en dårlig smag i munden. Følgende kan jeg tage fra kampen:

• Jeg har fået bevist at jeg hele tiden har haft ret. United er slet ikke så skræmmende. De er ved at falde af på den, som Chelsea gjorde sidste år
  • Vi kunne snildt ha' vundet den kamp. Spillet gik hurtigt i mine øjne
  • Mikel viste at han kan defensivt (hvilket han også skal - så skal han bare arbejde på sin fremadrettethed)
  • Anelka... jeg elsker ham... så kan alle Anelkahaters hoppe i havet siden i ikke kan se en stjerne når han assister som en Gud
  • Torres begynder at finde sig selv igen (Han skylder dog kvajebajere i stor stil på baggrund af den afbrænder... jeg mener CMON!... jeg er målmand og højrebenet, men JEG kunne ha' scoret der... og jeg er villig til at koste mindre end 50 mio. kr. for Chelsea ;)
  • Pasningsspillet så bedre end længe.
  • Bosingwa og Cole havde fint styr på det defensivt - men usikkerheder var der desværre stadig at spore.

Det man kan sige om i går var, at det ikke faldt til vores fordel (jeg forstår ikke hvorfor at linjevogteren ikke fløjter ved 1-0 målet, når flere Utd. drenge var offside - pisse dårligt i mine øjne). Chelsea fik et tyndt straffe sidste år (på Zhirkov) og United fik 2 mål på offside i år (samt et tyndt straffe, men sidenhen blev de snydt for et)

Vi er så meget "Contenders" i år

En ting jeg dog undrer mig... hvorfor kan jeg forestille mig at AVB er lige så inspirerende som Al Pacino er det i "Any Given Sunday".

http://www.youtube.com/watch?v=gdtQrSnEPCM

"I don’t know what to say, really. Three minutes till the biggest battle of our professional lives all comes down to today. Now either we heal as a team or we’re gonna crumble, inch by inch, play by play, ’til we’re finished. We’re in hell right now, gentlemen, believe me. And, we can stay here — get the shit kicked out of us — or we can fight our way back into the light. We can climb outta hell one inch at a time. Now, I can’t do it for you. I’m too old. I look around. I see these young faces, and I think — I mean — I made every wrong choice a middle-aged man can make. I, uh, I pissed away all my money, believe it or not. I chased off anyone who’s ever loved me. And lately, I can’t even stand the face I see in the mirror. You know, when you get old in life things get taken from you. I mean that’s…part of life. But, you only learn that when you start losing stuff. You find out life’s this game of inches. So is football. Because in either game, life or football, the margin for error is so small — I mean one-half a step too late, or too early, and you don’t quite make it. One-half second too slow, too fast, you don’t quite catch it. The inches we need are everywhere around us. They’re in every break of the game, every minute, every second. On this team, we fight for that inch. On this team, we tear ourselves and everyone else around us to pieces for that inch. We claw with our fingernails for that inch, because we know when we add up all those inches that’s gonna make the fuckin’ difference between winning and losing! Between livin’ and dyin’! I’ll tell you this: In any fight, it’s the guy who’s willing to die who’s gonna win that inch. And I know if I’m gonna have any life anymore, it’s because I’m still willin’ to fight and die for that inch. Because that’s what livin’ is! The six inches in front of your face!! Now I can’t make you do it. You got to look at the guy next to you. Look into his eyes! Now I think you’re gonna see a guy who will go that inch with you. You’re gonna see a guy who will sacrifice himself for this team because he knows, when it comes down to it, you’re gonna do the same for him! That’s a team, gentleman! And, either we heal, now, as a team, or we will die as individuals. That’s football guys. That’s all it is. Now, what are you gonna do?"

Jeppe15 år siden

@Obi: Det er selvfølgelig rigtigt. Man skal ikke bebrejde dommeren alt, men jeg siger bare at der er mange negative kommentarer om Chelsea og deres spil fra forskellige kommentatorer og hjemmesider. Men jeg siger bare, at jeg synes at Chelsea spillede en rigtig god kamp, men det bliver jo rigtig svært når man kommer bagud efter syv minutter. På 6´eren mente Morten Bruun at det var dårlig opdækning, men nej det var jo bare forsvaret der holdt deres linje og trak en spiller offside. Det har da en kæmpe betydning for resten af kampen. Nani´s mål var selvfølgelig fantastisk, men hele situationen kunne jo være undgået. Tingene gik ikke vores vej, men vi spillede en rigtig god kamp. Forsvaret gav jo ikke et reelt mål væk, og selvom United havde store chancer i anden halvleg skyldes det jo også i høj grad at vi var kommet bagud på to mål der skulle have været annulleret, og derfor var nødt til at satse offensivt.

Jeg har på ingen måde den holdning at vi altid bliver snydt af dommeren. Som du siger fordeles sol og vind lige. (Husk i øvrigt at i samme 2-1 kamp som Drogba scorede fra åbenlys offside scorede også Macheda et mål der skulle have været annulleret:)

@Michael82: Jeg elsker den film og det citat. Har set det omkring hundrede gange. Jeg håber og tror faktisk også AVB har samme retoriske evner som Al.

Steen15 år siden

Hvor er det glimrende at i begynder at citere film for AVB's præstationer.. Men kan da kun sige, at den fyr har boller... Nu mere jeg ser Chelsea spille, efter vi har fået Torres, Mata, Meireles og Sturridge, er jeg begyndt at holde øje med hastigheden i vores spi. Jeg tror ikke nederlaget til United har af større betydninger, for hvis man ser det "svækket" modspil de kom med.. Prøv se hvad Chelsea gør på Uniteds hjemmebane, de er ikke blevet slået på den bane i hundrede år og en madpakke. Første halvej, hvor mange skud på mål har de? Hvor mange har vi? Boldbesiddelse, jamen jeg syntes vi gør det ganske fornuftigt. Bliver spændende at se, når vi er inde i PL - og vi skal tage imod dem til feb. på Stamford Bridge, der tror jeg på det ser helt anerledes ud :)

Jeg syntes Torres gør det rigtig godt, løber, spiller og er de rigtige steder. Mata og ham spiller sig fint igennem, og Meireles kommer rigtig godt med langt op.

Alt i alt, så syntes jeg Chelsea viser ualmindelig meget godt spil i United-kampen, og syntes da selvfølgelig det er ærgeligt at Ramires laver en brøler og Torres taber hjernen, efter hans fantastiske dribling ved De Gea... Men thats life.. Hvis lykken havde tilsmilt os, og ikke United, var vi gået derfra med en sejr. Men thats life.. Hvis man så Sir Alex's face bagefter, så var han også godt klar over dette... Og ved godt man ikke skal være hoven, men fuck jeg smilte da Trolden gled :P

padefar15 år siden

Meget enig med Michael82! 

Har slet ikke en dårlig smag eller noget, jeg synes egentlig at Chelsea spiller acceptabelt når man tar omstændigheden at vi kører stadig i en opbygningsfase i betragtning. Har dog en bitter smag af nederlag der kommer af to offside mål! Men jo kampen svingede meget når man kigger på Chelsea's spil, men det har de jo gjort i alle kampende indtil videre. At Torres scorer er bare creme på kagen fra min side. At han så brænder er pisse ærgeligt, men at afslutning fejler er efter min mening ikke nær så slemt så længe at selve spillet funker. Så skal det nok komme. 

Sagde også til kammeraterne som så kampen hos mig, at efter halvegen ville der ske noget, netop fordi jeg også ser AVB som den fødte taktiker! Fedt med gensyn til Any Given Sunday god sportsoplevelse efter både nederlag til Chelsea og Chargers :(

- Steen glæder mig satme også til kampen på broen! Er sikker på at det vil blive et helt andet spil når vi er inde i sæsonen, og AVB's touch sidder fast i spillerne! 

Godt at se Mata holde formen, han er en stor del af fremtiden! 

Obi15 år siden

Michael82@Jamen det var godt, for det havde jeg slet ikke set, det ændre jo lidt ved det. Jeppe@ Synes at Chelsea spillet en go kamp, og 1 point havde vært på sin plads.Iøvrigt guys, gode indlæg med godt med kød på..

Michael8215 år siden

Obi:

Hvad regner du os for? Almindelige fodboldfans der ikke kan finde ud af at være selvkritiske og ingen sans for substans? Som United fans? ;) OH SNAP!

Obi15 år siden

Regner jer for slaver, når jeg engang starter atom krigen.. ;)Tit er der faktisk på fan forums, tonen er noget a la "Messi er gud, Ronaldo er en bøsserøv", og alle andre klubber og hold slet ingen ting og alle på ens fan hold er guder og i den dur.I Chelses tilfælle er det jo så rigtigt nok ;)

Steen15 år siden

HAHAHA!!!

Michael8215 år siden

Hahahaha Obi :D.

Ja, det må jeg nok give dig ret i (uden at have idé om det i virkeligheden). Jeg synes dog at der hovedsageligt i dette forum lader til at være mere selvkritik end jeg havde håbet på :).

Havde godt nok en diskussion med en Torresfan herinde, men heldigvis er alle ikke lige så blinde :).

Steen15 år siden

Michael - vi har alle hver vores kampe, at kæmpe :) Men selvkritiken fejler bestemt ikke noget herinde, og slet ikke hvor modent det har været hele vejen igennem!

Obi15 år siden

Synes forumet fungere overraskende godt og tonen er go her inde samt debaten er rigtig go..

Steen15 år siden

Ja, indtil du kom til Obi, og begyndte at true med atomkrig og alt muligt farligt :P !

Obi15 år siden

Det mindste jeg kunne gøre var at advare jer..

Næste kamp

Ingen planlagte kampe

Forrige kamp

Sunday 15:00
Premier League Premier League
SunderlandSunderland2 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.
7. Sunderland3854
8. Brighton3853