Fanpage for Chelsea FC
Fanpage for Chelsea FC

Newcastle - Chelsea

Hey alle sammen

Så er det endnu en gang på tide med en herlig Chelsea kamp!

Her er lidt info om fitnes news:

Squad fitness news Petr Cech returns after calf strain and Juan Mata is passed fit having come off in the last game with an ankle knock. Oriol Romeu (knee) and David Luiz (ankle) remain out. For Newcastle, midfielder Hatem Ben Arfa (hamstring) is the only player definitely ruled out.

Hvis nogen vil læse lidt mere er der et link her:

http://www.chelseafc.com/prematch-briefing2/match/64587

Vinder vi? HELL YEA!!!

Bliver det nemt, mellem, svært?:

Det bliver sværdt da vi må indse vi er i en krise.....

Men jeg tror på at vi snart kan komme ud af den og stadig have en chance for at komme i top 4.

(vi må nok se mesterskabet så umugligt)

Start 11:(min teori)

Kommer nedenunder

Man of the match?

Ba/Mata

Jeg lægger den rigtige start 11 ud så snart den udkommer.

God kamp og håber på en sejr til Chelsea!!!

Det her er den rigtige lineup:

1 Petr Cech2 Branislav Ivanovic24 Gary Cahill 26 John Terry (c)3 Ashley Cole 7 Ramires8 Frank Lampard 11 Oscar10 Juan Mata34 Ryan Bertrand29 Demba BaSubstitutes: 22 Ross Turnbull, 19 Paulo Ferreira, 28 Cesar Azpilicueta, 57 Nathan Ake, 30 Yossi Benayoun, 21Marko Marin, 9 Fernando Torres.

13 years ago
4938 views

Comments

Lampard12313 years ago

Ba er jeg sikker på starter inde da det er hans tidl. hold. 

Betrand (fordi Benetiz satser) Mata(hvem ellers) Oscar fordi at de har en stærk spiller på toppen, som kan kompensere for Oscar`s ringe fysisk.

Lampard, Ramires fordi de klare det ok sammen.

John terry starter ikke inde... Da han godt kan lide Ivanovic og Cahill sammearbejde. AZ: Fordi han ikke har andre mulighed. Cole er en selvfølge. Cech fordi han hedder Cech.

Chirsten13 years ago

Jeg håber på ovenstående opstilling, men jeg tror ikke at Benitez vælger at spille Marin fra start desværre.

Desuden er jeg ikke sikker på om Luiz overhovedet er med i truppen grundet den skade han har døjet med de sidste par uger. Hvis ikke Luiz er klar på det være Ramires der starter med Lampard på midtbanen.

Jeg håber på en 2-0 sejr til Chelsea, hvor Ba gør det onde ved sin tidligere klub med 2 kasser.

Lampard12313 years ago

Desværre så er luiz ikke med da han er skadet. 

jesperholm13 years ago

tror ikke ba starter inde men jeg vil håbe det.

TheBison13 years ago

Start 11\'eren blev Cech; Ivan, Cahill, JT (c), Cole; Ramires, Lamps; Oscar, Mata, Bertrand, Ba..

Håber på en 2-måls sejr så jeg kan vinde nogle penge, og vi kan få bygget lidt selvtillid op. 

Denne kamp føler jeg kan blive alt mellem himmel og jord. Newcastle har ikke været gode i denne sæson men de har forstærket sig over januar mens Chelsea er inde i en rigtig skidt periode og vi svinger bare alt for meget generelt. 

Håber og tror på en 1-3 til os. Ba, Mata og Hazard som målscorer. 

CHELSEA!

Lampard12313 years ago

Jo han er startet inde og Hazard er stadig ude med karentæne :)

TheBison13 years ago

Lampard123 skrev:

Jo han er startet inde og Hazard er stadig ude med karentæne :)

Ja, det vidste jeg jo egentligt godt... Haha, flot. Men så tager Ba da bare 2 kasser mod sit gamle hold ;)

Dwise13 years ago

Forstår virkelig ikke hvordan Howard Webb ikke kan fløjte straffe til Ba. Han er jo helt ydeligt først på bolden, og bliver ramt i hovedet bagefter. Det er da et klokkeklart straffe. Og hvad der er endnu værre måtte Ba udskifte. Howard Webb bliver virkelig aldrig min yndlingsdommer.

TheBison13 years ago

FORLÆNG NU MED LAMPARD!! Roman, du er den ENESTE der ikke kan se det!!! Forlæng, forlæng, forlæng!!!!!!!!!!!

TheBison13 years ago

Vores lille magiker, Mata. Hvor er du god.

Snitteman13 years ago
Igen taber vi bla. fordi vi ikke skifter ud. Vi bruger de samme spillere igen og igen. Hvorfor kommer Marin ikke ind. Hvorfor har vi 3 højre back på bænken. Vores trup er bare ikke stærk nok den er alt for smal og sårbar. Vi har ikke en eneste def. midt vi kan sætte ind. Ud med FSW. Ærgeligt vi er nødt til og bruge Bertrand som kant. Han er back. Han har ikke de kvaliteter der skal til.
TheBison13 years ago

Rafa viser igen sin inkompetence. Vi er igen foran, og smider hele lortet væk. Hold kæft hvor er han uduelig! RAFA OUT!

EmilMiddleton13 years ago

Jeg tror at Rafa er den mest hadte person i CFC. Savner RDM!!!!

christensen13 years ago

Snitteman. Marin er simpelthen ikke god nok... sidste gang han startede inde, blev han flået ud i halvlegen.. 

Snitteman13 years ago
Christensen:hvis han ikke er god nok og træneren tror på ham skal han jo ikke med på bænken. Alle dem der sidder på bænken skal da have trænerens tillid og skulle kunne komme ind og bidrage med noget. Men siden FSW ikke skifter ind må det jo være fordi ham ikke tror på de folk der sidder på bænken.
10MATA1013 years ago

Jeg mener , at det kun er Mata og Lampard ,der viser lidt klasse . De andre er under standard.

10mata10: Jeg mener , at det kun er Mata og Lampard ,der viser lidt klasse . De andre er under standard. Hvad med Ivanovic. Han har da været den næst mest stabile spiller i denne sæson. Og hvad med David Luiz. Han blev kåret til den næstbedste spiller i VM for klubhold. Og så er der også hazard som har været god næsten hele sæsonen, ud over den episode med bolddrengen.Så det er ikke kun mata og Lampard der har været gode, selvom de har været klart nogle af de bedste på holdet. Forresten hvordan laver man afsnit (mellemrum)
10MATA1013 years ago

NU var det kampen mod Newcasle, som jeg omtalte.

Nå ok så forstår jeg det bedre
Obi13 years ago

Forstår ikke, man må godt lave farligt spil i feltet, som ender i en brækket næste og faktisk fratager en oplagt scorings mulighed, og ikke få straffe? Hvis bolden rammer en arm der er lidt uden for kroppen eller man rykker i trøjen giver det straffe... Prøver blot at gennemskue det, men synes ellers ved 1-2 at det så rigtig godt ud, men igen, man mangler sgu at holde tungen lige i munden..

RicoK13 years ago

RAFA OUT!!!!!!

Next fixture

Today 12:30
Premier League Premier League
BurnleyBurnley vs. ChelseaChelsea

Previous fixture

08/11 20:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea3 : 0WolvesWolves
Premier League
# Team