NextGen: Chelsea vs. Juventus
Til jer som ikke har set målene:
https://www.youtube.com/watch?v=a1_AXIR8UzM
Bemærk at AC (Andreas Christensen) er med i hele kampen. Det er U21 og knægten er 16 år gammel... og træner fra tid til anden med førsteholdet... just saying :)
Især det 4 mål for Chelsea er fantastisk synes jeg :D
https://www.youtube.com/watch?v=a1_AXIR8UzM
Bemærk at AC (Andreas Christensen) er med i hele kampen. Det er U21 og knægten er 16 år gammel... og træner fra tid til anden med førsteholdet... just saying :)
Især det 4 mål for Chelsea er fantastisk synes jeg :D
Kommentarer
Det er godt at se. Kunne være fedt med en dansker i Chelsea igen, og sikke et talent han er. Men drengen er kun 16 år, og der kan ske uendeligt meget i løbet af de næste par år. Men krydser da helt sikkert fingre for, at vi har en fremtidig starter på Chelsea's førstehold fra Danmark. Vi følger ham tæt :)
Han er sku god ham Feruz elsker at se ham
målet til 3-1 er jo GENIALT. 3 førstegangsafleveringer inden afslutningen og BUM!
Har lige set at vi måtte se os slået i finalen til Aston villa;(
Sku ikke dumt :) ikke dumt... gode mål!
Michael: Det havde jeg faktisk ikke hørt noget om, at Christensen skulle træne med førsteholdet engang imellem. :)? Nogle andre der har hørt ligene?
Michael: Det havde jeg faktisk ikke hørt noget om, at Christensen skulle træne med førsteholdet engang imellem. :)? Nogle andre der har hørt ligene?
Steen jeg har ikke hørt men set det på instagram;)
Steen: ja den er god nok AC træne med 1. Holdet fra tid til anden. Håber han kan komme tættere på holdet i løbet af de kommende år. Lovende ser det i hvert fald ud.
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 7. | Sunderland | 38 | 54 |
| 8. | Brighton | 38 | 53 |
| 9. | Brentford | 38 | 53 |
| 10. | Chelsea | 38 | 52 |
| 11. | Fulham | 38 | 52 |
| 12. | Newcastle | 38 | 49 |
| 13. | Everton | 38 | 49 |
Topscorer
Alle turn.