Fanpage for Chelsea FC
Fanpage for Chelsea FC

Reading-Chelsea

Hey Folkens Når så er kampen mod Reading snart ved at starte og i den forbindelse skal vi jo lige være forbedredte.

Team news: Squad fitness news Petr Cech (calf), David Luiz (ankle) and Oriol Romeu (knee) are unavailable for Chelsea. Reading are without striker Jason Roberts (hip) problem while fellow forward Noel Hunt is a doubt.\"

Det er lige taget Chelsea hjemmeside Og Eden Hazard er jo stadig ude med kærentæne hvor jeg lige kan forslog jer at læse denne artikel:

http://www.onside.dk/premier-league/chelsea-vil-ikke-acceptere-laengere-hazard-straf

Rigtig god artikel.

Personligt: Nej fandme nej. Hans straf skal ikke forlænges!!! MIt bud på Aftenens line up kommer neden under.

God kamp! PS: Kampen ender 4-1 (det har jeg ihvertfald tippet)

God aften

13 years ago
4321 views

Comments

Lampard12313 years ago

Så er den klar :D

Lampard12313 years ago

Her er lige den rigtige:

Turnbull, Azpilqueta, Ivanovic, Cahill, Cole, Ramires, Lampard (c)Oscar, Mata, Betránd, Torres.

Subs: Hilario, Ferrera, JT, Ake, benayoun, Marin, Ba.

Michael8213 years ago

Hvorfor skal hans straf forlænges?

Lampard12313 years ago

Hvis de finder ham skyldig i voldeligoptræden kan de forlænge den... Og sorry mente at hans straf ikke skal forlænges..

Min fejl, skrev lige forkert :D

Obi13 years ago

http://i.imgur.com/omWlAzh.jpg

tobylobi13 years ago

Hold da op.

Vi mangler noget speed ellere rettere sagt, vi mangler meget Hazard og Moses.

1-0 ved pausen er vel ok, og det var godt opspil af Torres og fint skudt ind af Mata.

Mata ser frustreret ud. Synes i ikke?

kiiwiui13 years ago

Så skuffet :(  Vores kamp, havde ikke regnet med de ville komme igen med så kort tid tilbage!! The Blues spillede en flot kamp, med MANGE individuelle præstationer, og det var ikke langt fra at der havde været flere mål til Chelsea!! På kanten af gård :\'((

Havde lige set vi var kommet at snuse M City i røven, så der ikke var så langt igen, efter deres 0-0 mod QPR igår. 

christensen13 years ago

mon vi snart har ramt bunden i denne dårlige statistik af kampe? forstår ikke valget af spillere der bliver sat på til kampen... og hvor udskiftningerne først kommer så sent?! hvad er det for noget halvhjertet pis?!! Troede Rafa kunne bringe mere stabilitet ind..... Det er jo grinagtigt at vi kan smide endnu en kamp væk..... Det er jo absurt at Rafa konsekvent vælger at skifte til sidst, og han gør det kun fordi fansene står og råber ad ham!!! 

Dwise13 years ago

Forstår ikke helt, hvor han vælger at lade Oscar blive på banen, synes ikke det var hans bedste kamp. Udskiftningen af Torres er jo bare for, at få tiden til at gå. Men hvorfor bruger han ikke den sidste også? Den skal jo bare køres hjem. Så var det heldigt, at både city og Tottenham spiller uafgjort, men kan ikke se United smide den føring desværre. 

Duxii13 years ago

Ikke engang europa er en selvfølge næste sæson - det er simpelthen en skandale det der foregår i øjeblikket!

Den lille bitte smule respekt jeg havde fået for rafa er væk - håber han bliver losset af helvede til.

Man skulle have forsat med Di Matteo, så havde der muligvis også været lidt mere ro omkring truppen.

#RAFAOUT!

10MATA1013 years ago

Hvor er det skide frustrerende ,at elske the BLUES i øjeblikket, de spiller egentligt pænt ,har mange målchancer som de brænder, førte på et tidspunkt med 12-0 i afslutninger, ok at føre 2-0 med 10min. til slutfløjtet, men fandenme ikke i orden, at sætte det hele over styr mod et bundhold endnu en gang. ?????????????.

RicoK13 years ago

Det er for dårligt at chelsea ikke kan holde en 2-0 førening imod Reading. Under Di Matteo var forsvaret bedre og man havde fokus hele kampen igemmen.

Ejerskov13 years ago

10MATA10 skrev:

Hvor er det skide frustrerende ,at elske the BLUES i øjeblikket, de spiller egentligt pænt ,har mange målchancer som de brænder, førte på et tidspunkt med 12-0 i afslutninger, ok at føre 2-0 med 10min. til slutfløjtet, men fandenme ikke i orden, at sætte det hele over styr mod et bundhold endnu en gang. ?????????????.

Fremover bedes du læse din kommentar igennem og rette den for fejl. Det er ulæseligt at have en sætning på 4 linier uden et eneste punktum.

Det skal ses som en venlig henstilling :)

Awekat13 years ago

Puha, at vågne efter sådan et \"nederlag\" (for det føles sgu som et), er ligesom at vågne med tømmermænd...

Obi13 years ago

Det er bare ikke godt nok, men kampen frem til de 80 min var sgu godkendt langt hen af vejen, og med 2-0 og et håndfuld brændte chancer, så burde de stadig havde kørt den sikkert hjem. Men da de laver 2-1 målet ved man, ja, hvorfor ikke, og ganske rigtigt, næsten 5 inde i overtiden. Det er efterhånden længe siden der har vært en masse at juble over i Pl samhæng efterhånden. Rafa\'s taktiske formåen ligger da på et så lille et sted, at en 12 årige burde gøre det mindst lige så godt. Der mangler sgu selvtilid og diciplin, for et hold som Chelsea bør selvom de spiller halvskidt slå de fleste hold i PL, det kan og skal man sgu forvente. Sidste år tog vi alle på sengen, i år er det pinligt, uværdigt og ydmygende, nu griner alle over europas konger, pinlige resultater der siger ,3 finale nederlag, CL exit, skuffende Liga Cup Exit, var på vej ud af FA cup fra et hold fra 3 bedte række. Må det snart blive sommer ferie..

Awekat13 years ago

Ja den sommerferie har aldrig været mere velkommen. Og fuck hvor skal vi være glade for, at de andre hold sutter så meget røv i år. Det er mig en gåde at vi stadig har 3. pladsen

Duxii13 years ago

Ejerskov skrev:

10MATA10 skrev:

Fremover bedes du læse din kommentar igennem og rette den for fejl. Det er ulæseligt at have en sætning på 4 linier uden et eneste punktum.

Arrh - den er lige hård nok Ejerskov, folk kan vel godt forstå hvad manden skriver uanset om der er punktummer eller ej. (der er 2 btw ;o) )

Imo er det fuldstændigt ligegyldigt med punktummer og kommaer, så længe budskabet forstås.

JodyMorris13 years ago

Enig. med. Duxii. det. der. er. sgu. noget. fis! ................

Ejerskov13 years ago

Hehe, vil måske give ret i at det lyder hårdt, men det er også lidt forebyggende. Har tidligere slettet nogle kommentarer af 10MATA10, som har været uforståelige :)

10MATA1013 years ago

Ejerskov, hvad er det for nogle indslag ,som du har slettet, jeg har kun skrevet seks indslag ialt.

Ejerskov13 years ago

Bum bum, jeg mener jeg har slettet nogle før, men det kan også være jeg forveksler dig med en anden \"Mata\"-bruger med et billede af Mata :)

I så fald beklager jeg! :)

På den kommende nye side vil der komme nogle funktioner, som gør at vi undgår en situation som denne, læs evt. her:

http://www.chelseafc.dk/forum/ideer-til-chelseafc-dk-kom-frisk-707/

chelsea210113 years ago

Det mest skuffende ved, kampen er at de ikke kan holde en 2 måls føring. Det er som om at der går et eller andet galt med psyke, når de er foran med 2 mål. Jeg ved godt, at når man er foran med 2 mål så føler man sig rimelig sikker på en sejr, men det er for dårligt at et tophold ikke har den samme psyke ,som andre top klubber.

Lampard12313 years ago
Jeg er led af ked af at se den måde de er begyndt at spille på.... Defensivt, kedeligt og alt afhænger enten af forsvaret (som skal ligge afleveringer) eller Mata/Ba..... Helt ærligt! En så stor klub som Chelsea burde spille bedre sammen og sammerbejde.... Jeg er ikke tilfreds med Rafa`s spille måde.... Men det er ikke hans skyld alene... Klubben spiller bare generalt dårligt for tiden

Next fixture

Saturday 12:30
Premier League Premier League
BurnleyBurnley vs. ChelseaChelsea

Previous fixture

08/11 20:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea3 : 0WolvesWolves
Premier League
# Team
G.
Pts.