Spillet og formen
Her de sidste stykke tid, faktisk store dele af 2015, har spillet og formen vært langt fra det man så i 2014. Jeg er udmærket klar over at at det kan ikke være champagnebold hver gang, men folk som Frabegas, Matic, Costa, Hazard blot for at nævne få, har vært skidt kørerne.
Om det er Mourinho's lyst til ikke at rotere rundt eller spillere løber tør for ideer og blot trækker sig tilbage.
Senest kunne man se det i Champions League, hvor man burde (ud fra papiret) slå Paris SG, men det forkrampet spil og jammerlig indsats har jeg længe set. Selv med 1 mand i overtal i 90 min får man intet ud af det. Er jeg den eneste der under flere kampe har tænkt, sågar råbt; Skyd!
Ja, frem for at man konstant spiller den rundt og alligevel ender med at spille den tilbage til forsvaret. Jeg har intet imod en kontrolleret defensiv, men man og skal vise mere vilje til at angribe, mere en det man har set i 2015. Man fristes vel til at sige at City kunne havde vært langt foran, hvis ikke fordi de dummet sig så mange gange de har gjort.
Lidt af det spil jeg har søgt, var det man så i Liga Cup finalen. Der var man utrolig stærk i defensiven, mens man stadig havde noget at byde ind med i finalen. Det spil har jeg savnet her i 2015.
Andre der har det sådan?
Subscrip!
Om det er Mourinho's lyst til ikke at rotere rundt eller spillere løber tør for ideer og blot trækker sig tilbage.
Senest kunne man se det i Champions League, hvor man burde (ud fra papiret) slå Paris SG, men det forkrampet spil og jammerlig indsats har jeg længe set. Selv med 1 mand i overtal i 90 min får man intet ud af det. Er jeg den eneste der under flere kampe har tænkt, sågar råbt; Skyd!
Ja, frem for at man konstant spiller den rundt og alligevel ender med at spille den tilbage til forsvaret. Jeg har intet imod en kontrolleret defensiv, men man og skal vise mere vilje til at angribe, mere en det man har set i 2015. Man fristes vel til at sige at City kunne havde vært langt foran, hvis ikke fordi de dummet sig så mange gange de har gjort.
Lidt af det spil jeg har søgt, var det man så i Liga Cup finalen. Der var man utrolig stærk i defensiven, mens man stadig havde noget at byde ind med i finalen. Det spil har jeg savnet her i 2015.
Andre der har det sådan?
Subscrip!
Kommentarer
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 32 | 55 |
| 4. | Aston Villa | 32 | 55 |
| 5. | Liverpool | 32 | 52 |
| 6. | Chelsea | 32 | 48 |
| 7. | Brentford | 32 | 47 |
| 8. | Everton | 32 | 47 |
| 9. | Brighton | 32 | 46 |
Topscorer
Alle turn.
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 25 | 6 |
| Pedro Neto | 16 | 7 |
| C. Palmer | 16 | 7 |
| E. Fernández | 14 | 12 |
| A. Garnacho | 8 | 4 |
| Estêvão | 8 | 3 |

TV3 Puls
Viaplay.dk

Sløjt spil idag! Jeg sad og følte de ikke ville spille på
de kontra med alle de fejl afleveringer.