Stamford Bridge tur!
Jeg har bemærket at forskellige medlemmer af CSD har spurgt hvorfor der ikke går ture til de større kampe, hvor de har fået det entydige svar at det er for dyrt.. Jeg er virkelig ivrig for at komme over på broen og se chelsea smadre liverpool eller man u, og jeg har derfor foretaget mig lidt research og er kommet frem til at man via LATravels, kan, både fra billund og kbh, komme derover til:Chelsea - Liverpool, 20 nov. 2011Chelsea - Man U, 4 feb. 2012
til den nette sum af 4195,- krPrisen inkluderer hotel (m. halvpension), fly t/r og kampbilletter.Det synes jeg er en mulighed der er for god til at lade gå til spilde og jeg vil derfor høre om der er stemning for at tage en gruppe derover, til denne fordelagtige pris.Håber i vil bakke op omkring forslaget!
Kommentarer
Eks:
Chelsea - Liverpool, d. 20 Nov
Fly derover d. 19 og tilbage igen d. 21 og det samme med hotellet..
United turen er jeg klar på...
Hej Freddie.
Har du prøvet LATravels før? Det virker meget billigt nu hvor det er med fly.
Er der nogen der har gode tips til hvordan man skaffer billetter til en kamp når man allerede i er London?
Jeg skal med arbejdet til London samme tid som vi skal møde City og jeg vil fanme gerne ind og se kampen... Men det er jo vanvid at betale 4000 kr. for en billet når jeg allerede har hotel mv. ;-)
Nogle gode erfaringer??
Har du været inde på tickets og kigge?
http://www.google.dk/#q=football+tickets+london&hl=da&prmd=ivnscm&source=univ&tbm=plcs&tbo=u&ei=ZG9kTpisCMPHswah7LyyCg&sa=X&oi=local_group&ct=more-results&resnum=1&ved=0CFcQtQMwAA&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=8007327064980285&biw=1715&bih=895
Tak for tippet... priserne starter ved 1450 kr. ;-)
Hej drenge.hvis det kunne friste jer, så kan jeg tilbyde jer en rigtig god pris til diverse Chelsea kampe. Jeg vil ikke tjene noget på dette, jeg vil bare gerne tilbyde andre fans som mig selv en kæmpe oplevelse på stamfordbridge.Jeg kan fx tilbyde billetter til kampe som Swansea for ca. 1900 kr pr. person .I dette er der hotel + kamp billet + fly + 3 retters aftensmad, og morgenmad.Hotellet er Millenium som ligger på Stamfordbridge og er 4 stjernet. Jeg vil også gerne forhøre mig omkring muligheder for billetter til de store kampe, som fx. man u og city.Jeg kan kontaktes på:[email protected] KTBFFH.
Hej Troels, Hvilket firma repræsentere du? De priser er næsten for gode til at være sande?
Hej Sten, forstår godt du undre dig over denne gode pris men kan forsikre dig om at den er rigtig nok. Men kan du ikke sende en email til mig, også skal jeg nok forklare nærmere. Kan forsikre dig at det ikke er snyd, eftersom jeg har sendt nogle venner afsted til denne pris før. Har også lige fået arrangeret sådan en tur for nogle af mine forældres venner, som gerne ville ind og se en kamp på Stamford ( chelsea vs Swansea)
Troels - det lyder da meget godt - men kan du ikke skrive det herinde. Kunne selv være interesseret.
Du må dog forstå at vi selvfølgelig er skeptiske over for så lave priser (især når den officielle fanklub havde en tur til omkring 3800 imod Wolverhampton).
forstår jeg godt :-) jeg har også selv betalt dyre domme for at komme over, og se chelsea spille på Stamford bridge sidste år. Jeg var over og se Chelsea mod man u hvor vi vandt 2-1, vi købte disse billetter til langt over prisen tror det var omkring 1700 kr. pr stk. Men på min tur til London mødte jeg en som arrangerede rejser til chelsea kampe for en betydelig fair pris (den som jeg sælger dem til), men desværre stoppede han med at sælge pga. han tog til Afrika for velgørenhed. han havde lavet en aftale en anden virksomhed, som derved kunne arrangere billige ture. Jeg er ikke fra noget firma eller noget som helst, jeg vil bare gerne hjælpe andre fans som gerne vil over og se chelsea spille til en god pris. Dette er grunden til jeg kan gøre det så billigt for jer, fordi jeg ikke vil tjene noget som helst på dette, hvorimod mange firmaer skal tjene på deres ture.
Det lyder virkelig fedt :-) men så tænker jeg, hvis du ikke er CVR registreret, skal du vel selv oplyse hvilke links/virksomheder du benytter, for at fragte os, samt hvilket hotel og hvor du får dine biletter fra. Alt dette må du gerne oplyse, for oplyser hverken mine bankoplysninger, persondata eller noget lignende for mine blå øjnes skyld :) hvis du forstår? Det lyder virkelig fishy... men hvis du kan fragte min popo over og se Sweansea til 1.700 eller lignende er det da dumt at takke nej.. Kan du ikke fortælle lidt mere, præcis hvordan du gør og hvordan kviteringerne modtages, og hvad garanti angår osv.
Troels
Somsagt - hvis du kan, så er jeg frisk. Hvis du er københavner, så synes jeg at vi skal mødes til en kamp inde på Guldhornene. Så kan vi tale lidt om det derinde :).
Jeg elsker gode tilbud, men jeg er altid skeptisk indtil jeg kan se tingene foran mig, hvilket jeg forventer at du kan forstå :).
Michael: Kunne være utrolig hyggeligt :) dog bor jeg helt nede i sønderjylland, så det bliver desværre en lidt for lang rejse for mig. Jeg forstår 100% jeres skeptisk omkring dette tilbud, men hvis i evt. kunne sende en mail eller noget til mig omkring hvilken kamp i gerne ville se så vil jeg se om jeg få fremskaffet et tilbud til jer. Så skal vi nok tage alt det andet derefter, som sagt er jeg her ikke for at tjene penge eller noget på det. KTBFFH!
Hey troels - jeg bor også i Sønderjylland... lad os lige mødes så! :-) Så tager jeg noget med til KBH, i næste mdr. Michael...
Hej Sten - Hvor henne i Sønderjylland bor du?
Jeg bor i flensburg, og arbejder i aabenraa, og kommer 3-4 gange om ugen i sønderborg. Såeh. det burde være muligt at kunne mødes
Hej Sten - hvad arbejder du med i Aabenraa, eftersom jeg selv bor her i byen. Så det burde ikke være et problem at mødes :)
Jeg er ved Scan Office, på tøndervej 74. :) kan du ikke sende en sms til 29 28 29 34.. så lad os lige mødes her i næste uge :)
det er helt iorden :-) skal jeg evt. prøve at finde ud af en kamp til dig, indtil vi mødes sådan så jeg kan forklare dig om det hele der.
Yeah!! coolness :D
Steen - Du må lige give en form for tilbage melding. Er meget interesset i at smutte forbi The Brigde til de priser :)
Er der nogen der ved, om det er muligt at købe billetter udenfor stadion til liverpool kampen den 20 november?
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 28 | 51 |
| 4. | Aston Villa | 28 | 51 |
| 5. | Liverpool | 28 | 48 |
| 6. | Chelsea | 28 | 45 |
| 7. | Brentford | 28 | 43 |
| 8. | Everton | 28 | 40 |
| 9. | Fulham | 28 | 40 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 20 | 5 |