Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Starter Torres inde imorgen??

Starter Torres inde imorgen.??

Jeg håber virkelig, han ville være mega tændt mod Barcalona.

Drogba var god i lørdags, men han er meget svingende..

Lad os stole på Torres og give ham chancen fra start, hvad siger i.???

14 år siden
1939 visninger

Kommentarer

joey14 år siden

Hvis Didier er klar efter FA, synes jeg klart han skal starte. Han kan nogle ting i de store kampe og når udgangspunkt er på broen i morgen, hvor vi kommer med masser af selvtillid i bagagen er jeg personligt ikke i tvivl, hvem jeg ville foretrække :)

Omvendt er Torres utrolig arbejdsom og ville måske være god at have med til en kamp, hvor modstanderen vil have bolden det meste er tiden :)

Steen14 år siden

Jeg syntes det er lidt ligesom at skulle vælge imellem popcorn og chips... De smager begge to af mere, men alligevel har jeg en favorit, som jeg ikke helt selv alligevel kan finde ud af hvilken er?

Jeg syntes Drogba bør starte inde, hvis han har energi tildet, efter hans semi-finale, må han være fyldt med selvtillid, og lyst til at vise hvad han kan, og hvad han er værd!

Torres er mega arbejdssom, og ville virkelig også være et godt valg imod Barcelona. Plus han er begyndt at lave mål. Jeg vil sige Torres er et glimrende valg.

JMR14 år siden

Jeg foretrækker  Torres ,  DROGBA spillede spillede en fantastisk kamp mod TOTTENHAM, men mod BARCELONA er der brug for en mand ,der bevæger sig mere også uden bold, jeg ersikker på at TORRES også score.

Awekat14 år siden

På Camp Nou vil jeg bruge Torres, og på Stamford Bridge Drogba.

Drogba er kongen af Stamford Bridge, specielt i de store kampe, og mod netop Barcelona, har han noget unfinished business med netop Barcelona. Tror han vil være mega pumped!

På Camp Nou har Torres en glimrende scoringsstatistik, og vil være mega tændt på at vise de spanske (læs: Madridlianske) fans, hvad han kan. Og hvilket bedre sted at bevise sit værd til EM, end mod 80% af hans kommende medspillere.

Michael8214 år siden

Faktisk meget godt argument Awekat. Jeg må personligt indrømme at både Droggy og Torres virker gladere under RDM. Det er også som om at de acceptere at de skifter rundt pt. (men det har måske også med antallet af kampe at gøre)

Steen14 år siden

Jeg syntes også det ser ud til at alle spillere acceptere og arbejder pisse godt under Di Matteo.. Jeg savner dog at se Oriol noget mere, ellers må jeg sige at Di Matteo har nosser.. Malouda, Kalou osv. Bertrand! Thumps up for whackness!

Michael8214 år siden

Som jeg har set, så er Romeu tvivlsom grundet skade.

Chelsea4evertrueblue14 år siden

Hvorfor er det ikke en diskussion der omhandler tråden omkring Start opstillingen

Snitteman14 år siden
Helt klart DD der skal starte inde. Ham fylder meget mere oppe foran. Selvom torres er blevet bedre. DD og Lampard plejer altid og spille rigtige gode kampe i de helt vigtige kampe. Så mund ikke de gør det igen i dag. Ikke og forglemme JT. Han plejer også.

Næste kamp

Ingen planlagte kampe

Forrige kamp

Sunday 15:00
Premier League Premier League
SunderlandSunderland2 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.
7. Sunderland3854
8. Brighton3853